ahada isminizin japoncası

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Locked
Asasin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Fri Oct 14, 2005 10:00 am

ahada isminizin japoncası

Post by Asasin »

<div>hay aksi şeytan...</div><br />
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Kaguruiarupu.

Ehuhe çok sevdim ben bunu. Elfçeden daha hoşmuş. Aam sanki sallama gibi :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
mefistofeles
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 481
Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am

Post by mefistofeles »

Mefusutofuresu mefistofeles in japoncası allah tepenizden bakmasın japonca bilen varsa baksın biraz uydurma kokuyor
Asasin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Fri Oct 14, 2005 10:00 am

Post by Asasin »

hangimizin ki deilki? :D
<div>hay aksi şeytan...</div><br />
BrokenBlade
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 441
Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
Location: GraveYard
Contact:

Post by BrokenBlade »

Burokenburade...
Andero
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 758
Joined: Thu Jun 24, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Andero »

mefistofeles wrote:Mefusutofuresu mefistofeles in japoncası allah tepenizden bakmasın japonca bilen varsa baksın biraz uydurma kokuyor
+1. Andero'nun Japoncasının Andero çıkması ilginç tabi :wink:
Sadness is my reward because I hate, because I am alone, because I exist. It is the thing which reveals my rage, my envy. I neither live nor die. I will always pursue her. I am sad, I am angry and, I am waiting my time, because I am it, revenge itself.
Mr_Zombie
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 252
Joined: Mon Nov 08, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by Mr_Zombie »

İşte adınızın Japoncası "Tebufuku Soiiijitsu"



"Bakın Hoppala.com'da nekadar da yararlı bir şey öğrendiniz!".... :x
İnsanlara istediğini yaptırmak çok basit. Onlara sadece duymak istedikleri şeyleri söyle.
Beckett
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 523
Joined: Wed Oct 19, 2005 10:00 am
Location: underworld

Post by Beckett »

Başlığı kilitliyorum.

Japonca ismini öğrenmek isteyen-ki ne kadar doğru bilmiyorum-linkden ulaşıp bakabilir.Burda benimki hede yok benimki hödö demeye hiç gerek yok arkadaşlar.İsmi çok karizma olan ve hava atmak isteyen arkadaşlarına özel mesaj atsın :P
Bu İsaret Kaos Tanrısının
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
Locked