Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Tue Jan 15, 2008 1:50 am
Herkese hayırlı olsun ejderha mızrağı uzun metrajlı filmi 15 ocak 2008 de dvd olarak çıkıyor
. Filmi alıp izledikten sonraki düşüncelerinizi burada paylaşabilirsiniz. Ben nasıl olucağını çok merak ediyorum ve de video sitelerinde fragmanını bulabilirsiniz (örnek: youtube) tekrar hayırlı olsun herkese
aransayes
Kullanıcı
Posts: 1861 Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir
Post
by aransayes » Tue Jan 15, 2008 2:45 am
Garip olmuş. Biraz önce Trailer nı izledim. Bazı yerler 3 boyutlu bazı yerlerde ise çizimler berbat. İlk sahnedeki Raist çizimi çok kötü. 90 lı senelerdeki çizgifilmler gibi. Bazı sahneler fena değil. Dvdsini satın alacak kadar beğenmedim trailer ını ama başka şekilde temin eder öyle izlerim.
Trailer ı izlemek isteyenler için
www.youtube.com/watch?v=hYYyu8z5kSo
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
WeS_DeX
Kullanıcı
Posts: 736 Joined: Wed Jan 03, 2007 10:00 am
Location: Grand Line
Post
by WeS_DeX » Tue Jan 15, 2008 2:59 am
Cizimler garip olmus...Bekledigim gibi deil.
Aransayes e katılıorum.Ejderha 3 boyutlu önünde ki adam cizim ile yapılmıs.Evet eski cizimler gibi yapılmıs.Hayırlısı artık.
Belkide kendimi anime cizimine cok alıstırdıgım icin bunlar beni etkilemedi.
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Tue Jan 15, 2008 3:06 am
açıkçası bende pek beğenmemiştim ama haberi olmayanlara hayal kırıklığı uğratmak istemedim birazda ama seslendirme listesi iyi gözüküyor raistlini cnbcede 24 den tanıdığımız kiefer sutherland seslendiriyor seside uyumlu gibi
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Tue Jan 15, 2008 3:36 am
Oooo bu kadar erken beklemiyordum açıkcası! İyi iyi...
Ama bu kadarda kötü çizimleri olucağını beklemiyordum!! Jetix'e versinler bunu alıp
Umarım hepsi 3D olur dicemde, şimdi bunlar 3D yapıcaz derken daha da batırırlar... Bekleyip göreceğiz...
aransayes
Kullanıcı
Posts: 1861 Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir
Post
by aransayes » Tue Jan 15, 2008 3:37 am
Seslendirmeler fena değil. Ama 2 senedir bu projeyi bekliyorduk. Biraz daha uğraşsalarmış bari. Hiç olmazsa Raist in çenesi kare olmasaydı.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Tue Jan 15, 2008 3:53 am
Ya o değilde ben gözlerini beyenmedim
Biraz daha şatafatlı yapar insan di mi ama... Parlar felan...
aransayes
Kullanıcı
Posts: 1861 Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir
Post
by aransayes » Tue Jan 15, 2008 3:58 am
ne diyim ya. Ev arkadaşım Raist i çok daha güzel çizerdi.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Tue Jan 15, 2008 4:26 am
evet gözlerine bende dikkat ettim kumsaati şeklinde olduğu net değil ve de insan gibi ten rengi geldi bana göz bebeği kadar küçük yapmışlar kumsaati gözlerini ama bence okuyucu kitlesini bekletmemek için aceleye gelmiş artık alırız bi tane frpworld sinema salonu açarız ve izleriz umarım ama aktif izleyicide üyeler kadar sınırlı olur
Dreamscape
Kullanıcı
Posts: 718 Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...
Post
by Dreamscape » Tue Jan 15, 2008 5:19 am
Vaybe sonunda çıktı ha! Ama sadece dvd olarak mı çıkıyor?
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Tue Jan 15, 2008 5:33 am
sinemaya uyarlanmadığı için önce DVD olarak biliyorum
(not: 15 ocak yani yarın türkiyeye çıkış tarihi olduğundan emin değilim ama öyle umuyorum
)
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Tue Jan 15, 2008 5:39 am
Gerçekten kötü olmuş.Açıkçası önce yorumlarınızın haksız olduğunu düşünmüştüm ama videoyu izleyince kendimden utandım :'(
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Tue Jan 15, 2008 5:41 am
3D dünyasıyla çizgi roman dünyasını karıştırmışlar grafikler garip geldi bana aceleye gelmiş gerçekten
aransayes
Kullanıcı
Posts: 1861 Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir
Post
by aransayes » Tue Jan 15, 2008 7:36 am
bir de izledikten sonra yorum yaparız artık. Elimizdekiyle yetineceğiz =)
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Wed Jan 16, 2008 2:11 am
filmin çıkış tarihi bugünmü emin olmadığım için eline film geçen arkadaşlar varsa bildirsinler ki bu çıkış tarihi türkiye için mi diye