Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
ElvenBard
Kullanıcı
Posts: 360 Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
Location: Forgotten Realms
Contact:
Post
by ElvenBard » Tue Sep 19, 2006 10:27 am
Son yılların en popüler rpg'si Neverwinter Nights'ın orjinalinin aslında taaa 1991 de çıktığını ve tarihin ilk görüntülü MMORPG'si olduğunu bilior muydunuz
AOL, SSI ve TSR'ın ortak yapımı olan oyun AOL üzerinden oynanmaktaydı, biz oynayamadık ama merak edenler şu linke bi göz atabilir ; )
http://www.bladekeep.com/nwn/
Aredheliquas
Kullanıcı
Posts: 1039 Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara
Post
by Aredheliquas » Tue Sep 19, 2006 5:01 pm
eheheh...
ateri oyunu gbi
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
emerus
Site Çizeri
Posts: 361 Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
Location: dark city arcadia bazen istanbul..
Post
by emerus » Tue Sep 19, 2006 9:52 pm
işte NWN 2 orjinal kapak...sanırım farklı renklerde piyasaya çıkacak..
bu da platinium renginde olanı...[/img]
emerus "druid of elderlights"
was here...
ElvenBard
Kullanıcı
Posts: 360 Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
Location: Forgotten Realms
Contact:
Post
by ElvenBard » Tue Sep 19, 2006 10:29 pm
Yok kastettiğim bu diyldi, NWN'nin orjinali derken bundan 15 yıl önce ilk çıkan versiyonundan bahsediodum
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
emerus
Site Çizeri
Posts: 361 Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
Location: dark city arcadia bazen istanbul..
Post
by emerus » Wed Sep 20, 2006 12:01 am
anladım ben de günümüz NWN sine gönderme yapmıştım zaten
capiş?
emerus "druid of elderlights"
was here...
ElvenBard
Kullanıcı
Posts: 360 Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
Location: Forgotten Realms
Contact:
Post
by ElvenBard » Wed Sep 20, 2006 12:24 am
eheh peki
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>