Gölgelerdeki yaşamı bilenler için...
Eldarin_
Kullanıcı
Posts: 2636 Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu
Post
by Eldarin_ » Sun Oct 19, 2003 6:08 am
ninja olayı mantıklı mı?
Shadowmaster
Kullanıcı
Posts: 402 Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am
Post
by Shadowmaster » Sun Oct 19, 2003 6:32 am
Mantıklı.Zaten,birçok klas,büyü ve vs şeyler,yaşadığımız dünyadan taşınma yapılarak veya benzetilerek konulmamış mı ?
Hold me near, unravel the stars
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
The_KiRaTh
Başbüyücü
Posts: 878 Joined: Fri Sep 26, 2003 10:00 am
Post
by The_KiRaTh » Mon Oct 20, 2003 2:05 am
Tabiki mantıklı...
(böle soruya böle cwp)
Tecrübe yenilen kazıkların bileşkesidir...
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Tue Oct 21, 2003 4:55 pm
Neden olmasinki bir grupta orumcek olan bır nınja
(Illuvatar anladı falın kıme gıttıyını
)
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Eldarin_
Kullanıcı
Posts: 2636 Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu
Post
by Eldarin_ » Wed Oct 22, 2003 4:43 am
gel gel yaklaş ve dişlerimin tadına bak.
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Wed Oct 22, 2003 10:04 pm
aksama gelıom yemeye sende benı yersın
tabi dislerin yeterse o ufacık dıslerın
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Eldarin_
Kullanıcı
Posts: 2636 Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu
Post
by Eldarin_ » Thu Oct 23, 2003 1:18 am
O ufacık dediğin dişleri kafama göre uzatabiliom yalnız.
Oren_Dautry
Kullanıcı
Posts: 2577 Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Post
by Oren_Dautry » Thu Oct 23, 2003 5:41 am
Dişçi Kamil rulazzzzz
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Thu Oct 23, 2003 4:48 pm
hahaha o zaman senın kesınlıkle bır dıscıye gorunmen lazım eyerkı ıstersen benım dıscıme gıde bılrırız ali cok hafiftir
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
scythe
Kutsanmış Kişi
Posts: 871 Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Location: eskişehir
Post
by scythe » Mon Oct 27, 2003 3:45 am
abi ninja olayı bana sanki bu dünyaya mensup frp de itici gibi geliyo
monk iyi bence zaten aynı özellikler hemen hemen ama i,smine ninja deyince ne bileyim aklıma japonlar falan geliyo
ama mantık kısmına gelince mantıksız bi şey yok gayet mantıklı
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Mon Oct 27, 2003 5:42 pm
aslında jeton yeni düştü.saray muhafızlarının kapıkulu askerleri olduğu bi oyun güzel olmazmıydı?hem ismide manyak uygun!kapı-kulu...
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Mon Nov 10, 2003 3:36 am
quel yine basladın sacmalamaya
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Norticus
Kullanıcı
Posts: 2009 Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am
Post
by Norticus » Mon Nov 10, 2003 7:12 am
bence hiç te saçma deil
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
scythe
Kutsanmış Kişi
Posts: 871 Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Location: eskişehir
Post
by scythe » Tue Nov 11, 2003 7:08 pm
saçmalıkla ne alakası var abi ninja nası yaşanmışlığın bi tabiriyse kapıkulu askeri de öle pekala başlık kapıkulu askeri olayı mantıklı mı diye de açılabilirdi
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Tue Nov 11, 2003 7:22 pm
Norticus ben dedıklerıne demıyorum yazdıklarına dıorum
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...