LOTR Online, Shadows of Angmar

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
butti
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 86
Joined: Wed Jan 18, 2006 10:00 am
Location: Ankara

LOTR Online, Shadows of Angmar

Post by butti »

Arkadaşlar siteye bakıp fikirlerinizi yazarsanız, bana güzel bir olay olacak gibi gözüktü.

Ama ben onlinelarden pek anlamıyorum. Aranızda online olayına daha önce girmiş olanlar varsa fikir versin.

Tam olarak Tolkien's Middle Earth de, yani yüzüklerin efendisi zamanında aynı coğrafyada bulunma şansı veren bir oluşum olacağından dolayı bana hoş olacak gibi göründü. Sizce para vermeye değer mi?

site : http://lotro.turbine.com/
Işığa uçan pervaneyim. Sonumu bilir, yine de ışığa giderim.
Shevarash
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1310
Joined: Sat Jan 15, 2005 10:00 am
Location: İzmir

Post by Shevarash »

önce bir beta testi bitsin, yorumlar gelsin piyasaya daha sonra oyun çıksın ilk izlenimleri gözden geçirin sonra karar verin. Online oyunlarda çok ince dengeler var bunlar tam anlaşılmadan oyuna girmeyin derim.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Bana yüzüklerin efendisi o kadarda büyüyle alakalı ve maceracılara göre bir dünya gibi gelmiyor. Sanki sadece adını kullanıp bazı şeyleri ondan ku-oyacaklar gibi geliyor bana. Bence WoW'un yerini alamz ve hatta WoW bunun gelişini duymaz dahi.

Gerçi çok erken konuştum belki beni şaşırtıpta güzel bir sistem oturturlar. Ama yinede LotR bence online FRP için ideal dünya değil.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Trailer varmış sonra gördüm onu izledim ve bazı şeyler dikkatimi çekti. Büyü konusunu olabildiğince düşük tutmuşlar sanki. Büyüler hep dolaylı yoldan gibi. Daha çok kılıçlar ve taktiklr ön planda olacak demek oluyor bu. Savaşçı karakterler için oldukça güzel olacaktır bu şekilde. Yinede uzun soluklu olurmu onu bilemem.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
butti
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 86
Joined: Wed Jan 18, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by butti »

Uzun zamandır siteyi takip ediyorum. Anladığım kadarıyla diğer online lardan daha sakin, biraz daha campaign modunda, herkesin kendi işine kendi levelına baktığı filan basit bir olay olacak. Başlıca farkı PVP olmaması. Bu yüzden bir sürü online hastasını kaybediyor forumlardan anladığım kadarıyla ama hiç taviz vermiyor. Sanırım Tolkien base Middle Earth olayından satacaklarını düşünüyorlar ki bu da beni ikna etmeye yetiyor. Birde olay tam yüzük kardeşliğinin yollarda olduğu zamanlarda başlayıp sürecekmiş buda tabi etkileyici bir nokta forum üyelerinin %90 ı tamamen Tolkien fanatiği.
Işığa uçan pervaneyim. Sonumu bilir, yine de ışığa giderim.
Shevarash
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1310
Joined: Sat Jan 15, 2005 10:00 am
Location: İzmir

Post by Shevarash »

Yinede öncelikli beklentimiz Dnd onlinedan yana :)
butti
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 86
Joined: Wed Jan 18, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by butti »

DnD online da aynı firmanın zaten ve sanırım şu an beta sını dağıtıyor. DnD online LOTR dan daha önce sürülecek piyasaya.

Ben Tolkien hastası olduğumdan Moria gate, shire filan görücem hevesiyle bekliyorum. Yoksa DnD daha komplike ve daha bi hoş tabi. Büyüleri, tanrıları, envai çeşit atraksyonlarıyla daha FRP severlere hitab ediyor da. Benim hastalığım Tolkien. :wink:
Işığa uçan pervaneyim. Sonumu bilir, yine de ışığa giderim.
Arwyl
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 89
Joined: Tue Nov 08, 2005 10:00 am
Location: Bursa

Post by Arwyl »

Shevarash wrote:Yinede öncelikli beklentimiz Dnd onlinedan yana :)
8O Böyle bir şey mi çıkacak??? :o
butti
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 86
Joined: Wed Jan 18, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by butti »

Arwyl wrote:
Shevarash wrote:Yinede öncelikli beklentimiz Dnd onlinedan yana :)
8O Böyle bir şey mi çıkacak??? :o

Bu siteden bakabilirsin.

http://www.ddo.com/
Işığa uçan pervaneyim. Sonumu bilir, yine de ışığa giderim.
FaRaSTu
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 231
Joined: Sat Dec 25, 2004 10:00 am
Location: Hithlum-İzmir

Post by FaRaSTu »

Orta Dünyada büyü zaten genelde silah yada zırh yada benzer alet edevat yapımında (enchanting) kullanılmış hiç öle okunulan kitaplara göre böyle büyü savaşları yada alevtopları yıldırımlar dolu bi evren deil zaten istari dışında ünlü kaç tane büyücü varki evrende ?? o yüzden bence oyuna mage char falan koydularsa evrenin karizmasını çizerler gibime geliyor. orta dünyayı seven biri olarak oyun içinde şöyle bi Aragonath'ı (öyle mi yazılıyodu tam olarak bilmiyorum) yada eskilerin Eregion unu görmek isterim ama sadece o kadar... WOW tam anlamıyle bi efsane DND de screenshotlar daki gibi gelirse WOW u tahtından edebilir ama LOTR un böyle bi şey yapabileceğini zannetmiyorum

Ama oyun yinede çıkmış halini görmek bi de o halini görüp yorum yapmak isterim :P

Teşekkürler!!
To Live is To Die!
Post Reply