Arkadaşlar bilmiyorum daha önce izlemiş miydiniz?
Ben izlemiştim.. Bu defa tekrar izledim.
İlk izlediğimde epey korktuğumu itiraf edeyim. Ama beni en çok korkutanın da ölüm sahnesi değil çocuğun şeytanın oğlu olduğunu keşfettiği sahne idi.. Bir çocuğun böyle bir şeye mahkum olması ne korkunç bir şey. ( Bu sahne ikinci filmde)
Ancak bu defa yeni çevrilmiş serinin dikkatimi çeken başka bir şeydi. Babası onun sadece bir çocuk olduğunu söylediğinde rahip ısrarla onun şeytan olduğunu ve öldürülmesi gerektiğini söylüyordu.
Açıkçası dehşete kapıldım.. Ã?ünkü bu bana sanki bir yönlendirme gibi geldi. Bilmiyorum ben mi aşırı abartıyorum ama belli işaretler şeytan olduğunu işaret ediyor diye bir çocuğu öldürmek zorunda kalınması bir filmde de olsa hiç hoşuma gitmedi.
Omen Filmi ( spoiler içerir)
Omen Filmi ( spoiler içerir)
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>