Evet II, en iyisi.. benim fikrim tabi, hala da çılgınca oynarım. Oyunu sevenler ve hotseat'te koltuk ısıtmaktan bıkanlar TCP/IP'den multiplayer oynamak isterler mi acep, bu amaçla kurduğumuz bi Yahoo mail grubumuz mevcuttur icabında uğrayınız kendi yaptığınız map'ler varsa da paylaşınız efem.
http://games.groups.yahoo.com/group/homm2/
Heroes of Might & Magic II
-
NocturnaL_Soul
- Kullanıcı

- Posts: 287
- Joined: Fri Aug 04, 2006 10:00 am
- Location: İstanbul
Of of bende II den aldıgım tadı digerlerinde bulamamıştım yaa.Bene TCP/IP olayına girmek isterim ama birincisi elimde Heroes M&M II yok ne yzıkki
İkinciside baglantım çok sorunlu, kopup duruyor.
Ama halletmeyi becerebilirsem bende oynamak isterim gerçekten. Bende diyodum artık bulunmaz II ciler, artık V falanda çıktı zaten diye.
Not: Beşiniciye hiç bakmadım, biraz önyargılıyım sanırım ama görmesemde olur. Hatırladıgım haliyle kalsın en iyisi
Mesajınız isteğiniz üzerine değiştirilmiştir //Set
Ama halletmeyi becerebilirsem bende oynamak isterim gerçekten. Bende diyodum artık bulunmaz II ciler, artık V falanda çıktı zaten diye.
Not: Beşiniciye hiç bakmadım, biraz önyargılıyım sanırım ama görmesemde olur. Hatırladıgım haliyle kalsın en iyisi
Mesajınız isteğiniz üzerine değiştirilmiştir //Set
-
ElvenBard
- Kullanıcı

- Posts: 360
- Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
- Location: Forgotten Realms
- Contact:
Aynen bende öyle yaptım, hatta 4'ü de biraz kurcaladıktan sonra geçiştirdim. 5'e hiç bulaşasım gelmiyo içimden, aynen öyle II'deki gibi kalsın gönüllerde Heroes efsanesi 
TCP/IP olayına girdik bikaç kere, ecnebi hiroz ikicilerle. Baya var yani bizim gibi müptelası
Ama çok sorunlu o ayrı, hele XP'de sürekli hata veriyo 4-5 turnde bir.. oyundan çıkmanız gerekiyo. Sürekli save load yapa yapa da gitmez ki bu iş :/ İşe el atıcak da kimse kalmadı artık, tozlu raflara çoktan terk edilmiş bi oyun kendisi.. ama bizim için öyle diyl niheheh yine hot seat'e talim edicez galiba.. 
TCP/IP olayına girdik bikaç kere, ecnebi hiroz ikicilerle. Baya var yani bizim gibi müptelası
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>