(Trekki var mı aramızda?)
Hangisi daha iyi bir kaptandır? Her cevaptan sonra bir tane sebep bırakırsanız hoş olur.
-Fransız olma gibi büyük bir eksisi olmasına rağmen Picard
Maço ayaklarına yatmadan otoriter durup, tayfayla mesafe koruyabiliyor.
Kirk mü? Picard mı?
Kirk mü? Picard mı?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
Aslında buraya yazmam ne kadar doğru bilemiyorum, eskiden sadece gördüğümde izlediğim bir diziydi. Ancak kişilikleri hakkında edindiğim bilgi doğrultusunda bende Picard diyeceğim. Nedenini söylemeden önce bu zatların ön isimlerini bile buradan okuduğumda hatırladığımı söyleyeyimde bilgi seviyem hakkında daha bilgili olun.
Kirk çok deli dolu geliyordu bana. O zamanların her işe koşan kaptanı gibi. Ama bir kaptan yönetimden çok kendini o kadar çok olayın içine atmamalıdır bence. Onun işi komutadır. Bölümlerin yarısında gezegenlere gidip araştırma yapardı Kirk.
Pickard ise bence sorumluluğunun bilince daha fazla bulunan bir kaptan. Daha sakin yapılı ve beyaz saçıyla keli onu manken kaptandan karizmatik kaptan sınıfına geçiriyor.(
)
İlk değişimde Pickard'ı garipsemiştim ama eski Startreck bölümlerini izlediğimde Pickard'ın daha bir kaptan havasında olduğunu bende fark ettim.
Karakterleri karıştırmamışım değilmi. Hatta umarım dizileri karıştırmamışımdır.

Kirk çok deli dolu geliyordu bana. O zamanların her işe koşan kaptanı gibi. Ama bir kaptan yönetimden çok kendini o kadar çok olayın içine atmamalıdır bence. Onun işi komutadır. Bölümlerin yarısında gezegenlere gidip araştırma yapardı Kirk.
Pickard ise bence sorumluluğunun bilince daha fazla bulunan bir kaptan. Daha sakin yapılı ve beyaz saçıyla keli onu manken kaptandan karizmatik kaptan sınıfına geçiriyor.(
İlk değişimde Pickard'ı garipsemiştim ama eski Startreck bölümlerini izlediğimde Pickard'ın daha bir kaptan havasında olduğunu bende fark ettim.
Karakterleri karıştırmamışım değilmi. Hatta umarım dizileri karıştırmamışımdır.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
-
Gaara of the Sand
- Kullanıcı

- Posts: 171
- Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
- Location: istanbul
Kaptan Jean-Luc Picardın güneş sisteminden dışarı çıkan ilk Picard olması 27 yeni toplumla ilk karşılaşmayı yapıp onları federasyona eklemesi ve aşırı kendine güveni ile kaptanlar arasında sadece Kirk ten değil diğer federasyon kaptanları arasında da favorimdir.hele birde Earl Grey Tea içip Atılganın tüm silahları bozulmuş olmasına ragmen gemiyle düşmana kafa atmak suretiyle zafer kazanması; Klingonlu olsun Vulkanlı olsun müretebatıyla hem bir kankalık kurup hemde otoritesini koruması ile ideal kaptandır gemim olsa kaptanı o olur. Birde Jean-luc Picardın koca gemi dururken arada Argoyu kullanarak gezintiye çıkması bunuda kaptanın ayrıcalıgı diyerek mizaha vurması halbuki subaylarını tehlikeye atmak istemedigi için tehli keli görevleri gizli olarak yapması ve o koca antimadde motorlarındaki milyonda birlik sapmayı duyarak ayırması ve yaşlanıyorum eskiden daha az hatalarıda bilirdim demesi karizmasını tavan yapmıyormu sizcede.
Kirk biraz toy bir kaptandır fakat yakın muharebede (herşeye burnunu sokmasından kaynaklınır zaten bu karşılaşmalar) Red Kid edasıyla çektigi ışın tabancası ve Atılganın o cüssesine aldırmadan yaptırdıgı akrobasi hareketleri ile çok yetenekli fakat akademiden yeni mezun Tegmen vari bir imaj çizer. Spark sürekli laf sokmasına ragmen anlamamasıda cabası. üstelik Teleportasyon subayı ile iletişim kesildigi zaman bana palyaçoları hatırlatıyo. (gülsemmi yoksa aldın Sparkıda yanına bari onu bıraksaydın ne soktun garibanı tehlikeye diye aglasammı bilemedigim için) Kırk te sanki anahtarına yarışacak bir kaptan tipi var. :ayyyy!:
Kirk biraz toy bir kaptandır fakat yakın muharebede (herşeye burnunu sokmasından kaynaklınır zaten bu karşılaşmalar) Red Kid edasıyla çektigi ışın tabancası ve Atılganın o cüssesine aldırmadan yaptırdıgı akrobasi hareketleri ile çok yetenekli fakat akademiden yeni mezun Tegmen vari bir imaj çizer. Spark sürekli laf sokmasına ragmen anlamamasıda cabası. üstelik Teleportasyon subayı ile iletişim kesildigi zaman bana palyaçoları hatırlatıyo. (gülsemmi yoksa aldın Sparkıda yanına bari onu bıraksaydın ne soktun garibanı tehlikeye diye aglasammı bilemedigim için) Kırk te sanki anahtarına yarışacak bir kaptan tipi var. :ayyyy!:
<strong><em>Moedasu youna atsu tamaschi !</em></strong>
Tabiki Kirk. Kirk dünyayı defalarca kez kurtarmıştır. Picard ise dünyayı kurtarması gereken bir durum olduğunda geçmişten Kirkü çağırıp yardım almış, hatta ölmesine neden olmuştur.
Fakat Kirk yapancı bir ırk ile ilk temas gibi görevlere gönderilecek biri değil. Bırakcan, adam dünyayı kurtaracak. Yani Picard diplomasi konusunda daha başarılı.
Fakat Kirk yapancı bir ırk ile ilk temas gibi görevlere gönderilecek biri değil. Bırakcan, adam dünyayı kurtaracak. Yani Picard diplomasi konusunda daha başarılı.
"Lovefull Evil"
