Polisle Türk Genci Arasında GEçen Konuşmalar

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Logan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1963
Joined: Thu Apr 29, 2004 10:00 am
Location: Gölgelerin İçinden,Kan Kusturmaya Geldim

Polisle Türk Genci Arasında GEçen Konuşmalar

Post by Logan »

*.polis- alkollümüyüz genç?
genç- seni bilmem ben bi tek attım evden çıkarken..


*.-iyi aksamlar gencler alkol aldıkmı?
-(bos raki sisesini gostererek) valla bitti, yenisini almaya gidiyorduk


*.polis : (kimliğini arabanın camina dayayarak)
- polis !
arkadaş : (kimliğini arabanın camina dayayarak)
- vatandaş


*.polis - alkol var mı alkol?
vatandaş - bira kaldıysa polise versenize


*.- alkol aldik mi?
- eh ictik bisiler
- ne kadar ictin?
- onu birazdan alkolmetre soyleyecek, hadi uflet bakalim
- iyi ufle o zaman

*.araba takla atmıştır ve ters durmaktadır trafik polisi yaklaşır cama
eğilir ve sorar :
polis - beyefendi takla atmışınız
alkollü şoför - atmışsam atmışım sana ne !


*.- iyi aksamlar.
- ooo iyi aksamlar polis bey. biz gecerken ugramistik bir gorelim diye.
gidelim artik.
- yok gitme gel gel.
- rahatsiz etmeseydik.
- ehliyet ruhsat lutfen
- peki.


gencler alkol aldik mi
-aldik ama icmedik memur abi
-tamam gec


-gencler ufleyin bakalim su cihaca
-ohhhhşşşş, ayyhhşş
-ne kadar ictiniz lan
-en son corç buş'a kafa tutuyoduk memur abi


-gencler alkol aldik mi
-valla seni bilemeyiz de biz aldik abi
-nasi lan
-abi bilseydik senin icin de alirdik iki uc sise



-gençler alkol aldıkmı?
-valla isterseniz alalım
Ã?LÃ?M NEREDEN VE NASİL GELİRSE GELSİN!!! Savas Nağralarmız kulakdan kulaga yayilacaksa ve silahlarimiz elden ele gececekse ve baskalari silah sesleriyle,savas ve zafer narâlariyla cenazelerimize agit yakacaksa Ã?LÃ?M HOS GELDİ SEF
ulfgar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 612
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by ulfgar »

polis- gençler hayırdır?
genç- hayır mı şer mi bilmeyiz memur bey.
polis- arkadaşlar dağılalım ufaktan mahalleli rahatsız oluyo
genç- memur bey arkadaşlar gelsin biz münübüsle kaçıcaz
polis- nereye lan böle
genç- .......... ya gidiyoz abi artık orda görüşürüz hadi biz seni tutmayalım

*polis çaresizce gider.. ülkemde polis bi b*ka yaramaz ne yazık ki.. anca gücünün yettiğine yeter.. üstünü halka bırakır her şey devletten beklenmez der. halk kolunu sıvayıp de hadi dedi mi o zaman içinden gücünün yettiğini tekrar ayıklar. üstünü halka bırakır ve bu böyle sürüp gider... ne yazık ki ... polis ancak masumu içeri atar. o da atabildiğinden değil masum nasılsa suçum yok die paşa paşa gider. bilmez ki içerde neler gelicek başına..hangi tanımadığı cani'nin kıçını kurtarıcaktır orda bi tek imzayla...
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

Temel, Fadime ve Dursun arabayla giderlerken
bir polis arabayı durdurmuş. Polis:
-"Merhaba efendim bugün emniyet kemerini takan ilk sürücü sizsiniz,
bu yüzden size bir hediyemiz olacak tam 200 milyon lira"
Polis parayı vermiş ve Temel'e sormuş,
-"Bu parayı nasıl değerlendirmeyi düşünüyorsunuz?"
Temel:
-"Hemen gidip ehliyet alacağum" demiş.
Polis:
-"Ulan senin ehliyetin yok mu?"
Fadime hemen lafa atlamış,
-"Siz ona bakmayın memur bey, bu içince hep böyle sapıtıyor."
Polis sinirlenmeye başlamış, bu arada Dursun lafa atlamış,
-"Ula ben size demedimmi çalinti arabayla yola çikmayalım diye."
Polis iyice zıvanadan çıkmış ve birden bagajtan bir ses gelmiş,
"Ne oldu uşaklar geçtik mi sınırı…"
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Polis diyalogu değil ama arkadaşımdan duyduğum birşeydi bu paylaşmak istedim.Evli ve Rus uyruklu bir bayan,bir şekilde yolunu kaybediyor ve yardımcı olacaklarını düşünerek(yane doğru olan) polise gidip ''Pardon acaba beni evime bırakabilir misiniz'' diyor.Polisler,kadının Rus asıllı olduğunu anlayınca kadını ıssız bir yere götürüp tecavüz ediyorlar ve en acısı da kadın kendi evine götürülmediğini anlayınca kendisinin bir Türk vatandaşı ile evli olduğunu ve bir de çocuğunun olduğunu söylemesine rağmen.Fakat nafile :( .Açıkçası bu olay beni bir hayli üzmüştü.Artık kimseye güven kalmadı..
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

Darktimes wrote:Polis diyalogu değil ama arkadaşımdan duyduğum birşeydi bu paylaşmak istedim.Evli ve Rus uyruklu bir bayan,bir şekilde yolunu kaybediyor ve yardımcı olacaklarını düşünerek(yane doğru olan) polise gidip ''Pardon acaba beni evime bırakabilir misiniz'' diyor.Polisler,kadının Rus asıllı olduğunu anlayınca kadını ıssız bir yere götürüp tecavüz ediyorlar ve en acısı da kadın kendi evine götürülmediğini anlayınca kendisinin bir Türk vatandaşı ile evli olduğunu ve bir de çocuğunun olduğunu söylemesine rağmen.Fakat nafile :( .Açıkçası bu olay beni bir hayli üzmüştü.Artık kimseye güven kalmadı..

öylelerini ipe dizeceksin varya evire cevire dövceksin...
hemde öle bi dövceksinki...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

-gencler alkol aldik mi
-valla seni bilemeyiz de biz aldik abi
-nasi lan
-abi bilseydik senin icin de alirdik iki uc sise
en çok da buna koptum :king:
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
quake
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 96
Joined: Wed Oct 06, 2004 10:00 am
Location: dagdan

Post by quake »

bu benle ev arkadasıma oldu.

ben: abi biz hırsız diiliz bizim eve hırsız girdi.
polis: haa... ben sizi tinerci sanmıstım cok hırsıza benzıyonuz
ben: teveccunuz

konusma sırasında adamlar bıze kelepce takıyodu
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

o zaman sizi tebrik etmek istiyorum... :D
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

quake wrote:bu benle ev arkadasıma oldu.

ben: abi biz hırsız diiliz bizim eve hırsız girdi.
polis: haa... ben sizi tinerci sanmıstım cok hırsıza benzıyonuz
ben: teveccunuz

konusma sırasında adamlar bıze kelepce takıyodu

iyi aile ilişkileri :D :D
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Aredheliquas wrote:
Darktimes wrote:Polis diyalogu değil ama arkadaşımdan duyduğum birşeydi bu paylaşmak istedim.Evli ve Rus uyruklu bir bayan,bir şekilde yolunu kaybediyor ve yardımcı olacaklarını düşünerek(yane doğru olan) polise gidip ''Pardon acaba beni evime bırakabilir misiniz'' diyor.Polisler,kadının Rus asıllı olduğunu anlayınca kadını ıssız bir yere götürüp tecavüz ediyorlar ve en acısı da kadın kendi evine götürülmediğini anlayınca kendisinin bir Türk vatandaşı ile evli olduğunu ve bir de çocuğunun olduğunu söylemesine rağmen.Fakat nafile :( .Açıkçası bu olay beni bir hayli üzmüştü.Artık kimseye güven kalmadı..

öylelerini ipe dizeceksin varya evire cevire dövceksin...
hemde öle bi dövceksinki...
Haklısın başka birşeyden anlamazlar.. :evil:
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
quake
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 96
Joined: Wed Oct 06, 2004 10:00 am
Location: dagdan

Post by quake »

Darktimes wrote:
Aredheliquas wrote:
Darktimes wrote:Polis diyalogu değil ama arkadaşımdan duyduğum birşeydi bu paylaşmak istedim.Evli ve Rus uyruklu bir bayan,bir şekilde yolunu kaybediyor ve yardımcı olacaklarını düşünerek(yane doğru olan) polise gidip ''Pardon acaba beni evime bırakabilir misiniz'' diyor.Polisler,kadının Rus asıllı olduğunu anlayınca kadını ıssız bir yere götürüp tecavüz ediyorlar ve en acısı da kadın kendi evine götürülmediğini anlayınca kendisinin bir Türk vatandaşı ile evli olduğunu ve bir de çocuğunun olduğunu söylemesine rağmen.Fakat nafile :( .Açıkçası bu olay beni bir hayli üzmüştü.Artık kimseye güven kalmadı..

öylelerini ipe dizeceksin varya evire cevire dövceksin...
hemde öle bi dövceksinki...
Haklısın başka birşeyden anlamazlar.. :evil:
hırsız olamamıs polıs olmus sozunun farklı bı anlam kazandıgı nokta...
quake
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 96
Joined: Wed Oct 06, 2004 10:00 am
Location: dagdan

Post by quake »

arkadaslar saat sabah 6:35 yer: urla izmir zeytin alanında bi hırsız kacmıs kapının onundekı sıvıl polıs fırına gıderken benı hırsız sandı olayın acıklıga kavusması ıcın peder uyandırıldı kısaca benım tıpımde bıse var her polıs benı hırsız sanıyo bi imaj maker e gitme vakti benım ıcın gelmıstır.saygılar
Kill the mutant
Burn the heretic
Purge the unclean
Blood Angels
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

Arkadaşlar msn tarzı konuşmalrı lütfen forumda yapmayalım. Bu uyarı diğer tüm başlıklar için de geçerlidir..
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Abilerim yapmayın lütfen yaaa.Polislerin yüzünü karatan sırf torpille polis olan insanlar böyle şeyler yapıyorlarsa Asıl polislerin günahı ne.Suç şu tecavuzcü Polis de değil.Onu bu mesleğe getirip gerçek Polislerin hakkını tüketende
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Edmond wrote:Abilerim yapmayın lütfen yaaa.Polislerin yüzünü karatan sırf torpille polis olan insanlar böyle şeyler yapıyorlarsa Asıl polislerin günahı ne.Suç şu tecavuzcü Polis de değil.Onu bu mesleğe getirip gerçek Polislerin hakkını tüketende
Haklı olabilirsin ama sonuçta hangisinin iyi olup olmadığını anlayamazsın ki .O rus uyruklu kadının yerinde olduğunu düşünür müsün birde ? ... ( Kadın ne yapsın )
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Post Reply