Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Fri Dec 21, 2007 1:52 am
.Herkese iyi bayramlar,
Arkadaşlar, tesadüfen keşfettim: Mesaj bölümüne kopyalayıp yapıştırıyorum yazdıklarımı ama göndermeden önce mesaj bölümünün hemen altında Disable HTML in this post seçeneğinin yanındaki kutucuğu işaretliyorum. Böylece yazı sorunsuz şekilde çıkıyor.
:plotting:
Artemis Entreri
Kullanıcı
Posts: 1521 Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Artemis Entreri » Fri Dec 21, 2007 2:03 am
Bunu Bogus ya da catboy ya da Edmond duymasın
Been there. Seen that. Got the scars.
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Fri Dec 21, 2007 2:20 am
Doğrudur, süper bir keşif
Uğraştığımıza hiç değmemiş
Zaten muhtemel bir ihtimaldi.Ama beklemezdim
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Efla
Site Admin
Posts: 3913 Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:
Post
by Efla » Fri Dec 21, 2007 3:02 am
BEnim bulduğum çözümden çok daha iyi.
Helal walla ne diyim
Aklıma geldi desem yalandır...
Bu arada bi süre duyuru olarak kalsa olur sanırım başlık =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Fri Dec 21, 2007 3:17 am
Zavallı Bogus'cuğumun kulakları çınlasın, az uğraşmadı bunlarla. :schemes: :schemes:
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Sun Dec 23, 2007 7:38 am
dwaxer wrote: Arkadaşlar, tesadüfen keşfettim: Mesaj bölümüne kopyalayıp yapıştırıyorum yazdıklarımı ama göndermeden önce mesaj bölümünün hemen altında
Disable HTML in this post seçeneğinin yanındaki kutucuğu işaretliyorum. Böylece yazı sorunsuz şekilde çıkıyor.
:plotting:
Ayrıca alıntı yaparken de bu çözümü uygulayabilirsiniz. (şekil:a'da görüldüğü gibi)
Efla
Site Admin
Posts: 3913 Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:
Post
by Efla » Sun Dec 23, 2007 10:34 am
O zaman bundan sonra mesajalşrda html falan göndermek yok
böylece sorunu kökünden halletmiş olduk tırnak işaetleri de alıntılar da artık sorun yaramıcak sanırım
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Sun Dec 23, 2007 9:24 pm
HTML'E HAYIR!
Ã?ekmediğimiz çile kalmadı, hepsine en uzunundan çözümler bulduk!Demek ki iş bir tıkta bitiyormuş
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Sat Aug 29, 2009 2:11 am
.
Vay canına 2007-2009; site kalp krizi geçirip de elektroşokla tekrar canlandırıldığından beri 2 sene geçmiş aradan. Artık bu başlık da demode kaldı.
.
Efla
Site Admin
Posts: 3913 Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:
Post
by Efla » Sat Aug 29, 2009 11:28 am
o zaman serbest kürsünün derinliklerine doğru kaderine sürükleme zamanı gelmiş demektir =)
Bu arada yeri gelmişken söyleyeyim. Arada eski başlıklara bakmak zevkli olabiliyor. Arşive dalın arada.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.