işte böyle..
World of Warcraft anılarınız...
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
World of Warcraft anılarınız...
lvl 13 night elf hunter la (bi de kar leoparı
) ironforge dan stormwind a yürüyerek gitme girişimim sırasında badlands den geçmeye kalkmıştım
daha tipleri hatırlar hatırlamaz (sanırım birini görmüştüm) aynen arazi olmuştum (o kadar eski diil üç hafta falan önceydi
) ironforge dan stormwind a karayolu var mı hala bilmem (deeprun tram in suyu mu çıktı)
işte böyle..
işte böyle..
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Re: World of Warcraft anılarınız...
Love is in the Air haftasında Night Elf Hunter'im ile, altımda mis gibi spotted frostsaber, yanımda da ghostsaber ile, Ravenholdt manor a questi tamamlamak için gitmiştim. Ã?nce o undead nerede ara ara bulamamıştım, sonra Draeni bir kızın peşine takıldım, sonra o benim peşime takıldı. En sonunda kız bana "önce bulursan haber ver dedi.
Neyse ben hala aranırken, sonunda kız bulmuş bana yolu gösterdi. Gittim binbir şükürle questi bitirdim. En sonunda Blood Elf Hunter bir kız benim night elf ime öpücük gönderip dans etmişti, hiç unutmam...
(night elfimde erkek bu arada
)
Neyse ben hala aranırken, sonunda kız bulmuş bana yolu gösterdi. Gittim binbir şükürle questi bitirdim. En sonunda Blood Elf Hunter bir kız benim night elf ime öpücük gönderip dans etmişti, hiç unutmam...
(night elfimde erkek bu arada

Uzun süreliğine WoW oynamamışlar klubü! 
Tam hatırlamıyorum ama sanırım level 67-68 civarlarındaydım. Daha WotLK'um olmadığı için Hellfire Rampart kapısında can sıkıntısından karakterimi holy paladine yeni çevirmiş bir halde healleyeceğim ezikleri bekliyordum. Bu sırada (bende kurukafa gösteriyordu ama sonradan aldığım haberlere göre) merdiveni 80'e dayamış güzel bir insan savaşçı hatunu gelip bana saldırmıştı. Ben de holy ve paladin kelimelerinin yanyana geldiği bu güzide karakterimle gaza gelip karşı saldırıya geçtim ki bir kaç saniye içerisinde canımın %50'sinden fazlası gitmişti. Hellfire Rampartın o yükseek surlarından divine shield açaraktan aşağa zıplamış, şöyle güzel bir holy light çekip canımı fullemiş, savaşçı hatunun geri gelmemesi için dua ediyordum ki o yükseklikten aşağıya atlayıp peşimden gelmeye karar verdi! Ben de bu durum karşısında daireler çizerek holy shock uygulamasına geçtim.
İşte böylelikle ilk level 80 savaşçımı öldürdüm
Tam hatırlamıyorum ama sanırım level 67-68 civarlarındaydım. Daha WotLK'um olmadığı için Hellfire Rampart kapısında can sıkıntısından karakterimi holy paladine yeni çevirmiş bir halde healleyeceğim ezikleri bekliyordum. Bu sırada (bende kurukafa gösteriyordu ama sonradan aldığım haberlere göre) merdiveni 80'e dayamış güzel bir insan savaşçı hatunu gelip bana saldırmıştı. Ben de holy ve paladin kelimelerinin yanyana geldiği bu güzide karakterimle gaza gelip karşı saldırıya geçtim ki bir kaç saniye içerisinde canımın %50'sinden fazlası gitmişti. Hellfire Rampartın o yükseek surlarından divine shield açaraktan aşağa zıplamış, şöyle güzel bir holy light çekip canımı fullemiş, savaşçı hatunun geri gelmemesi için dua ediyordum ki o yükseklikten aşağıya atlayıp peşimden gelmeye karar verdi! Ben de bu durum karşısında daireler çizerek holy shock uygulamasına geçtim.
İşte böylelikle ilk level 80 savaşçımı öldürdüm
Uzun kollarındaki yayını düzelttikten sonra, yanındaki hayalet kedinin kafasını okşayan gece elfi, gözlerini kısarak paladine baktı.
"Haklısın. O zaman bende sana bir anımı daha anlayatım. Auberdine denilen ince ve uzun toprak parçasında, nagaların olduğu mağrayı bilirmisin? Hani moonkinler, amaçsızca etrafta gezinirler? İşte o kampın yakınlarındaki naga mağarasına, Auberdine'den birisinin istediği bir şey vardı. Biliyorum ki nagalar benden güçlüydü, ama yapabileceğime emindim. Neyse bu mağaralarda gezerken bir draeni avcı kızla karşılaştım. Beraber nagaları öldürdük, bende mantlarları topladım. Sonra kızla şehirde karşılaştık, tam oturmuş konuşuyorduk ki, kız bana inci bir yüzük hediye etti. Ona yaptığım yardım içinmiş... Tuhaf olanı benim bir süre sonra, mücevherciliğe merak sarmam. Bunu öğrenmek için Exodar'a gitmiştim ki, ne göreyim, avcı kız hemen yanımda. Bir kaç kere dans ettikten sonra ayrıldık. Tuhad tesadüfler değil mi?"
Bu sırada çantasından çıkarttığı bir parça boar etini hayalet kediye fırlattı. Kedi havaya atlayarak yemeğini yakaladı, bir kerede yuttu. Sonrasında mutlulukla sırt üstü yatarak patilerini havaya dikti...
"Haklısın. O zaman bende sana bir anımı daha anlayatım. Auberdine denilen ince ve uzun toprak parçasında, nagaların olduğu mağrayı bilirmisin? Hani moonkinler, amaçsızca etrafta gezinirler? İşte o kampın yakınlarındaki naga mağarasına, Auberdine'den birisinin istediği bir şey vardı. Biliyorum ki nagalar benden güçlüydü, ama yapabileceğime emindim. Neyse bu mağaralarda gezerken bir draeni avcı kızla karşılaştım. Beraber nagaları öldürdük, bende mantlarları topladım. Sonra kızla şehirde karşılaştık, tam oturmuş konuşuyorduk ki, kız bana inci bir yüzük hediye etti. Ona yaptığım yardım içinmiş... Tuhaf olanı benim bir süre sonra, mücevherciliğe merak sarmam. Bunu öğrenmek için Exodar'a gitmiştim ki, ne göreyim, avcı kız hemen yanımda. Bir kaç kere dans ettikten sonra ayrıldık. Tuhad tesadüfler değil mi?"
Bu sırada çantasından çıkarttığı bir parça boar etini hayalet kediye fırlattı. Kedi havaya atlayarak yemeğini yakaladı, bir kerede yuttu. Sonrasında mutlulukla sırt üstü yatarak patilerini havaya dikti...

blood elf mage'imle lvl 46'da tanaristeki korsanlarla ilgili görevi yaptıktan sonra feralas'a gitmem gerekiyordu. Steamweedle port'ta görevleri teslim ettikten sonra hearthstone'u gadgetzan'a bağladığımı düşünerek hs yaptım, ama undercity'de çıktım!!! (varan 1)
sonra söylenerek orgrimmardaki kuşçuya gittim, sonra ne göreyim meğersem camp mojache'deki kuşçuyla tanışmamışım. halbuki oraya yakın bir yerde görev yapmıştım ve seviye atlama guide'a göre oraya uğramış olmam gerekiyordu (varan 2).
biraz daha yükses sesle söylenerek freewind post'a uçtum. sonra nasılsa kuşçu hedefim olarak kalmış ben tabii farkında olmadan nasılsa mage'im slow fall atarım diyerekten freewind post'tan aşağı atladım. kalan kuş tüyümü de yeni patchle mage'e gelen buff (başkalarına slow fall atabilme, eskiden mage sadece kendisine atabiliyordu) sayesinde aşağı doğru düşerken kuşçuya slow fall attım. ve hızla yere çakılıp öldüm (varan 3)
sonra söylenerek orgrimmardaki kuşçuya gittim, sonra ne göreyim meğersem camp mojache'deki kuşçuyla tanışmamışım. halbuki oraya yakın bir yerde görev yapmıştım ve seviye atlama guide'a göre oraya uğramış olmam gerekiyordu (varan 2).
biraz daha yükses sesle söylenerek freewind post'a uçtum. sonra nasılsa kuşçu hedefim olarak kalmış ben tabii farkında olmadan nasılsa mage'im slow fall atarım diyerekten freewind post'tan aşağı atladım. kalan kuş tüyümü de yeni patchle mage'e gelen buff (başkalarına slow fall atabilme, eskiden mage sadece kendisine atabiliyordu) sayesinde aşağı doğru düşerken kuşçuya slow fall attım. ve hızla yere çakılıp öldüm (varan 3)

değer starfell.
bir kere de blood elf warlock için bir an önce lvl 30 olsunda felsteed alayım diye thousand needles ta geziniyorum. bu tepede centaurların toplaştığı yere çıkarken daha önceden tarren mill yakınlarında karşılaşıp beraber çifliği bastığım mage ve warlcok ile karşılaştım. hoş geldin beş gitin derken, tam o sırada, aradaki asma köprdüen geçiyorduk, yazışırken benim warlock ta otomatik koşmada olduğu için kontrol edemedim, hooop.... çölün dibine
o kadar uzun düştü ki, düşerken "c'mon" yazmaya bile vaktim kaldı...
bir kere de blood elf warlock için bir an önce lvl 30 olsunda felsteed alayım diye thousand needles ta geziniyorum. bu tepede centaurların toplaştığı yere çıkarken daha önceden tarren mill yakınlarında karşılaşıp beraber çifliği bastığım mage ve warlcok ile karşılaştım. hoş geldin beş gitin derken, tam o sırada, aradaki asma köprdüen geçiyorduk, yazışırken benim warlock ta otomatik koşmada olduğu için kontrol edemedim, hooop.... çölün dibine
o kadar uzun düştü ki, düşerken "c'mon" yazmaya bile vaktim kaldı...
Last edited by Illyra on Tue May 26, 2009 4:54 pm, edited 1 time in total.

-
blindguardian
- Kullanıcı

- Posts: 45
- Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
- Location: Lorien
70 bloodelf rogue ile eye of the storm daydım. Gorunmez olmanın ve kimseye gorunmeden gezebilmenin rahatlığıyla hoplaya zıplaya gidiyordum. (yanlış hatırlamıyorsam)fel reaver bolgesini ele geçirmeye çalısacaktım tabi kendi aklımla
sanki tek gorunmez ben gibi direk olarak girdim bayrağın dibine.. Bir bakarsın yaklasık 10 tane alliance rogue duruyormus gorunmez olarak:D artık goruntuyu siz düşünün tecavuzmu dersiniz katliammı ..
Benim blood elf warlcok daha düşük lvl ken (ama sanırım 25 filandı), androner le birlikte zor bir questi yaptırmak için Tarren Mill in oralarda dolaşıyoruz. Tam questleri vermeye geldim ki, ne görelim, bir tane kurukafa (tabii ki lvl 80) bir paladin Tarren Mill'e saldırıyor! Baktım çevredeki tüm lvl 20 herkes saldırıyor buna, eh dedim bende saldırayım pvp açıldı. İşin uyuz yanı o kadar npc ve pc ler canını yarıya indirince hooop bir saniyede full yaptı. Sonra tabii ben ne olduğundan tam emin değilim ama bana doğru "üf" demiş olabilir; öldüm
Ama ölünce ne göreyim? Level ini kırklara dayamış androner benden önce ölmüş, spirit healer in yanında oturuyo
Sonra pvp kapanana kadar hayalet olarak kaldık, sonrada paladine hiç bulaşmadan öyle bir kaçışım vardı ki....
Ama ölünce ne göreyim? Level ini kırklara dayamış androner benden önce ölmüş, spirit healer in yanında oturuyo


