Civizilation4

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
Arwyl
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 89
Joined: Tue Nov 08, 2005 10:00 am
Location: Bursa

Civizilation4

Post by Arwyl »

Her zaman ben olsam daha güzel yönetirim bir ülkeyi demişliğiniz varsa tavsiye ederim bu oyunu seçeceğiniz ırklar arasında kendinizi 1 numara yapmak için çalışıp didineceksiniz bilenler civ3 ü bilirler ne kadar güzek oyun olduğunu.Ancak civ4 3 e göre zorlaştırılmış din faktörü katılmış daha ayrıntılı olmuş 3boyutlu hale gelmiş yanarlı dönerli olmuş ama genede alınıp oynanmayı hak eden bir oyun.Nede olsa Sid Meider abimiz yaptı. :wink:
Chade_Fallstar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 133
Joined: Tue Aug 30, 2005 10:00 am

Post by Chade_Fallstar »

Ã?ıktığına eminmisin bn daha çıkmadı die biliyodum ve gittim baktım da ,hiç bi yerde yok
Arwyl
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 89
Joined: Tue Nov 08, 2005 10:00 am
Location: Bursa

Post by Arwyl »

Eminim çünkü şu anda elimde hatta birazdan oynuyacam :P
Chade_Fallstar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 133
Joined: Tue Aug 30, 2005 10:00 am

Post by Chade_Fallstar »

tamam saol bn de başka yerlere bakarım bu oyun için dağları delerim hayal kırıklığı yaratmayacağınada oldukça emiinim
Post Reply