One Piece hakkında ne düşünüyorsunuz ?
One Piece hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Arkadaşlar bu animeyi alıp izlemeyi düşünüyorum, iyi de yorumlar aldım arkadaşlarımdan bu anime konusunda ama sizin de fikirlerinizi alayım dedim. İzlediniz mi ? Tavsiye eder misiniz ? 250 bölümden fazla bölüm sanırım, beni bilgisayar başına bağlayuıp aç suzun bırakıp öldürür mü yoksa 
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
Seslendirme berbattı Tv de ve sadece 55 bölüm yayınlanmıştı. Hatta 53 sanırım.
Süper bir animedir Yeminer. Hatta favorimdir diyebilirim. Aç susuz öldürür de.
Bir an önce izlemelisin. Halen izlememiş olmana inanamıyorum. 
Süper bir animedir Yeminer. Hatta favorimdir diyebilirim. Aç susuz öldürür de.
Hayatın anlamsız oyunlarında anlamlı bir kapı açmak için sadece gözlerini kapat ve... hisset...
Hisset yaşamak için olan savaşını, böylece elde edersin o sonsuz anlamı...
Hisset yaşamak için olan savaşını, böylece elde edersin o sonsuz anlamı...
İlk başında sarmıştı ancak her animenin an bela bölümü olan gereksiz uzatmalar yüzünden sıkıcı bir hal almaya başladığı yerde izlemeyi kestim.
Ben pek çok bölümünde geçmişi düşünme kısımlarında ileriye sardırdım ve 24 dakikalık anime ancak 5 dakika felan sürdü bazen. Naruto felan gibi ünlü animelerde de aynı sorun var. Abartıların olduğu animelri seviyorsan indri ve izle. Ancak Monster tarzı daha gerçkçi animler yada ghost in the shell tarzı animelri seviyorsan daha öncelikliler de var.
Ben pek çok bölümünde geçmişi düşünme kısımlarında ileriye sardırdım ve 24 dakikalık anime ancak 5 dakika felan sürdü bazen. Naruto felan gibi ünlü animelerde de aynı sorun var. Abartıların olduğu animelri seviyorsan indri ve izle. Ancak Monster tarzı daha gerçkçi animler yada ghost in the shell tarzı animelri seviyorsan daha öncelikliler de var.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Kaç bölüm izledin? Alabastayı izlemeden bırakmasaydın. 85. bölüm itibariyle bırakılmaz oluyor çünkü.
Uzatmalara gelince. Shounen serilerin hepsinde var. Yani flashbeck leri filan atlıycaksın artık. Ama karakter geçmişleri önemli bence. Ã?nceki bölüm özetlerini atlamak en iyi çözüm ama karakter geçmişlerini atlıyorsanız hiç izlemeyin daha iyi.
Ben seveceğini düşünüyorum yeminer. Denizlerle kaplı bir dünyanın havasına sokuyor insanı.
Uzatmalara gelince. Shounen serilerin hepsinde var. Yani flashbeck leri filan atlıycaksın artık. Ama karakter geçmişleri önemli bence. Ã?nceki bölüm özetlerini atlamak en iyi çözüm ama karakter geçmişlerini atlıyorsanız hiç izlemeyin daha iyi.
Ben seveceğini düşünüyorum yeminer. Denizlerle kaplı bir dünyanın havasına sokuyor insanı.
Hayatın anlamsız oyunlarında anlamlı bir kapı açmak için sadece gözlerini kapat ve... hisset...
Hisset yaşamak için olan savaşını, böylece elde edersin o sonsuz anlamı...
Hisset yaşamak için olan savaşını, böylece elde edersin o sonsuz anlamı...
Tamamdır, şimdi yana döne arkadaşlara dvd ulaştırmaya çalışıyorum, malum dvd sıkıntısı var memlekette
Bu arada alıcağın olsun Gorath, demek benim aç susuz ölmemi istiyosun
Bu arada bence bir kişi animeler aracılığı ile öldürülebilir, yani assasination da bir devrimdir bu fikir
Ver adama muhteşem bi anime, çokda fazla bölümü olsun, al sana mükemmel bir ölüm tuzağı 
Bu arada bence bir kişi animeler aracılığı ile öldürülebilir, yani assasination da bir devrimdir bu fikir
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
Evet ben 55 ten sonra gına hastalığına yakalandım. şimdi belki devam ederim ama direct download tek şansım olduğundan yeni bölümleri izleme şansım pek olmuyor.
Karakter geçmişlerini atlamıyordum ama daha önceden gösterilmiş kısımları yine gösterdiğinde atlıyordum. Yani Gorath benim öyle bir şey yapmamı nasıl beklersin.
şu senin Alabastayı çok övmüştün ama işte oraya kadar ilerlememeişti direct downloadlar. eğer ilk başından takip etseydim son bölümleri verenler var ama ara bölümleri izlemedende onlar izlenmez.
Al al. Güzel anime. Sadece keşke birde özet CDsi hazırlasalar hani şu geçmişi hatırlama kısımlarının olmadığı o zaman daha da güzel olurdu.
Karakter geçmişlerini atlamıyordum ama daha önceden gösterilmiş kısımları yine gösterdiğinde atlıyordum. Yani Gorath benim öyle bir şey yapmamı nasıl beklersin.
şu senin Alabastayı çok övmüştün ama işte oraya kadar ilerlememeişti direct downloadlar. eğer ilk başından takip etseydim son bölümleri verenler var ama ara bölümleri izlemedende onlar izlenmez.
Al al. Güzel anime. Sadece keşke birde özet CDsi hazırlasalar hani şu geçmişi hatırlama kısımlarının olmadığı o zaman daha da güzel olurdu.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
-
WizardOfQuarks
- Kullanıcı

- Posts: 757
- Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
O Zaman Erzakları Bilgisayarın Yanına Taşı İzlemeye Başla Sararsa Anime Tüketime Ayağa Kalkmadan Başla Sarmazsa Söylenerek Mutfağa Geri Götür :evillaugh: Ama En Azından Bir 5 Bölüm İzlemeyi Hak Ediyor.
<div>I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end, the A and the Z, the one who is, the one who was, and the one who is coming, the Almighty, the Ruler of All.</div><br>
Bir beş bölüm mü? 85 itibariyle olan bölümler için o ilk 85 bölümü izlemeyi hak ediyor. Yalnış anlamayın. İlk 85 bölüm kötü değil. Sadece sonrakilerin yanında sönük kalıyor. 
Hayatın anlamsız oyunlarında anlamlı bir kapı açmak için sadece gözlerini kapat ve... hisset...
Hisset yaşamak için olan savaşını, böylece elde edersin o sonsuz anlamı...
Hisset yaşamak için olan savaşını, böylece elde edersin o sonsuz anlamı...