StarCraft Bilmecesi ???

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

StarCraft Bilmecesi ???

Post by Yener »

StarCraft ın yeni bir oyunu olacak mı ? (en son PSX2 için çıkandan sonra) Ã?ıkacaksa bu oyun bir devam niteliğindemi olacak ? (PC için çıkan ilk oyun ve ondan sonra gelen ek paketler veya PSX2 için çıkan oyunun) Birde yeni çıkacak StarCraft oyununun WOW benzeri oline bir oyun olacağı söylentileride var bu doğrumudur? Sizin bu konudaki duyumlarınız bilgileriniz nelerdir? Arkadaşlar bildiğimiz, öğrendiğimiz duyumlar varsa bunları burada paylaşalım benim gibi StarCraft hastası olan arkadaşlar bilgilensin, bilgilendirsin :) .
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

şu anda oyunun 2007 yılında duyurulacağı dışında bir haber yok. Ama sanırım rts olacak.
ombuspider
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 347
Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
Location: New California Republic

Post by ombuspider »

Starcraft.. Arrrgghh [Homer efekti :)]
En son [kanımca] abidik gubidik bi şey çıkarıp, ki Pc paltformunda değil Pslerde vardı sadece yanılmıyosam, Starcraft : Ghost diye bi olay yaptılar.. Ve Bildiğim kadarıyla FPS tarzında bi oyundu bu... Sırf yapmış olmak için yaptıkları,yüzde yüz ticari amaç güttükleri burdan bellidir ki, böyle bi oyunu bu şekilde maymun etmek, dahası oyunu Pc gibi dünyanın ilk sırada yer alan platformuna uyumlu yapmamak...
Yeni oyun hakkında pek bilgim yok fakat çıkmasını dört gözle beklicem..
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
CaRNeDuR
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 169
Joined: Thu Jul 15, 2004 10:00 am
Location: İzmir
Contact:

Post by CaRNeDuR »

2007 başında duyurulacağı, RTS olacağı ve türe müthiş yenilikler getireceği söyleniyor. Böyle iddialı açıklamalar her zaman yapılır ama konu Starsraft olunca insan başka birşey beklemiyor zaten. Hala ilk oyunu oynarım, müptela olurum, bitirir rahatlar birkaç ay daha huzurlu uyurum.
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Starcraft hey gidi günler hey :) . Ne oyundu ama ben hayran olmustum.Online bir oyunu nasıl cıkabilir ki o oyun en son bildiğim kadarıyla stratejiydi.Nasıl yapıcaklar ki açıklayabilecek olan var mı ?
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
ombuspider
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 347
Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
Location: New California Republic

Post by ombuspider »

Starcraftın adına leke sürmeyecek bi oyun olsun benim için yetelidir. Ama Starcraft ismini taşımak, hakkını vermek de pek kolay değil bu da ayrı bi nokta..
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

İsterük, oynaruk. Ehueaaaaa. Süper oyundur ya. Güzel bi RTS yapsınlar şööle keyiflenek ya. Artık dooru düzgün RTS yapmayı bıraktılar ya da ben bi şey bulamıyom, o da mümkün. Aksiyona sardırmış olabilirim.
Ya onu bunu bırak da bu oyunun masaüstü versiyonu da var ya. Oynamak lazım tabii.
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
ombuspider
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 347
Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
Location: New California Republic

Post by ombuspider »

Son bi kaç senedir bırak RTS yi, adam akıllıyapılan oyun sayısı bile bi elin parmaklarını geçmez ..
Nerde o eski oyunlar.. Sanitarium, Fallout I-II, Full Throttle, Diablo I-II, Starcraft ..
Jagged Alliance ... Peeh..
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

Valla yaaaa!
JA dedin de öf öf öf. Nası süper bir atraksiyondu o ya.
Seviyom len taktik stratecileri...
Var ya o JA tadında bir kaç oturumluk hoş bir masaüstü oyun da atılabilir.
(Ben anladım lan şimdi, sen söyleyince, niye masaüstü masaüstü die dolandığımı, oyun yok ortada, ondan :D)
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
ombuspider
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 347
Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
Location: New California Republic

Post by ombuspider »

En güzeli, adamakıllı oyun çıkana kadar emülatör indirip sega, ps oyunlar falan oynamak.. Çok deli stratejiler oluyo öyle.. :D
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by Artex_Croma »

şöyle bir masaüstü starcraft oynatabilen dm e rastgelmedim ya gözüm açık ölücem...
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Esasında kaynaklar olsa ben oynatacak birilerini biliyorum StarCraft hikayelerini çok iyi bilen birileri hatta olmadı kendim oynatırım fakat kaynak yok işte, hatta sistem olarak ne kullanılıyor onuda bilmiyorum d10 mu, d20 mi, d6 mı, d100 mü hangisi ? Bayadır arıyorum bir iki tane 10 ar sayfalık şey buldum sadece. Yani arkadaşlar siz bana kaynakları getirin bende size oynatacak adam bulayım StarCraft :D .
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

Alternity: Star Craft var :D
Direkt Alternity sistemi üzerine kurulmuş gayet güzel oyun vardı yani. Core Book'u bulup üzerine Boxed Set'i edinsen gayet oynatırsın babacım. Hatta Alternityrpg.net adresinde freebie resourcelar filan var StarCraft için de. ;)
Ama boşver sen StarCraft'ı ya, Fallout iyidir :D
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
ombuspider
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 347
Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
Location: New California Republic

Post by ombuspider »

Her ne kadar 3-5 kere4 gayet yüzelsel bi şekilde D&D oynamışlığım varsa da, ne kadar acemiysem de, Starcraft deyince akan sular durur..
"Acemi lan bu bilmiyo bişey atın bunu" demesseniz her türlü katılırım oyuna :)
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

İstanbul' da oturuyorsan buyur gel oyunlarımıza.

http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=5717
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Post Reply