Dragon Shard
Dragon Shard
Dragon shard hakkında tek bildiğim dnd greyhawk dünyasında geçen bir real time strateji oldugu. Oynamış olanlar varsa görüşlerini bekliyorum...
-
Chade_Fallstar
- Kullanıcı

- Posts: 133
- Joined: Tue Aug 30, 2005 10:00 am
Ben oynamadım sadece dergide okudum bu başlığı bn açıcaktım ama erken davranmışsın
Dergide grafiklerinin warcraft' a benzediği yazıyodu koydukları resimler itibariyle haklıydılar benziyodu.
Oyunda bir cüce büyücüyü ki adı Amathor ( Ama hiç amatör bi büyücü deil),Lady Marryn bi paladini (bi leydi isminden de anlaşıldığı gibi ve Kael'in manitası),Kael: bi insan bi rogue (atışmalarla başlayan bi aşkın aşığı), bastion bi golem (leydiye aşık ve ona körü körüne bağlı)
biraz fazla parantez oldu kusura bakmayın
Oyunda bir cüce büyücüyü ki adı Amathor ( Ama hiç amatör bi büyücü deil),Lady Marryn bi paladini (bi leydi isminden de anlaşıldığı gibi ve Kael'in manitası),Kael: bi insan bi rogue (atışmalarla başlayan bi aşkın aşığı), bastion bi golem (leydiye aşık ve ona körü körüne bağlı)
biraz fazla parantez oldu kusura bakmayın
Oyunu aldım, yükledim, campaigninden üç bölüm oynadım ve daha fazla dayanamadım
bence çok başarısız almaya değmez bunu oynıyacağınıza Warcraft'ı yeniden yükleyin 
Sadness is my reward because I hate, because I am alone, because I exist. It is the thing which reveals my rage, my envy. I neither live nor die. I will always pursue her. I am sad, I am angry and, I am waiting my time, because I am it, revenge itself.
eberron evreninde geçtiği gibi bahsi geçen leydi de bir clerictir ama paladin yaklidi yapmaktadır. 3 bölüm dayanabilmeniz bile büyük bi olaydır.Gerçektende bu oyunu hafızlardan ancak Warcraft oynayarak silebilirsiniz..acaip gereksiz acaba nie yapmışlarki

Saying mean things about the Almighty isn't going to hurt God, it just hurts you and corrodes the world around you.It's like spitting at the sky. The sky isn't bothered, and there's a good chance you hit your own face in the bargain