D&D Online

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

D&D Online

Post by Lydronk »

Bildiğim kadarıyla oyun stormreach tarafından hazırlanmış ve bizim alıştığımız D&D 3.5 sisteminde oynanıyormuş?(Sitenin yalancısıyım :D ) şimdi, pyun ilgimi çekti ve öğrendiğime göre 10 gün deneme bedavaymış. Tek başıma denemek istemedim, hani oyunu Frpworld olarak bi kaç kişi denersek daha tatminkar sonuçlar alırız diyorum? İlgilenenenler için:

http://www.ddo.com/

Denemekten zarar gelmez sanırım :P Ben varım diyenler şöyle bir mesaj aracılığyla belirtselerdi de çok güzel olurdu... :D
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Güzele benziyor, bir sonraki ay (kota nedeniyle) indirmeyi düşünüyorum :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ağlamak istiyorum :D

Bilseydim daha önce söylerdim... Ben bu oyunu indirmiştim bile. Fakat indirdikten sonra öğrendim ki 10 günlük bedavayı kullanmak için ilk kredi kartı numarasını girmek gerekiyor :D Çok üzülmüştüm, güzel bir oyuna benziyor çünkü...

BENDE BENDE :D
Image
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Gerekiyo mu? Pöhh o zaman :P İnsan bi siteye koyar, bak arkadaş kredi kartı numarası olmadan almıyoruz der.. Ayıp :P Emin misin istediğine yahu, yanlış anlaşılma olmasın, bana gelen mailde kredi kartı numarası bile demiyo? 3 basit adım verilmiş, indir, serialı gir, oyna şeklinde hiçbirinin de kredi kartıyla falan alakası yok. Sistem değişmiş olmasın :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Eğer öylerse katillerin nasıl bu kadar soğuk kanlı cinayet işlediklerini hayal edebiliyorum artık :mad: Sanırım üye olurken söylüyordu...
Image
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

bende oyunu daha önce indirmmiştim ama paralı olduğunu anlayınca hayal kırıklığına uğramıştım o aman deneme süreside yoktu:(
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ee, nolcak o zaman, kredi kartımız yoksa, denemeyi de mi indiremiyoruz?

!
^
+
%
&
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Haziran ayında ben bu oyunu download edip e-posta vasıtasıyla geçici şifre alarak 10 gün oynamıştım. Kredi kartına gerek yok. Hatta başka bir e-posta adresiyle 2. bir 10 günlük süre de alabiliyorsunuz. Fakat karakterlerinizi taşıyamadığınız için sıfırdan başlamanız gerekiyor (Eşyaları postalayabilirsiniz). Bu şekilde kısa süreli oynayan oldukça çok kişiye rastlamak mümkün.

Oyunu download eder etmez şifre almayın çünkü aşağı yukarı 2.5 gb'lik bir yaması var ve onu da yüklemeniz gerekiyor, onu da yükledikten sonra şifre alın.

Oyun 3.5 ed'e yakın ama bire bir değil aşağıda aklıma gelen farkları yazıyorum:

Irklara ve sınıflara göre enchancementler var. Dwarf ırkı balta kullanmasına +2 Bab +2 Dmg alabilirken, Warforged +4 dmg resistance alabiliyor. Bunların alınırken çok iyi planlanması gerekiyor, karakterlerin asıl güçleri ve farklılıkları bu enchancementler aslında.

Xp sitemi değişik, girdiğiniz zindan size standart bir xp veriyor. 2 seviye zindana 2 lvl 1 kişi girerse 1000 xp veriyor, 6 tane 2 lvl girerse hepsine 1000 xp veriyor. Eğer bir 3. lvl varsa %20 ceza verip herkese 800xp veriyor. Dolayısıyla grup halinde oynamanın dezavantajı değil avantajı var.

1. lvl'da +20 fazladan hp veriyor. seviye atlama xpleri normale göre daha yüksek (daha zor).

Eşyaların seviyeleri var. +5 bir kılıcı ancak 8. level olunca kullanabiliyorsunuz.

Büyülü eşyalar normalden farklı olabiliyor. Mesela büyücüler için yapılmış bir silah ateş büyüleri için %50 fazla dmg, yada %5 critical chance verebiliyor.

Bazı büyülü taşlardan bulabilirseniz aldığınız feat'i değiştirebiliyorsunuz. (Bir mindflayer sayesinde)

Yaptığınız görevler sayesinde favor kazanıyorsunuz. 400 favor'da Drow karakter açabiliyorsunuz. 1750'ye ulaştığınızda ise 32 pb karakter yapabiliyorsunuz.

Umarım yazdıklarım aydınlatıcı olmuştur.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Yazdıkların yeteri kadar yardımcı oldu, çok sağol, hele hele 2.5 gb'lik yama kısmı beni yeteri kadar aydınlattı :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Ehehe, demek iki ay kaydı benim indirme işi :D Yanlız ırklar arasında gnom olmaması hoşuma gitmedi, tcık tcık tcık... (Elf oynayacak halim yok ya, insana kaldık yine...)

Bu arada hatırladığım kadarıyla level sınrı 10muştu, 10u geçince de yapacak bişey kalmıyomuş, sıkıla sıkıla sıkılıyomuşuz?(tabii yeni karakter açmak gibi bir alternatif de mevcut sanırım?) Doğru mudur ki :D
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Onu yazmayı unutmuşum, seviye sınırı 14. 2008 şubat'ta 16'ya çıkacak diyorlardı. 6 adet karakter açma hakkınız var. Level 14'ten sonra büyülü eşya avcılığı başlıyor.

Bu arada kişi aldığı zaman o karaktere bağlanan (bound) eşyalar var, en güçlü büyülü eşyalar onlar genellikle.

10 seviyeden sonra seviye geçmek zorlaşıyor, çünkü aklı başında grup bulmanız gerekiyor. Genellikle deli bir dwarf bütün düşmanları üstünüze çekip partinin katledilmesine sebep veriyor sık sık.
Post Reply