Raistlin Crysania'yı öpseydi...

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Raistlin Crysania'yı öpseydi...

Post by mikael »

İnternette buldum, çok hoşuma gittiği için buraya yazdım :D
---
Crysania- Raist, Raist! Nereye kayboldun yine?
Raistlin- Aman, geliyor. Ne yapacağım şimdi?
C- Demek buradasın. Dur bakıyım. Sen benden bir şey saklıyorsun yine.
R- Yok valla karıcım, saklamıyorum bir şey.
C- Ã?ekil bakayım, çekil. Aman Tanrım. Paladine beni kutsa.
R- Hayatım açıklayabilirim.
C- Çok büyük hayal kırıklığına uğradım. Çok kalbim kırıldı Raist. Senin hiç utanman yok mu?
R-Yok hayatım, sadece tozlarını alıyordum, o kadar.
C- Ben sana onlara dokunmayacaksın demedim mi? Ha, demedim mi? Büyü müyü yok sana bundan sonra demedim mi?
R- Ama hayatım...
C- Bana hayatım deme. Hani beni daha çok seviyordun, hani bir daha büyü yapmayacaktın?
R- Tabi ki seni daha çok seviyorum hayatım. Ama bak artık çalışmam gerek.
C- Nedenmiş o?
R- Neden mi? Ã?ünkü o kıytırık çırak Dalamar bile beni geçti, artık benden daha güçlü. Artık bütün kitapları onun için yazıyorlar. Fan kulübü bile varmış. Ayrıca süper bir kulede yaşayıp deli gibi para kazanıyor. Bütün karizmam dağıldı. Herkes benim için Raistlin the looser diyor. Bıktım artık tamam mı, bıktım.
C- Ama sen de benimle evlisin hayatım. Bu daha güzel değil mi?
R- Ya, tabi.
C- Efendim?
R- şey yani tabi ki de, ama işte bazen eski günlere özlem duyuyor insan. Ne günlerdi be? Kimse önümde duramazdı, bana bakan tir tir titrerdi. Paraya para demezdim, lüks içindeydim. Bütün kızlar peşimden koşardı.
C- Ne?
R- şey yani, birkaç büyü öğretmem için.
C- Hadi hayatım, boşver artık şu büyüyü. Arada sırada ocağı, şömineyi yakmana izin veriyorum ya, yetmiyor mu? Bunlarla idare ediver sen de.
R- Ama ama...
C- Aaaa Raist, kızıyorum artık ama. Zaten ne için geldiğimi de unuttum. Hah! Git hemen oğlumuzun altını değiştir. Ama geçen seferki gibi onu kurbağaya çevirme. Hatırlarsan büyüyü bozmak için taa Par Salian’a kadar gitmiştik.
R- Nasıl unutabilirim ki, rezil olmuştum. Kim bilir içinden ne kadar gülmüştür. Ama sen de çalışmama izin vermiyorsun ki! Biz de insanız, unutuyoruz zamanla.
C- Madem insansın, işlerini insan gibi hallet. Büyü kullanma sen de. Sonra da bulaşıkları yıkayıver, çok birikti. Ben komşuya çaya gidiyorum.
R- Peki hayatım, emrin olur.
R- Oh be sonunda gitti. Dur bakıyım, nerede o kitap? Hah! Yeni Başlayanlar İçin Büyü Teknikleri. Fireball için ellinci sayfayı açalım. Büyü için ellerinizi göğsünüzün önünde ileriye doğru tutun, dirseklerinizin yetmiş derece kırık olmasına dikkat edin. Hmm...
Fioner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 90
Joined: Wed Aug 10, 2005 10:00 am
Location: Avcılar

Post by Fioner »

:D :D :D super!!!
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Walla iyiki öpmemiş desem yeridir o zaman...
Ama bu hal bile Raistlin'e yakışıyo baksanıza bu sefer de çocuğunu düşünmüyo :schemes:
And i still wonder if you ever wonder the same!...
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Bütün karizmam dağıldı. Herkes benim için Raistlin the looser diyor. Bıktım artık tamam mı, bıktım.
En çok bu kısım hoşuma gitti :D
_Laurana_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 72
Joined: Wed Jul 12, 2006 10:00 am
Location: Qualinesti

Post by _Laurana_ »

Setsuna wrote:
Bütün karizmam dağıldı. Herkes benim için Raistlin the looser diyor. Bıktım artık tamam mı, bıktım.
En çok bu kısım hoşuma gitti :D
R- şey yani tabi ki de, ama işte bazen eski günlere özlem duyuyor insan. Ne günlerdi be? Kimse önümde duramazdı, bana bakan tir tir titrerdi. Paraya para demezdim, lüks içindeydim. Bütün kızlar peşimden koşardı.
:D:D:D
Çok komik yaa gülmkten yarıldm :D özellkle şu son cümleye :D
Kılıcın ne kadar keskin, Kalkanın ne kadar dayanıklı ,
Miğferin ne kadar güçlü olursa olsun
Yüreğin olmadıkça bu savaşı çoktan kaybetmişsindir
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

Oh be sonunda gitti. Dur bakıyım, nerede o kitap? Hah! Yeni Başlayanlar İçin Büyü Teknikleri. Fireball için ellinci sayfayı açalım. Büyü için ellerinizi göğsünüzün önünde ileriye doğru tutun, dirseklerinizin yetmiş derece kırık olmasına dikkat edin. Hmm...
euheuheue :D :D gerçekten çok komikmiş
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
_raistlin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 110
Joined: Wed Jul 12, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Re: Raistlin Crysania'yı öpseydi...

Post by _raistlin_ »

Setsuna wrote:İnternette buldum, çok hoşuma gittiği için buraya yazdım :D
---
C- Aaaa Raist, kızıyorum artık ama. Zaten ne için geldiğimi de unuttum. Hah! Git hemen oğlumuzun altını değiştir. Ama geçen seferki gibi onu kurbağaya çevirme. Hatırlarsan büyüyü bozmak için taa Par Salian’a kadar gitmiştik.
R- Nasıl unutabilirim ki, rezil olmuştum. Kim bilir içinden ne kadar gülmüştür. Ama sen de çalışmama izin vermiyorsun ki! Biz de insanız, unutuyoruz zamanla.
süper ya. kim yazdıysa kutlamak lazım. yukardaki espriye bayıldım.
<div>the master of past and NOW!</div>
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by Artex_Croma »

Bence öpseydi öptüğü zamanı anlatan "+18" damgalı bi kitabı cıkardı gibime geliyor.
"Time of Kisses"
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

ahahahah iyi espiriydi Artesx_Croma :clap: :clap:
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

süper. yazanın ellerine sağlık. Çok güldüm.
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

puahaha.. hoşuma gitti...
C: raiiiiiist nerdesiiiin??...
R: geldim hayatım...
C: gözlerim görmüyo. yaslandım artık galiba...
R: hayatım gözlerin yasından dolayı değil... su kedimidir kaplanmıdır nedir evden cıkar artık etrafa pisliyo... :D :D
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
User avatar
C_Deschain
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 291
Joined: Thu Jun 01, 2006 10:00 am
Location: ankara

Post by C_Deschain »

Süper yaa:) Tamamı süperdi ya..
<div>Tári Nénharma....</div><br>
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

bu arada iyiki öpmemiş crysania yı. Yoksa cidden karizması yerlerde olurmuş.
User avatar
C_Deschain
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 291
Joined: Thu Jun 01, 2006 10:00 am
Location: ankara

Post by C_Deschain »

Yok yaa.Raist e bişi olmazdı bence:D Huylu huyundan vazgeçmezmiş o gene bildiğine devam ederdi:D
<div>Tári Nénharma....</div><br>
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

Hiç alıntı yapmaya gerek yok bence. hepsi harika . çok koik :D
Post Reply