Aynı konunun 3 versiyonu...

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Aynı konunun 3 versiyonu...

Post by aransayes »

1- Kadın/Erkek
2- Kadın/Kadın
3- Erkek/Erkek

1. Versiyon Kadın/Erkek:

Kadın: Saçımı kestireyim mi?
Erkek: Olur.
Kadın: Ama kıyamıyorum.
Erkek: Ã?yleyse kestirme.
Kadın: Canım değişiklik istiyor...
Erkek: O halde kestir.
Kadın: Bana akıl vermeyi bırak, delilere verir gibi.
Erkek: Eğer nasıl hoşuma gittiğini bilmek istiyorsan, sana derim ki
uzunsaçlı.
Bunu biliyorsun.
Kadın: Beni tanıdığında kısaydı..
Erkek: Ve sana tam olarak ne dediğimi hatırlıyorum: 'Ne güzel olurdun uzun
saçla'.
Kadın: Ama herkes kesmemi söylüyor.
Erkek: Bu durumda kuaföre git ve bırak uyuyayım lütfen.
Kadın: Peki nasıl kestireyim? Kat kat mı yoksa perçemli mi?
Erkek: Kat kat.
Kadın: Bana yakışacağını sanmıyorum, çünkü saçım çok düz.
Erkek: Bırak perçemli olsun.
Kadın: Çok yorucu.
Erkek: Yorduğu zaman tekrar kestirirsin.
Kadın: O zaman asla uzatamam.
Erkek: Uzatmak istiyorsan kestirme güzelim.
Kadın: Bana güzelim deme!!!!!!!
Erkek: ?!?!?!?!!

2. Versiyon Kadın/Kadın

1.Kadın: Ah şekerim saçını mı kestirdin? Ne kadar güzel olmuşsun!!
2.Kadın: Ay sahi mi söylüyorsun? Ben pek emin olamıyorum. Ay çok mu kısa
oldu acaba...??
1.Kadın: Amaaan ne alakası var. Benim yüzüm bu kadar geniş olmasa aynı
kesimi ben de denerdim. Benim şu saçım klasik oldu artık, yeni bir modele
hiç cesaret edemiyorum.
2.Kadın: Ay yapma Allah aşkına nesi varmış yüzünün..Bak şöyle
şuralarından kat verdirsen, harika olur!! Benim de boynum uzun olmasa aynı
seninki gibi
bir model yaptırırdım.
1.Kadın: Ah şekerim sen de bir alemsin. Keşke benim de boynum seninki gibi
olsa. En azından şu çökük omuzlarımın dikkat çekmesini engellemiş olurdum.
2.Kadın: Ayol sen ne diyorsun?.. Senin omuzların gibi omuzları olsun
isteyen bir sürü kız var... Giydiğin her şey sana öyle yakışıyor ki.. Bir
de
benim şu kısa kollarıma bak. Omuzlarım seninkiler gibi olsaydı, giydiğim
bluzlar üstümde emanet gibi durur muydu? ...vırvırvır,
dırdırdır............................................................

3. Versiyon Erkek/Erkek:

1. Adam: Saçını mı kestirdin?
2. Adam: Evet
1. Adam: Sıhhatler olsun abi!..
2. Adam: Sağ ol...
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
Lord Necros
Başbüyücü
Posts: 1916
Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
Location: Necropolis

Post by Lord Necros »

İşte bu yüzden erkek aldatmaları çok. Bu karı milletinin dırdırından bıkan erkekler, kendilerine dırdır yapmayacak kadın arıyorlar. :mrgreen: Yaşasın erkek milleti. :tongue: :mrgreen:
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.

Power demands sacrifice.
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

3. Versiyon Erkek/Erkek:

1. Adam: Saçını mı kestirdin?
2. Adam: Evet
1. Adam: Sıhhatler olsun abi!..
2. Adam: Sağ ol...
Kısa ve öz, budur :D
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

1. Versiyon Kadın/Erkek:
itiraf ediyorum ben de aynen öyle yapıyorum :) ve tüm kadınlar adına konuşmuş olmıyım ama o kadar olmasa da tanık olduğum her kadın / kadın konuşması ya bunun gibi ya da buna yakındı :)
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
calida
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 293
Joined: Mon Feb 27, 2006 10:00 am

Post by calida »

1. Versiyon Kadın/Erkek:
cok tanidik yaaaaaaaaa :D ikinci versiyonda benim icin cok kibar ne o ole sekerim fln :D direk bacim die hitap etmek varken :)
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

Kadın: Saçımı kestireyim mi?
Erkek: Olur.
Kadın: Ama kıyamıyorum.
Erkek: Ã?yleyse kestirme.
Kadın: Canım değişiklik istiyor...
özellikle de bu kısım :) burasını aynen kullandığım günleri bilirim :D :D
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
calida
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 293
Joined: Mon Feb 27, 2006 10:00 am

Post by calida »

bide bunun renk hakkinda olan dialoglari gelisir genelde, ki o daha bi fenadir,
yok sariydi, yok kizildi, siyahda kalsin daha iyi aman aman cok fena haha
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

hehehe...
su kadın erkek versiyonu harbi süper yaw... :D
gercek gbi sanki :wink: :roll: :D :D
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

yok sariydi, yok kizildi, siyahda kalsin daha iyi aman aman cok fena haha
hele bi de gölgelere 2 renklere girildiğinde hatta hızı alamayıp bir de kıyafete görünüşe geçildiyse kim tutar bizi :D
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

hahaha. biz erkekler boşuna evden kaçıp ıssız yerlere yerleşme hayali kurmuyoz :D
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

sonda koptum ya super :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
calida
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 293
Joined: Mon Feb 27, 2006 10:00 am

Post by calida »

aredheliquas gercek olmadigini kim solediki :evillaugh: celerean aynen katiliyorum iki renkdi balyaj rofle fln ustune bide kiyafete girisildimi,o etege su ayakkabi su pantolona bu canta allahhhhhhh bizi kimse tutamas :w00t:
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

Aha burdada başladı moda muhabbeti :P bu kızlar hiç sınır tanımıyo heryerde saç muhabbeti yapabiiliyorlar.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Arkadaşlar ister inanının ister inanmayın erkeklerin içinde de uzun saç muhabbetleri yapanlar oluyor. Ve kafayı yiyiyorum böyle muhabbetler olunca.... Zaten gariptir artık kültürümüzün en güzel ögelerinden olan berberler kayboldu da erkek kuaförleri çıktı. On beş yıl önce ben kuaföre gidiyorum diyen erkekle iyi bi dalga geçilirdi. Vallahi saç kestireceğim zaman berber yazan bir yer arıyorum bi saat.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Horcoel_Baator
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 673
Joined: Fri Oct 22, 2004 10:00 am
Location: Boş boş gezindigi Ankara sokaklarından..

Post by Horcoel_Baator »

Ã?yle deme abi uzun saçta güzeldir..Bende erkek kuaförü bulamıyorum saç kestireceğim dediğimde elli tane berber çıkıyor...İki saat kuaför bul.. iimi..
''No matter what I do, no matter how hard I try,
the ones I love will always be the ones who pay..''
Post Reply