Warhammer: Mark of Chaos

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
kilerik
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 42
Joined: Sat Apr 29, 2006 10:00 am
Location: Sabancı Üniversitesi - İstanbul

Warhammer: Mark of Chaos

Post by kilerik »

Aşırı gaz giriş videosu burada buyrunuz izleyiniz efenim...

link
Heresy grows from idleness...
Aarashian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 51
Joined: Fri May 19, 2006 10:00 am
Location: ya Celestia ya Arborea

Post by Aarashian »

Mükemmel demo olmuş, takdir ettim. Sonundaki söz de sağlam: "There is no escape from chaos, it marks us all", iyi bağlamış oyunun adına.
Ilfirin Osta Tel'quessir
----------------------------
Inde Ferunt, Totidem Qui Vivere Debeat Annos,
Corpore de Patrio Parvum Phoenica Renasci
Post Reply