Rock'n Coke Komedyası !!!

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
DefenderOfCorpsE
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 74
Joined: Mon Aug 28, 2006 10:00 am

Rock'n Coke Komedyası !!!

Post by DefenderOfCorpsE »

yaa arkadaşlar bu sene ki rock'n coke ciddi anlamda tam bi komedya çıkan gruplar bazında muse,placebo,kasabian ii güzel dinleyenlere saygım war da bu sene rock republic yada rock the nations olmayacak bari bu festivalde daha sağlam gruplar yer alsaydı zaten herkes artık ticari kazanç kaygısı güttüğünü biliyor rock'n coke un .26-27 ağustosta barışarocktaydım ve gerçekten çok eğlenceliydi beleş olması sebebiyle de bi izdiham vardı gerçi en çok ilgimi çekenler demir demirkan,catalfalque,soulitary ve yaşar kurt oldu ama böyle beleş bi festivale göre oldukça iiydi gerek ortam gerekse müzikal açıdan yine konumuza dönersek diğer ülkelerde ki festivallere baktığımda rock'n coke un tamamen bi ezilme konseptinde olduğu gözler önünde gerek rock am ring gerek sofyada ki metalfest gerek boskop (belgium rock fest)adamlar parayı bastırıp çatır çatır getiriyorlar abi gruplara bakın arch enemy,trivium,vomitory,slipknot,soulfly,stone sour,lacuna coil,lamp of god,cradle of filth ve sayamadığım bi dünya süper gruplar arkadaşlar bu olayın üzerine gidelim ve en azından festival yapılıyorsa bile buna yaraşır grupların gelmesi için çabalayalım

**buraya tıklayın**
**buraya tıklayın**
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

rock'n Coke 50Centi çıkardığı an bitmiştir benim için. O da rocksa zaten mırakıyorum rockı mackı :D ayrıca dinleyen varsa bişey demem saygı duyarım ama ben hoşlaşmam.

Neyse o zamandan beri takip etmiyoum. Gerçi muse'un baya sevdiğim şarkıları var ama onun için de gidemem wallah İstanbullara :)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by Artex_Croma »

Bizden daha rezilleri var =====> Bulgaristan
Monsters Of Rock adlı festivali duymuşunuzdur.
50-60 kadar grupla anlaşılmış festival yeri ayarlanmış biletler satılmış otellerden yerler ayırtılmış.
Peki Bulgaristan Hükümeti ne yapmış?
Festivale 2 hafta kala, festivali iptal ettirmiş.
Vizelerin en az 1 ay oncesinden alındıgı insanların buna göre program yaptığı bir ülkede gidipte 1 hafta boş boş karadenize girmek ne demek siz düşünün...

Yani 2 grup olsun bizim olsun...
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

Tabi canım zaten adamlar biz "rock festivali yapmıyoruz" diye bangır bangır bağırıyorlar. Adı öyle diye ila rock olacak diye bir şey de söz konusu değil.
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Bence bir festival düzenliyorsan ve adınıda "Rock'n Coke" koyuyorsan bence gelen guruplar muhakkak Rock gurupları olmalıdır, madem değil o zaman festivalin adını rock'n coke koymayım pop'n coke koyun rap'n coke koyun. Bulgaristanda ki festival faciasını bende duydum hakkaten tam bir rezillik olmuş o kadar insan o kadar gurup gezillik olmuş hakkaten. Bide oraya gidecek olan guruplarda çok iyiydi. En iyisi Almanya Wacken daki festival bence dünyadaki en iyi Heavy Metal ve Rock festivali, senelerdir düzenleniyor, festivale gelen isimlere baktımda bunların nasıl bir araya geldiğini insanın aklı almıyor :-o
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by Artex_Croma »

göyya bu sene RockTheNations a "manowar" + "rhapsody" gelcekti.
nerdeeee...
Kış mevsimi konserler açısından harkuladeydi. Yaz bayaa "tırt" geçti.
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Artex_Croma wrote:göyya bu sene RockTheNations a "manowar" + "rhapsody" gelcekti.
nerdeeee...
Kış mevsimi konserler açısından harkuladeydi. Yaz bayaa "tırt" geçti.
Evet kesinlikle katılıyorum. Bizim ülkede festival olaylarında ya iyi guruplar getiremiyorlar yada iyi gurupları bir araya getiremiyorlar, aslında bu pekte zor bir şey değil bunu neden yapamıyorlar hala anlamış değilim.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
DefenderOfCorpsE
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 74
Joined: Mon Aug 28, 2006 10:00 am

Post by DefenderOfCorpsE »

yaaa sağlam gruplar gelecek örneğin soilwork,gorefest,rotting christ,lord bellial gibi ki bunlar kendi tarzlarında aşmış gruplar bence :wink: ayrıca Artex_Croma ve Yener'in söylediklerine de katılıyorum kardeşlerim çok doğru konuşmuş
Post Reply