lotr
-
KiNg_Of_DaMnEd
- Kullanıcı

- Posts: 773
- Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
- Location: İstanbul
lotr
bence yeni çıkan lotr oyunları süper olmuş ikiside
return of the king ve war of the rings!!! müthiş
return of the king ve war of the rings!!! müthiş
-
KiNg_Of_DaMnEd
- Kullanıcı

- Posts: 773
- Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
- Location: İstanbul
war of the ring strateji
return of the king action
wor=war craft oynamassın bu oyunu alınca
rok=abi filmin görüntüleriyle bezenmiş film le birebir konuya sahip müthiş oyun
kesin almaya değer oyunlar şiddetle tavsiye ediyorum
wor u daha çok oynamadım ama
return of the king i baya oynadım
oyun çok kolay deil bölümden bölüme değişiyo ama genelde zor
bir kaç iş bir arada yapman lazım
mesela minasterith i savunurken hem orc ları öldürecen duvarlara uzanan merdivenleri itecen en az kayıp verecen falan yanii
ayrıca seçilebilir karakterler:gandalf aragorn legolas gimli frodo sam merry pippin faramir
return of the king action
wor=war craft oynamassın bu oyunu alınca
rok=abi filmin görüntüleriyle bezenmiş film le birebir konuya sahip müthiş oyun
kesin almaya değer oyunlar şiddetle tavsiye ediyorum
wor u daha çok oynamadım ama
return of the king i baya oynadım
oyun çok kolay deil bölümden bölüme değişiyo ama genelde zor
bir kaç iş bir arada yapman lazım
mesela minasterith i savunurken hem orc ları öldürecen duvarlara uzanan merdivenleri itecen en az kayıp verecen falan yanii
ayrıca seçilebilir karakterler:gandalf aragorn legolas gimli frodo sam merry pippin faramir
oyun üç bölüm halinde
path of the wizard (gandalf )
path of the king (arag,gim,leg..)
path of the hobbits (frodo,sam)
üçü de bitince son bölümde mount doom falan var
güzel bir oyun
hele girişi mükemmel
oyun filmlerin karışımı bir demnoyla başlıo
demonun sonu helms deepte gandalfın gelmesi
gandalf rohirrimle charge ederken birden demo gidio oyun içi grafiğe dönüşüyo
gandalfla helms deep i kurtarıyosun...
falan filan
path of the wizard (gandalf )
path of the king (arag,gim,leg..)
path of the hobbits (frodo,sam)
üçü de bitince son bölümde mount doom falan var
güzel bir oyun
hele girişi mükemmel
oyun filmlerin karışımı bir demnoyla başlıo
demonun sonu helms deepte gandalfın gelmesi
gandalf rohirrimle charge ederken birden demo gidio oyun içi grafiğe dönüşüyo
gandalfla helms deep i kurtarıyosun...
falan filan
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
-
Khellendros
- Kullanıcı

- Posts: 181
- Joined: Fri Dec 12, 2003 10:00 am
-
fingolfin
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 1636
- Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
RoTK harika bir oyun, tek kelimeyle mükemmel fakat bence pc'den ziyade playstation için tasarlanmış... Play Station'ınız varsa muhakkak alın derim. Oyunda çeşitli görevler ve bunları yapabileceğiniz karakterler mevcut. Mesela Path of The King'de Araqgorn gimli veya Legolas'tan birini seçip oynuyorsunuz... Karakteriniz level atlıyor vbe çeşitli özellikler alıyor. Filmden sahnelerle ve sağlam grafiklerle desteklenmiş kurgusu ve motoru iyi olan bir oyun.
Evet PS de RoTK gerçekten çok zevkli. Hatta fingolfin le birlikte 2 kişilik oynadık. (Hep ölüyo Legolas'la beceriksiz ilerleyemedik artık bi yerden sora)
Ama bahsedilen öbür oyun war of the rings tam bir fiyasko. Ne görüntülerini beyendim, ne oynanışını, üniteleri bile çok özensiz. Level 80 verdiyse çok bile vermiş derim. Oyunu çıktığı gün gidip aldım. 2 saat kadar oynadım ve bi kenara attım. İsteyene hibe ederim. ama bence Lotrdan soğumanızdan başka bi işe yarar bi oyun değil..
Ama bahsedilen öbür oyun war of the rings tam bir fiyasko. Ne görüntülerini beyendim, ne oynanışını, üniteleri bile çok özensiz. Level 80 verdiyse çok bile vermiş derim. Oyunu çıktığı gün gidip aldım. 2 saat kadar oynadım ve bi kenara attım. İsteyene hibe ederim. ama bence Lotrdan soğumanızdan başka bi işe yarar bi oyun değil..
O düştü.. kih kih kih.. Öldü.. kih kih kih!!