StarCraft Bilmecesi ???
StarCraft Bilmecesi ???
StarCraft ın yeni bir oyunu olacak mı ? (en son PSX2 için çıkandan sonra) Ã?ıkacaksa bu oyun bir devam niteliğindemi olacak ? (PC için çıkan ilk oyun ve ondan sonra gelen ek paketler veya PSX2 için çıkan oyunun) Birde yeni çıkacak StarCraft oyununun WOW benzeri oline bir oyun olacağı söylentileride var bu doğrumudur? Sizin bu konudaki duyumlarınız bilgileriniz nelerdir? Arkadaşlar bildiğimiz, öğrendiğimiz duyumlar varsa bunları burada paylaşalım benim gibi StarCraft hastası olan arkadaşlar bilgilensin, bilgilendirsin
.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
-
ombuspider
- Kullanıcı

- Posts: 347
- Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
- Location: New California Republic
Starcraft.. Arrrgghh [Homer efekti
]
En son [kanımca] abidik gubidik bi şey çıkarıp, ki Pc paltformunda değil Pslerde vardı sadece yanılmıyosam, Starcraft : Ghost diye bi olay yaptılar.. Ve Bildiğim kadarıyla FPS tarzında bi oyundu bu... Sırf yapmış olmak için yaptıkları,yüzde yüz ticari amaç güttükleri burdan bellidir ki, böyle bi oyunu bu şekilde maymun etmek, dahası oyunu Pc gibi dünyanın ilk sırada yer alan platformuna uyumlu yapmamak...
Yeni oyun hakkında pek bilgim yok fakat çıkmasını dört gözle beklicem..
En son [kanımca] abidik gubidik bi şey çıkarıp, ki Pc paltformunda değil Pslerde vardı sadece yanılmıyosam, Starcraft : Ghost diye bi olay yaptılar.. Ve Bildiğim kadarıyla FPS tarzında bi oyundu bu... Sırf yapmış olmak için yaptıkları,yüzde yüz ticari amaç güttükleri burdan bellidir ki, böyle bi oyunu bu şekilde maymun etmek, dahası oyunu Pc gibi dünyanın ilk sırada yer alan platformuna uyumlu yapmamak...
Yeni oyun hakkında pek bilgim yok fakat çıkmasını dört gözle beklicem..
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
-
ombuspider
- Kullanıcı

- Posts: 347
- Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
- Location: New California Republic
-
occultsearcher
- Kullanıcı

- Posts: 368
- Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
- Contact:
İsterük, oynaruk. Ehueaaaaa. Süper oyundur ya. Güzel bi RTS yapsınlar şööle keyiflenek ya. Artık dooru düzgün RTS yapmayı bıraktılar ya da ben bi şey bulamıyom, o da mümkün. Aksiyona sardırmış olabilirim.
Ya onu bunu bırak da bu oyunun masaüstü versiyonu da var ya. Oynamak lazım tabii.
Ya onu bunu bırak da bu oyunun masaüstü versiyonu da var ya. Oynamak lazım tabii.
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
"When you see filth, call it filth"
-
ombuspider
- Kullanıcı

- Posts: 347
- Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
- Location: New California Republic
-
occultsearcher
- Kullanıcı

- Posts: 368
- Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
- Contact:
Valla yaaaa!
JA dedin de öf öf öf. Nası süper bir atraksiyondu o ya.
Seviyom len taktik stratecileri...
Var ya o JA tadında bir kaç oturumluk hoş bir masaüstü oyun da atılabilir.
(Ben anladım lan şimdi, sen söyleyince, niye masaüstü masaüstü die dolandığımı, oyun yok ortada, ondan
)
JA dedin de öf öf öf. Nası süper bir atraksiyondu o ya.
Seviyom len taktik stratecileri...
Var ya o JA tadında bir kaç oturumluk hoş bir masaüstü oyun da atılabilir.
(Ben anladım lan şimdi, sen söyleyince, niye masaüstü masaüstü die dolandığımı, oyun yok ortada, ondan
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
"When you see filth, call it filth"
-
ombuspider
- Kullanıcı

- Posts: 347
- Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
- Location: New California Republic
-
Artex_Croma
- Kullanıcı

- Posts: 574
- Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
- Location: istanbul
Esasında kaynaklar olsa ben oynatacak birilerini biliyorum StarCraft hikayelerini çok iyi bilen birileri hatta olmadı kendim oynatırım fakat kaynak yok işte, hatta sistem olarak ne kullanılıyor onuda bilmiyorum d10 mu, d20 mi, d6 mı, d100 mü hangisi ? Bayadır arıyorum bir iki tane 10 ar sayfalık şey buldum sadece. Yani arkadaşlar siz bana kaynakları getirin bende size oynatacak adam bulayım StarCraft
.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
-
occultsearcher
- Kullanıcı

- Posts: 368
- Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
- Contact:
Alternity: Star Craft var 
Direkt Alternity sistemi üzerine kurulmuş gayet güzel oyun vardı yani. Core Book'u bulup üzerine Boxed Set'i edinsen gayet oynatırsın babacım. Hatta Alternityrpg.net adresinde freebie resourcelar filan var StarCraft için de.
Ama boşver sen StarCraft'ı ya, Fallout iyidir
Direkt Alternity sistemi üzerine kurulmuş gayet güzel oyun vardı yani. Core Book'u bulup üzerine Boxed Set'i edinsen gayet oynatırsın babacım. Hatta Alternityrpg.net adresinde freebie resourcelar filan var StarCraft için de.
Ama boşver sen StarCraft'ı ya, Fallout iyidir
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
"When you see filth, call it filth"
-
ombuspider
- Kullanıcı

- Posts: 347
- Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
- Location: New California Republic
İstanbul' da oturuyorsan buyur gel oyunlarımıza.
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=5717
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=5717
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]