lotr

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

lotr

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

bence yeni çıkan lotr oyunları süper olmuş ikiside
return of the king ve war of the rings!!! müthiş
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Nasıl oyunlar almaya değer mi?
Tarzı nedir? Zorluk seviyesi? Grafik? vs. vs.
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

war of the ring strateji
return of the king action


wor=war craft oynamassın bu oyunu alınca
rok=abi filmin görüntüleriyle bezenmiş film le birebir konuya sahip müthiş oyun


kesin almaya değer oyunlar şiddetle tavsiye ediyorum

wor u daha çok oynamadım ama
return of the king i baya oynadım
oyun çok kolay deil bölümden bölüme değişiyo ama genelde zor
bir kaç iş bir arada yapman lazım
mesela minasterith i savunurken hem orc ları öldürecen duvarlara uzanan merdivenleri itecen en az kayıp verecen falan yanii


ayrıca seçilebilir karakterler:gandalf aragorn legolas gimli frodo sam merry pippin faramir
Norticus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2009
Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am

Post by Norticus »

oyun üç bölüm halinde
path of the wizard (gandalf )
path of the king (arag,gim,leg..)
path of the hobbits (frodo,sam)
üçü de bitince son bölümde mount doom falan var
güzel bir oyun
hele girişi mükemmel
oyun filmlerin karışımı bir demnoyla başlıo
demonun sonu helms deepte gandalfın gelmesi
gandalf rohirrimle charge ederken birden demo gidio oyun içi grafiğe dönüşüyo
gandalfla helms deep i kurtarıyosun...
falan filan
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Hmm levelda incelemiş ve %80 almış denenebilir...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Khellendros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 181
Joined: Fri Dec 12, 2003 10:00 am

Post by Khellendros »

Bence 80 az gelmiş çünkü gerçekten mekanlar süper bazen oyun biraz zorlukta ksyo ama yinde süper özellikle palantir görevleri :)
Kaelthas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 626
Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am

Post by Kaelthas »

Abi level'in sitesinde okudum. Warcraft grafik motoru kullanmıslar. İyi oldugunu sanıyorum bende aksama almaya gıdıcem ama alıcagım yer uzak ondan zor gelıyor.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

abi güzel iyi de bilgisayarı çok kasıyo diolar

bu arada instaalu kaç gigabyte tutuo?
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Lotr'la ilgili 50 tane oyun çıktı hangisinden bahsediyorsunuz?
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Norticus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2009
Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am

Post by Norticus »

The Lord of The Rings: The Return of The King
Ea games yapımı..
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

RoTK harika bir oyun, tek kelimeyle mükemmel fakat bence pc'den ziyade playstation için tasarlanmış... Play Station'ınız varsa muhakkak alın derim. Oyunda çeşitli görevler ve bunları yapabileceğiniz karakterler mevcut. Mesela Path of The King'de Araqgorn gimli veya Legolas'tan birini seçip oynuyorsunuz... Karakteriniz level atlıyor vbe çeşitli özellikler alıyor. Filmden sahnelerle ve sağlam grafiklerle desteklenmiş kurgusu ve motoru iyi olan bir oyun.
Sharku
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Sat Mar 27, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Sharku »

Evet PS de RoTK gerçekten çok zevkli. Hatta fingolfin le birlikte 2 kişilik oynadık. (Hep ölüyo Legolas'la beceriksiz ilerleyemedik artık bi yerden sora)
Ama bahsedilen öbür oyun war of the rings tam bir fiyasko. Ne görüntülerini beyendim, ne oynanışını, üniteleri bile çok özensiz. Level 80 verdiyse çok bile vermiş derim. Oyunu çıktığı gün gidip aldım. 2 saat kadar oynadım ve bi kenara attım. İsteyene hibe ederim. ama bence Lotrdan soğumanızdan başka bi işe yarar bi oyun değil..
O düştü.. kih kih kih.. Öldü.. kih kih kih!!
sowtim
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 232
Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İst

Post by sowtim »

RoTK gerçekten güzel oyun ancak bilgisayarı kasım kasım kasıyor. Benim bilgisayar "Gforce FX 5600 ekran kartı- Path of The Death"de buzlu-sisli yerlerde bayaa zorlanmıştı...

Diğer oyuna gelince... O da başarısız bir W3 kopyası bence...
majenta
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 633
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am

Post by majenta »

rotk... Oyunu ps de 2günde tamamen bitirmiş biri olarak süperdi demekle yetinmek istiyorum...
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
sowtim
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 232
Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İst

Post by sowtim »

majenta wrote:rotk... Oyunu ps de 2günde tamamen bitirmiş biri olarak süperdi demekle yetinmek istiyorum...
Wayy cool babaa 8) 8) 8)
Post Reply