--- Stüdyo ---

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Post Reply
ombuspider
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 347
Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
Location: New California Republic

--- Stüdyo ---

Post by ombuspider »

İstanbul - Taksim'de güzel bi stüdyo bilen arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim..
Gidip görmüşseniz çok daha iyi olur ..
İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum..
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

taksim de İstiklal caddesinin girişindeki Fransız konsolosluğunun karşısındaki meşelik sokağa girin..Bu sokağın içindeki ikinci sokak olan Abdullah sokağa girin Özgür marketin karşısındaki apartman en üst katı olan ''TOTEM'' irtibat için telefonu ise :251 44 84
fiyatlar ise hafta içi 12,5 haftasonu 15...11:00-23:00 arasında açıkmış.ben hiç gitmedim şahsen ama iyi bir yere benzio
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
ElvenBard
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
Location: Forgotten Realms
Contact:

Post by ElvenBard »

Taksim'de diosan Stüdyo Destan derim, şahane stüdyodur. Bulabileceğin en iyi ekipmanla çalışırsın ve güzel de ortamdır.
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

Başlık çalgı, parşömen bölümüne taşınmıştır :)
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
ombuspider
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 347
Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
Location: New California Republic

Post by ombuspider »

Taksimde Fanus stüdyo bulduk, ortam olarak gayet güzel..
Sıranızı kafemsi bi ortamda bekliosunuz, sıra varsa tabi.. Ekipman açısından da gayet kaliteli ve yeterli geldi bana.. Bilginize..
ElvenBard, teşekkür ederim tavsiyeni dikkate alıcam..
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
ElvenBard
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
Location: Forgotten Realms
Contact:

Post by ElvenBard »

ombuspider wrote:Taksimde Fanus stüdyo bulduk, ortam olarak gayet güzel..
Sıranızı kafemsi bi ortamda bekliosunuz, sıra varsa tabi.. Ekipman açısından da gayet kaliteli ve yeterli geldi bana.. Bilginize..
ElvenBard, teşekkür ederim tavsiyeni dikkate alıcam..
Rica ederim ; )
Post Reply