“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
dungeonmaster
Kullanıcı
Posts: 95 Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara
Post
by dungeonmaster » Sun May 20, 2007 1:04 am
msn üzerinden bir oyun oynamak isteyenler olursa benimle irtibata geçsinler,maceranın kol gezdiği kadim topraklara girebiliriz...
Est Solarous oth Mithas!
Yılmax
Başbüyücü
Posts: 686 Joined: Tue Apr 05, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Yılmax » Sun May 20, 2007 2:38 am
dungeonmaster wrote: msn üzerinden bir oyun oynamak isteyenler olursa benimle irtibata geçsinler,maceranın kol gezdiği kadim topraklara girebiliriz...
Arkadaşaım bu konunun yeri
Oyun Bulma Noktası bir zahmet önce içeriği kontrol edip mesaj atın
İnsan labirentte, içgüdülerini ince, keskin bir uç gibi bilemelidir, neredeyse bir hançerin, bir kılıcın ağzı kadar keskin, çünkü içgüdüler de hayatta kalmak için kullanılan silahlardır ve sık
Lord Necros
Başbüyücü
Posts: 1916 Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
Location: Necropolis
Post
by Lord Necros » Sun May 20, 2007 7:16 am
Konu Oyun Bulma Noktası'na taşınmıştır.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.
Power demands sacrifice.
slickblade
Kullanıcı
Posts: 182 Joined: Sun Dec 24, 2006 10:00 am
Location: Eskisehir
Contact:
Post
by slickblade » Sun May 20, 2007 5:33 pm
MSN krallığında işler nasıl yürür?
Oradaki savaşçılar bir büyükkılıca mı yoksa barettaya mı arkadaş gözüyle bakar?
Hayatına göz dikenler mahalle çeteleri mi goblin taburları mıdır?
Uzun sözün kısası oyun hangi sistem - hangi diyarda geçecek?
dungeonmaster
Kullanıcı
Posts: 95 Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara
Post
by dungeonmaster » Sun May 20, 2007 11:06 pm
sisteme oyuncularla karar verebiliriz diye düşünüyorum...
Est Solarous oth Mithas!
Mark
Kullanıcı
Posts: 2004 Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul
Post
by Mark » Mon May 21, 2007 8:14 am
varım msn de severim. oyun.
dungeonmaster
Kullanıcı
Posts: 95 Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara
Post
by dungeonmaster » Wed May 23, 2007 9:02 pm
tamam o zaman bu cuma gecesi msn de buluşalım,oyuna gelmek isteyenler bana msn adreslerini mesaj atarlarsa sevinirim :king:
Est Solarous oth Mithas!
Mark
Kullanıcı
Posts: 2004 Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul
Post
by Mark » Sat May 26, 2007 6:49 am
NERDESİNİZ? cuma günü kimse yok...
dungeonmaster
Kullanıcı
Posts: 95 Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara
Post
by dungeonmaster » Sat May 26, 2007 7:45 am
cuma gecesi birden belirdik ortada
Est Solarous oth Mithas!
darkelven
Kullanıcı
Posts: 229 Joined: Fri Dec 29, 2006 10:00 am
Location: khalkedon
Post
by darkelven » Fri Jun 01, 2007 6:31 am
bende katılırım
ama hangi cuma bu oyun
''Nindyn vel'uss kyorl ninta ratha, thalra elghinn dal l' alust...''
Kimler ki arkasını kollar, ölüm onları önden bulur...
drow atasözü
Mark
Kullanıcı
Posts: 2004 Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul
Post
by Mark » Fri Jun 01, 2007 8:27 am
ben katılamadım zaten, oynamadık da