Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Eldarin_
Kullanıcı
Posts: 2636 Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu
Post
by Eldarin_ » Wed Oct 29, 2003 6:09 am
Kaelthas diyo ki:
Illuvatarın avatarındaki mage kadınmış...
Not:Gülme komasına girenlerin hastane masrafları karşılanmaycaktır.
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Wed Oct 29, 2003 6:13 am
ne abi tebiki kadın adama bak kı herkez onu kadın oldugunu anlar
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005 Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss
Post
by Dragonfire » Wed Oct 29, 2003 7:38 pm
Raistlin kadınsa evet avatar kadındır. şekil raistline çizilmiş bir resimdir. Elindekide staf of magiustur. Tamam pek iyi bir çizim değil ama rastlindir...
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Eldarin_
Kullanıcı
Posts: 2636 Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu
Post
by Eldarin_ » Wed Oct 29, 2003 9:22 pm
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005 Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss
Post
by Dragonfire » Thu Oct 30, 2003 4:14 am
Yine yanlış olmasın şu anki zenci dudaklı raistlini sana zaten ben yolladım
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Oren_Dautry
Kullanıcı
Posts: 2577 Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Post
by Oren_Dautry » Thu Oct 30, 2003 6:39 am
ya arkadaşlar hastamısınız.. nesiniz urgaşmayın böle şeylerle..
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Hükümlü
Kullanıcı
Posts: 1548 Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara
Post
by Hükümlü » Sat Nov 01, 2003 5:47 am
Oren_Dautry wrote: ya arkadaşlar hastamısınız.. nesiniz urgaşmayın böle şeylerle..
Hehe...gerçekten bu nasıl tartışma yahu...burada tartışılacak knonu değil. adminlerden isteyelim agoraya taşınsın...
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Thu Nov 06, 2003 3:06 am
ya abi madem ıstemıosunuz gırmeyın akrdesın ya bunlar ugrasılıcak sey deyıl adamla ne kavgalar ettık bu konu yuzunden
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
The_Exile
Kullanıcı
Posts: 393 Joined: Fri Oct 10, 2003 10:00 am
Post
by The_Exile » Sat Nov 08, 2003 8:14 pm
Cüce kadın olabilir belki.
Avatardaki şahısın sakalları var çünkü!!Ve ben sakallı kadın hiç görmedim hayatımda.Hayır birde ne biçim sakaldır onlar.Fatih cami'nin önündeki elemanların sakalları bile o sakalın yanında az kalır.
The_Exile
Kullanıcı
Posts: 393 Joined: Fri Oct 10, 2003 10:00 am
Post
by The_Exile » Sat Nov 08, 2003 8:29 pm
The_Exile wrote: Cüce kadın olabilir belki.
Avatardaki şahısın sakalları var çünkü!!Ve ben sakallı insan kadın hiç görmedim hayatımda.Hayır birde ne biçim sakaldır onlar.Fatih cami'nin önündeki elemanların sakalları bile o sakalın yanında az kalır.
The_Exile
Kullanıcı
Posts: 393 Joined: Fri Oct 10, 2003 10:00 am
Post
by The_Exile » Sat Nov 08, 2003 8:32 pm
Niye edit yoook?!!!!!
Oren_Dautry
Kullanıcı
Posts: 2577 Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Post
by Oren_Dautry » Sun Nov 09, 2003 2:31 am
çünkü editi adminler ve modlar yapabilioda ondan...
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Sun Nov 09, 2003 11:23 am
Bence bu konu tam olması gereken başlıkta
Burada da garip gurup eşylerden konuşuluyor zaten baksanıza hanın adı bile sakat!
Cilveli Keçi ne demek yaw!!!
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
yeminer
Kullanıcı
Posts: 4316 Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by yeminer » Wed Nov 19, 2003 6:13 pm
abi admın avatarı bence paşa gibi erkek yau ne bilem ben bole kadın hiç görmedim
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Thu Nov 20, 2003 8:06 pm
Walla başlığın ismini içeriğine o kadar uyuyor ki anlatamam yane.
Kimin aklına gelmişse bu isim helal olsun mükemmel oturmuş!!!