İş güç nedeniyle uzun aralıklarla oyun oynadığımız ufak bir oyun grubumuz vardı. Ama hem hikayenin bitmesi, hem de artık daha kısa aralıklarla ve kalabalık bir kadro ile oynama isteyişimizden dolayı, o eski günleri hatırlayıp oyuncu arayayışına girdik tekrardan. İşimiz düşmese siteye uğramicaz demekki. Nerdeyse bir sene olmuş en son girdiğimden beri. Herneyse...
Aslında hem oyun hem de oyuncu arıyorum. Ã?ncelikle oyuncu kısmını anlatayım. Ben haricinde üç kişiden oluşan grubumdan dragonlance oyunu istediğimiz kararı çıktı ama üç oyuncu az geldiğinden 1 yada 2 kişi daha olsa daha güzel bir oyun olacağını düşünüyoruz. Bu yüzden temel dragonlance bilgisine ve temel 3rd Ed. DnD kural bilgisine sahip oyuncular aramaktayız. Aslında oyunun pek acemi oyunculara hitap ettiğini söyleyemem. Zira uzun zamandır beraber oynayan kişilere sonradan katılmak genelde dışlanışmış hisettirir yeni oyuncuya. Ama bundan bilmem kaç sene önce, hiç tanımadığım ve benden yaşça oldukça büyük kişilerle o zamanlar hiç bilmediğim halde 2nd Ed. oynayacak cesareti bulmasaydım, belki de şu an bu siteden bile haberim olmayacak kadar frpden uzak olacaktım. Korkacak birşey yok, sizde o cesaret varsa olaylar kolayca ilerler zaten.
Bunun ötesinde bu 4 kişiden 3ü zaten DM olan kişiler, yani birkez kaynaşabilirsek her türlü dünya/sistem içerikli oyun oynama ihtimalimiz olacaktır.
Ayrıca oyun arıyorum dediğim gibi. Hangi dünya yada sistem olduğu hiç önemli değil, oyuncu arıyorsanız, ben de oyun arıyorum. Ã?nce bir konuşalım, ulaşın bana msn(dilbao@hotmail.com)den.
Oyun veye Oyuncu arıyorum (evet, yine)
Oyun veye Oyuncu arıyorum (evet, yine)
"Lovefull Evil"
-
Gaara of the Sand
- Kullanıcı

- Posts: 171
- Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
- Location: istanbul