Fikir ve Düşüncelerinizi yazınız.
kendi kurallarınızın geçerli olduğu bir rp de
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
kendi kurallarınızın geçerli olduğu bir rp de
kendi koymuş olduğunuz kuralların geçerli olduğu bir rp alanı olması nasıl olur du?
Fikir ve Düşüncelerinizi yazınız.
Fikir ve Düşüncelerinizi yazınız.
Çok basit olurdu. Benim gözetimimde çok esnek kurallar olurdu. Zarlar konuşurdu ama dediğim olurdu. Oyuncular, karakter kağıdı değil geçmiş hazırlayarak gelir ve benin onlara verdiğim bazı sayısal değerler karakterlerinin ne yapabilecekleri hakkında fikir verirdi.
şans faktörü, azim, çalışkanlık, cesaret tarzı özellikler karakterlere şansızlık, sallapatilik, tembellik ve korkaklık kadar çok şey katardı ve kazandırırdı.
Makroda eşitlik ancak mikroda farklılık olurdu. Yani tüm karakterler eşit güçte olurdu ama farklı yerlerde farklı güçlerde olurlardı. Bir profesör ile bir komando gibi.
Barzini ye katılıyorum. Muhtemelen eğlenceli olurdu.
şans faktörü, azim, çalışkanlık, cesaret tarzı özellikler karakterlere şansızlık, sallapatilik, tembellik ve korkaklık kadar çok şey katardı ve kazandırırdı.
Makroda eşitlik ancak mikroda farklılık olurdu. Yani tüm karakterler eşit güçte olurdu ama farklı yerlerde farklı güçlerde olurlardı. Bir profesör ile bir komando gibi.
Barzini ye katılıyorum. Muhtemelen eğlenceli olurdu.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Aegron senin böyle bir soruyu sormaman gerek
Biz Aegron ile kendi oynumuzu oynadık.Dm ben oyuncu o.İlk sefer çok eğlenceli geçti.(bir günde 10 lwl oldu.Ayrıca Kötülüğün Efendisi ünvanını 6 lwl'de aldı.)
Ancak sonraki oyunlar güzel geçmedi çünkü bayıyor.
Biz Aegron ile kendi oynumuzu oynadık.Dm ben oyuncu o.İlk sefer çok eğlenceli geçti.(bir günde 10 lwl oldu.Ayrıca Kötülüğün Efendisi ünvanını 6 lwl'de aldı.)
Ancak sonraki oyunlar güzel geçmedi çünkü bayıyor.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Bi süre sonra bayabilir belki ama sonuçta kendi kurallarımızı koyduğumuz bi rpgnin öncelikle sabit olmaması gerekir ki zaten oyunun en çekici tarafı yapay zeka olmamasıdır bence. Eğer kurallarını kendimiz koyacaksak durağanlığı istediğimiz ölçüde minimuma indirebilirz örneğin lvl ve dmg sistemleri gibi konular sabit olmazdı benim oyunumda kestiğiniz her yaratık size aynı ölçüde tecrübe kazandırmayabilir sonuçta. bencede darkgnome un dediği gibi karakterlerin şans, tecrübe, aptallık, korkaklık gibi karakter özelliklerinin ön plana çıkması oyunu daha eğlenceli hale getirirdi.
(eleştiri yazısı kıvamında oldu sanki)
(eleştiri yazısı kıvamında oldu sanki)
-Fac fortia et patere-
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact: