anathema dan tanıdığımız vincent cavanagh dualarımızı duydu ve 8 aralık 2006 da ankara hemen ardından 9 aralıkta ise istanbul'da olacak var mı acaba benim kadar sevindirik olan???
şimdi efenim, Bu Vincent var ya çok gaz bi insandır.. Akustik olaylarına ben bunların Forgotten Hopes akustik versiyonunda hasta oldum bi kere.. o zamandan beri elektro gitarımın yanına akustik gitar ekleme düşüncesi içindeyim..İşte neyse falan, Anathema zaten her ilkbahar sonu geliyo, e Anathema Anathema nerye kadar di mi.. Evet.. İşte sonra baktım ki 9 eylül Ankara falan diyo.. Yahu dedim ki , Vinsıntcım şimdi oldu mu ama, Türkiyeye geliyosun Dankın [Duncon Peterson] da geliyo senle ama işte gelsene İstanbula falan.. Ã?yle.. Ama sanırsam Lee Douglas gelmicek, ki büyük bi kayıp olur gelmemesi , özellikle kendisini düşük tempolu şarkılarda dinliyoduk ve bu bir akustik konser.. Falan..
Söylediklerinden bişey anlayan olursa , anlamış olur.. Yoksa can sağlığı.. :plotting:
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
Ya 2 sene önce Anathemanın konserinden çıktığımda hayatımın en güzel vakitlerini geçirmiş biri olarak acaba yanlarında Duncan da olsa nasıl olurdu diye düşünmeden edememiştim ve o zamandan beri bu hayalimin gerçek olmasını bekledim. şimdi ise Duncan la Vincent'ın birlikte çalcaklarını öğrenğimde ağlamamak için zor tuttum kendimi. İşte ulaşmıştım hayalime ! İzleyemesem bile onları gam yemem artık diyodum.şimdiden para biriktirmeye başladım. 8inde Ankarada 9unda İstanbuldaki konserlerinde olucam.
Bu arada hayatımın en güzel vakitleri Maltada izlediğim Roger Waters (Pink Floyd'un yaratıcılarından) konserinde değişti. Umarım Vincentla Patterson bunun üstesinden gelecektir Ve umarım Antimatterdan da parçalar çalacaklardır.