Evet çoğumuzun çocukluktan beri tanıdığı ve sevdiği Transformers'ın filmi 2007'de vizyonda olucak. Spielberg'in prodüktörlüğünü üstlendiği filmde Autobot'lar ve Decepticon'ların gezegenler boyu süregelen savaşını kanlı canlı izleme fırsatı bulucaz. Daha önce de uzun metrajlı çizgi filmi yapılan (White Lion'un unutulmaz soundtrackiyle ) Transformers'ı, Armageddon, The Rock gibi filmlerden tanıdığımız Michael Bay yönetecek. Bikaç ay önce Steven Spielberg'ın filmin prodüktörlüğünü bıraktığını veya bunun gibi bi sorun oluştuğunu duymuştum ama son durumu bilemiorum, film hala yapım aşamasında ve sanırım hala onun prodüktörlüğünde ilerliyor. Bakalım, sonucu görücez.
85-90 kuşağı çocuklarının sevgilileriydi transformers. Hey gidi günler hey! Bende ne çok sayıda oyuncakları vardı. Hâlâ da saklarım onları. Hiç unutmam, Optimus Prime'ı bulmak için İstanbul'un neredeyse yarısını gezmiştim o dönemler, ama sonunda bulmuştum hani.
Maziyi yad etmenin en güzel yollarından birisi olacaktır şüphesiz. Kesinlikle gideceğim bu filme.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.
Lord Necros wrote:85-90 kuşağı çocuklarının sevgilileriydi transformers. Hey gidi günler hey! Bende ne çok sayıda oyuncakları vardı. Hâlâ da saklarım onları. Hiç unutmam, Optimus Prime'ı bulmak için İstanbul'un neredeyse yarısını gezmiştim o dönemler, ama sonunda bulmuştum hani.
Maziyi yad etmenin en güzel yollarından birisi olacaktır şüphesiz. Kesinlikle gideceğim bu filme.
ehehe bende de vardı baya. Optimus hala duruyodu evimin bi yerinde ama aramam lazım Tabi biz Decepticon fanı olduğumuzdan Megatron'u aramıştım baya ama bulamamıştım... böhü.. dövüştürcektim Optimus'la.. içimde kalmıştır hep
Zaten film vizyona girsin feci patlama yapıcak bu oyuncaklar sağda solda fahiş fiyata satılmaya başlancak fln :p kıymete bincek bizim eskiler de keza
Lord Necros wrote:85-90 kuşağı çocuklarının sevgilileriydi transformers. Hey gidi günler hey! Bende ne çok sayıda oyuncakları vardı. Hâlâ da saklarım onları. Hiç unutmam, Optimus Prime'ı bulmak için İstanbul'un neredeyse yarısını gezmiştim o dönemler, ama sonunda bulmuştum hani.
Maziyi yad etmenin en güzel yollarından birisi olacaktır şüphesiz. Kesinlikle gideceğim bu filme.
ehehe bende de vardı baya. Optimus hala duruyodu evimin bi yerinde ama aramam lazım Tabi biz Decepticon fanı olduğumuzdan Megatron'u aramıştım baya ama bulamamıştım... böhü.. dövüştürcektim Optimus'la.. içimde kalmıştır hep
Zaten film vizyona girsin feci patlama yapıcak bu oyuncaklar sağda solda fahiş fiyata satılmaya başlancak fln :p kıymete bincek bizim eskiler de keza
Megatron'u ben de çok aramıştım. Tam bir yerde bulmuştum, anneme aldırtamamıştım. İkna ettiğimde ise çoktan satılmıştı. Hava atardım yuvadakilere transformerslarımla. Daha o yaştan belliymiş koleksiyoncu bir zihniyete sahip olduğum. Bu gece evin altını üstüne getirip bütün oyuncakları çıkartayım. Yarın da çocukluk arkadaşlarımı toplar "Ciuv ciuv!" efektleriyle oynarız.
Ama ben o zamanlar pek küçüktüm. Anlayamamıştım Transformers'ın konusunu. Fragmanda da aydaki robotu filan dövdüğünü görünce dumur geçirmiştim. Birisi bir zahmet temel konusunu anlatabilir mi şunun?
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.
X-men miş Spiderman mış faso fiso bunlar tek gerçek Transformers .Ya film kötü bile olsa bile(böyle bir ihtimal yok gerçi ama ) adı yeter.Mutlaka gideceğim.Bakalım Optimus Megatron'u nasıl parçalayacak.Yoksa ilk kez bir çizgi film uyarlamasında kötüler mi kazanacak göreceğiz
(<>_<>) -V ----- - ------I .....l l .J..( ) '''...J L Ben dostum. Ne kadar inandırıcı geldiyse!
Lord Necros wrote:
Megatron'u ben de çok aramıştım. Tam bir yerde bulmuştum, anneme aldırtamamıştım. İkna ettiğimde ise çoktan satılmıştı. Hava atardım yuvadakilere transformerslarımla. Daha o yaştan belliymiş koleksiyoncu bir zihniyete sahip olduğum. Bu gece evin altını üstüne getirip bütün oyuncakları çıkartayım. Yarın da çocukluk arkadaşlarımı toplar "Ciuv ciuv!" efektleriyle oynarız.
Ama ben o zamanlar pek küçüktüm. Anlayamamıştım Transformers'ın konusunu. Fragmanda da aydaki robotu filan dövdüğünü görünce dumur geçirmiştim. Birisi bir zahmet temel konusunu anlatabilir mi şunun?
Anlatalım hemen kısaca; öhöm, efenim şindi bu Transformerslar uzayın derinliklerinden gelen tipler aslında, öyle woswos kılığında olmalarına fln bakınca fabrikasyon gibi görünebilirler ama diyller. Uzayın derinliklerinde Cybertron gezeninde yaşarlar-dı, orda Optimus Prime liderliğindeki Autobotlar ve Megatron yönetimindeki Decepticon'lar savaş içersindeydi. Hem ideolojik hem de enerji için yapılan ve uzun yıllar boyunca süregelen bi savaştı bu. Ã?yle ki enerji kaynakları tükenmeye başladı ve iki grup da gemilerine atlayarak başka gezegenler aramaya koyuldular. İki gemi uzayda da kapışmayı bırakmadı ve hararetli bi savaşın sonunda iki gemi de ağır hasarlı biçimde bizim güzelim dünyamıza çakılmayı becerdiler. Ki bu olay dünyanın taa tarih öncesi dönemlerinde cereyan etmiştir.
Milyonlarca yıl sonra bizim zamanımızda anca uyanırlar, dünyada teknoloji kırıntıları vardır ve şekil değiştirici amcalar buldukları şeyin kılığına girmeye başlarlar. Autobotlar woswos, lamborcini, şevrole gibi markalar takılırlar, kamyon jip fln olurlar. Decepticonlar ise uçak, dev silahlar hatta kaset çalar olarak peydah olurlar. Böylece bildiğimiz şekillerine kavuşan tranformerlar milyonlarca yıldır süregelen savaşlarını burnumuzun dibine taşırlar.
Vay Transformers be birden hüzünlendim valla Benim pek Transformers oyuncağım olmamıştı küçükken sadece iki tane vardı . Film umarım harika olur ve yıllarca konuşuruz bu filmi ve devam filmlerini büyük bir umut ve seviçle bekleriz.
Çizgi dizisinin başlangıç müziği bile hala aklımda .
Transformers'ın konusunu anlattığın için çok teşekkür ederim ElvenBard bende pek ayrıntılı bilmiyordum .
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Anlatalım hemen kısaca; öhöm, efenim şindi bu Transformerslar uzayın derinliklerinden gelen tipler aslında, öyle woswos kılığında olmalarına fln bakınca fabrikasyon gibi görünebilirler ama diyller. Uzayın derinliklerinde Cybertron gezeninde yaşarlar-dı, orda Optimus Prime liderliğindeki Autobotlar ve Megatron yönetimindeki Decepticon'lar savaş içersindeydi. Hem ideolojik hem de enerji için yapılan ve uzun yıllar boyunca süregelen bi savaştı bu. Ã?yle ki enerji kaynakları tükenmeye başladı ve iki grup da gemilerine atlayarak başka gezegenler aramaya koyuldular. İki gemi uzayda da kapışmayı bırakmadı ve hararetli bi savaşın sonunda iki gemi de ağır hasarlı biçimde bizim güzelim dünyamıza çakılmayı becerdiler. Ki bu olay dünyanın taa tarih öncesi dönemlerinde cereyan etmiştir.
Milyonlarca yıl sonra bizim zamanımızda anca uyanırlar, dünyada teknoloji kırıntıları vardır ve şekil değiştirici amcalar buldukları şeyin kılığına girmeye başlarlar. Autobotlar woswos, lamborcini, şevrole gibi markalar takılırlar, kamyon jip fln olurlar. Decepticonlar ise uçak, dev silahlar hatta kaset çalar olarak peydah olurlar. Böylece bildiğimiz şekillerine kavuşan tranformerlar milyonlarca yıldır süregelen savaşlarını burnumuzun dibine taşırlar.
o kadar çizgifilmini seyrettim ama konusunu bilmiyordum. Güzelde konusu varmış:D
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
Yener wrote:Vay Transformers be birden hüzünlendim valla Benim pek Transformers oyuncağım olmamıştı küçükken sadece iki tane vardı . Film umarım harika olur ve yıllarca konuşuruz bu filmi ve devam filmlerini büyük bir umut ve seviçle bekleriz.
Çizgi dizisinin başlangıç müziği bile hala aklımda .
Transformers'ın konusunu anlattığın için çok teşekkür ederim ElvenBard bende pek ayrıntılı bilmiyordum .
Ben teşekkür ederim, güzel temennilerine de yürekten katılıyorum ; )
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>