arkadaşlar ayda iki kere buluşup oynayabilecek elemanlar aranıyo. setting henüz belli değil.. wod settinglerinden biri olucak ama hangisi olduğunu oyuncular karar vericekler..
grubumuz var sayılır hali hazırda.. şimdilik kişilik hakları açısından isimlerini gizli tutuyorum ama bi kaç kişi daha olsa fena olmaz mantalitesi ile hareket ediyorum ve katılımınızı bekliyorum. özel mesaj ya da msn kullanarak bana ulaşabilirsiniz..
gün saat setting oyuncu oy çokluğu kararı ile belli olucak
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..