Heroes of Might & Magic II

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
ElvenBard
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
Location: Forgotten Realms
Contact:

Heroes of Might & Magic II

Post by ElvenBard »

Evet II, en iyisi.. benim fikrim tabi, hala da çılgınca oynarım. Oyunu sevenler ve hotseat'te koltuk ısıtmaktan bıkanlar TCP/IP'den multiplayer oynamak isterler mi acep, bu amaçla kurduğumuz bi Yahoo mail grubumuz mevcuttur icabında uğrayınız kendi yaptığınız map'ler varsa da paylaşınız efem.

http://games.groups.yahoo.com/group/homm2/
emerus
Site Çizeri
Posts: 361
Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
Location: dark city arcadia bazen istanbul..

Post by emerus »

hayır 3 bence...
istersen anket yap :D
emerus "druid of elderlights"
was here...
ElvenBard
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
Location: Forgotten Realms
Contact:

Post by ElvenBard »

ehehe yok kalsın bulaşmıycam bidaha o işe :p
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
NocturnaL_Soul
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 287
Joined: Fri Aug 04, 2006 10:00 am
Location: İstanbul

Post by NocturnaL_Soul »

Of of bende II den aldıgım tadı digerlerinde bulamamıştım yaa.Bene TCP/IP olayına girmek isterim ama birincisi elimde Heroes M&M II yok ne yzıkki :cry: İkinciside baglantım çok sorunlu, kopup duruyor.

Ama halletmeyi becerebilirsem bende oynamak isterim gerçekten. Bende diyodum artık bulunmaz II ciler, artık V falanda çıktı zaten diye.

Not: Beşiniciye hiç bakmadım, biraz önyargılıyım sanırım ama görmesemde olur. Hatırladıgım haliyle kalsın en iyisi :)

Mesajınız isteğiniz üzerine değiştirilmiştir //Set
ElvenBard
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
Location: Forgotten Realms
Contact:

Post by ElvenBard »

Aynen bende öyle yaptım, hatta 4'ü de biraz kurcaladıktan sonra geçiştirdim. 5'e hiç bulaşasım gelmiyo içimden, aynen öyle II'deki gibi kalsın gönüllerde Heroes efsanesi :)

TCP/IP olayına girdik bikaç kere, ecnebi hiroz ikicilerle. Baya var yani bizim gibi müptelası :) Ama çok sorunlu o ayrı, hele XP'de sürekli hata veriyo 4-5 turnde bir.. oyundan çıkmanız gerekiyo. Sürekli save load yapa yapa da gitmez ki bu iş :/ İşe el atıcak da kimse kalmadı artık, tozlu raflara çoktan terk edilmiş bi oyun kendisi.. ama bizim için öyle diyl niheheh yine hot seat'e talim edicez galiba.. :(
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
Post Reply