World of Warcraft anılarınız...

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Lord_Feanor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 628
Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard

World of Warcraft anılarınız...

Post by Lord_Feanor »

lvl 13 night elf hunter la (bi de kar leoparı :D) ironforge dan stormwind a yürüyerek gitme girişimim sırasında badlands den geçmeye kalkmıştım :-o daha tipleri hatırlar hatırlamaz (sanırım birini görmüştüm) aynen arazi olmuştum (o kadar eski diil üç hafta falan önceydi :D) ironforge dan stormwind a karayolu var mı hala bilmem (deeprun tram in suyu mu çıktı)

işte böyle..
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Re: World of Warcraft anılarınız...

Post by Illyra »

Love is in the Air haftasında Night Elf Hunter'im ile, altımda mis gibi spotted frostsaber, yanımda da ghostsaber ile, Ravenholdt manor a questi tamamlamak için gitmiştim. Ã?nce o undead nerede ara ara bulamamıştım, sonra Draeni bir kızın peşine takıldım, sonra o benim peşime takıldı. En sonunda kız bana "önce bulursan haber ver dedi.

Neyse ben hala aranırken, sonunda kız bulmuş bana yolu gösterdi. Gittim binbir şükürle questi bitirdim. En sonunda Blood Elf Hunter bir kız benim night elf ime öpücük gönderip dans etmişti, hiç unutmam...

(night elfimde erkek bu arada :-P )
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Uzun süreliğine WoW oynamamışlar klubü! :D

Tam hatırlamıyorum ama sanırım level 67-68 civarlarındaydım. Daha WotLK'um olmadığı için Hellfire Rampart kapısında can sıkıntısından karakterimi holy paladine yeni çevirmiş bir halde healleyeceğim ezikleri bekliyordum. Bu sırada (bende kurukafa gösteriyordu ama sonradan aldığım haberlere göre) merdiveni 80'e dayamış güzel bir insan savaşçı hatunu gelip bana saldırmıştı. Ben de holy ve paladin kelimelerinin yanyana geldiği bu güzide karakterimle gaza gelip karşı saldırıya geçtim ki bir kaç saniye içerisinde canımın %50'sinden fazlası gitmişti. Hellfire Rampartın o yükseek surlarından divine shield açaraktan aşağa zıplamış, şöyle güzel bir holy light çekip canımı fullemiş, savaşçı hatunun geri gelmemesi için dua ediyordum ki o yükseklikten aşağıya atlayıp peşimden gelmeye karar verdi! Ben de bu durum karşısında daireler çizerek holy shock uygulamasına geçtim.

İşte böylelikle ilk level 80 savaşçımı öldürdüm :D
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Maşallah, pek çetrefilliymiş :-P
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ciddi, asık suratlı ifadesiyle doğrulur. Savaş çekicini omzuna dayar "Bir paladinin yolu zorluklardan geçer leydim." der.
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Uzun kollarındaki yayını düzelttikten sonra, yanındaki hayalet kedinin kafasını okşayan gece elfi, gözlerini kısarak paladine baktı.

"Haklısın. O zaman bende sana bir anımı daha anlayatım. Auberdine denilen ince ve uzun toprak parçasında, nagaların olduğu mağrayı bilirmisin? Hani moonkinler, amaçsızca etrafta gezinirler? İşte o kampın yakınlarındaki naga mağarasına, Auberdine'den birisinin istediği bir şey vardı. Biliyorum ki nagalar benden güçlüydü, ama yapabileceğime emindim. Neyse bu mağaralarda gezerken bir draeni avcı kızla karşılaştım. Beraber nagaları öldürdük, bende mantlarları topladım. Sonra kızla şehirde karşılaştık, tam oturmuş konuşuyorduk ki, kız bana inci bir yüzük hediye etti. Ona yaptığım yardım içinmiş... Tuhaf olanı benim bir süre sonra, mücevherciliğe merak sarmam. Bunu öğrenmek için Exodar'a gitmiştim ki, ne göreyim, avcı kız hemen yanımda. Bir kaç kere dans ettikten sonra ayrıldık. Tuhad tesadüfler değil mi?"

Bu sırada çantasından çıkarttığı bir parça boar etini hayalet kediye fırlattı. Kedi havaya atlayarak yemeğini yakaladı, bir kerede yuttu. Sonrasında mutlulukla sırt üstü yatarak patilerini havaya dikti...
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

blood elf mage'imle lvl 46'da tanaristeki korsanlarla ilgili görevi yaptıktan sonra feralas'a gitmem gerekiyordu. Steamweedle port'ta görevleri teslim ettikten sonra hearthstone'u gadgetzan'a bağladığımı düşünerek hs yaptım, ama undercity'de çıktım!!! (varan 1)

sonra söylenerek orgrimmardaki kuşçuya gittim, sonra ne göreyim meğersem camp mojache'deki kuşçuyla tanışmamışım. halbuki oraya yakın bir yerde görev yapmıştım ve seviye atlama guide'a göre oraya uğramış olmam gerekiyordu (varan 2).

biraz daha yükses sesle söylenerek freewind post'a uçtum. sonra nasılsa kuşçu hedefim olarak kalmış ben tabii farkında olmadan nasılsa mage'im slow fall atarım diyerekten freewind post'tan aşağı atladım. kalan kuş tüyümü de yeni patchle mage'e gelen buff (başkalarına slow fall atabilme, eskiden mage sadece kendisine atabiliyordu) sayesinde aşağı doğru düşerken kuşçuya slow fall attım. ve hızla yere çakılıp öldüm (varan 3)
Image
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

verceğim paraya değicek mi biri bana bunu sölesin :schemes:
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

değer starfell.

bir kere de blood elf warlock için bir an önce lvl 30 olsunda felsteed alayım diye thousand needles ta geziniyorum. bu tepede centaurların toplaştığı yere çıkarken daha önceden tarren mill yakınlarında karşılaşıp beraber çifliği bastığım mage ve warlcok ile karşılaştım. hoş geldin beş gitin derken, tam o sırada, aradaki asma köprdüen geçiyorduk, yazışırken benim warlock ta otomatik koşmada olduğu için kontrol edemedim, hooop.... çölün dibine :-P

o kadar uzun düştü ki, düşerken "c'mon" yazmaya bile vaktim kaldı...
Last edited by Illyra on Tue May 26, 2009 4:54 pm, edited 1 time in total.
Image
blindguardian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 45
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: Lorien

Post by blindguardian »

70 bloodelf rogue ile eye of the storm daydım. Gorunmez olmanın ve kimseye gorunmeden gezebilmenin rahatlığıyla hoplaya zıplaya gidiyordum. (yanlış hatırlamıyorsam)fel reaver bolgesini ele geçirmeye çalısacaktım tabi kendi aklımla :) sanki tek gorunmez ben gibi direk olarak girdim bayrağın dibine.. Bir bakarsın yaklasık 10 tane alliance rogue duruyormus gorunmez olarak:D artık goruntuyu siz düşünün tecavuzmu dersiniz katliammı ..
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Benim blood elf warlcok daha düşük lvl ken (ama sanırım 25 filandı), androner le birlikte zor bir questi yaptırmak için Tarren Mill in oralarda dolaşıyoruz. Tam questleri vermeye geldim ki, ne görelim, bir tane kurukafa (tabii ki lvl 80) bir paladin Tarren Mill'e saldırıyor! Baktım çevredeki tüm lvl 20 herkes saldırıyor buna, eh dedim bende saldırayım pvp açıldı. İşin uyuz yanı o kadar npc ve pc ler canını yarıya indirince hooop bir saniyede full yaptı. Sonra tabii ben ne olduğundan tam emin değilim ama bana doğru "üf" demiş olabilir; öldüm :cry:

Ama ölünce ne göreyim? Level ini kırklara dayamış androner benden önce ölmüş, spirit healer in yanında oturuyo :D Sonra pvp kapanana kadar hayalet olarak kaldık, sonrada paladine hiç bulaşmadan öyle bir kaçışım vardı ki....
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

shield kullandığım ve defansive stance'de olduğum için (%10 daha az dmg yiyecez ya!)
böyle 10-20 dmg falan takılıyordum paladin abiye.
sonra divine storm kurbanı oldum :D
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Hareket ederken divine storm kullandığımda kendimi tazmanya canavarı gibi hissediyorum :D
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

muhtemelen bende onun kurbanıyımdır ya :embarrass:
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Ben de wow hesabımı yine açtım aklıma geldikçe ilginç anılarımı sizlerle paylaşırım ben de... :D
Post Reply