Civizilation4
Civizilation4
Her zaman ben olsam daha güzel yönetirim bir ülkeyi demişliğiniz varsa tavsiye ederim bu oyunu seçeceğiniz ırklar arasında kendinizi 1 numara yapmak için çalışıp didineceksiniz bilenler civ3 ü bilirler ne kadar güzek oyun olduğunu.Ancak civ4 3 e göre zorlaştırılmış din faktörü katılmış daha ayrıntılı olmuş 3boyutlu hale gelmiş yanarlı dönerli olmuş ama genede alınıp oynanmayı hak eden bir oyun.Nede olsa Sid Meider abimiz yaptı. 
-
Chade_Fallstar
- Kullanıcı

- Posts: 133
- Joined: Tue Aug 30, 2005 10:00 am
-
Chade_Fallstar
- Kullanıcı

- Posts: 133
- Joined: Tue Aug 30, 2005 10:00 am