Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726 Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir
Post
by Lugtarias » Tue Jan 15, 2008 4:48 am
arkadaşlar bu sıfat kimin için kullanılıodu bileniniz varsa sölieblr mi ?
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Tue Jan 15, 2008 4:54 am
bir hikayede gördüm şimdi melkor adlı bir kahramanda güç içinde yükselen sıfatı kullanılmış
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726 Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir
Post
by Lugtarias » Tue Jan 15, 2008 4:57 am
Çok sağol. Başka bilen arkadaşlar çıkarsa yazsınlar. Çok sevinirim
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Tue Jan 15, 2008 5:12 am
BU dediğimi garantilemek amacıyla sana alıntısınıda veriyorum metnin
'Sen Melkor güç içinde yükselen, Dünya’ya dönmene izin verilecek. Yalnız geçmişinden ötürü güçlerinin büyük bir kısmını kullanamayacaksın. Valar’ın senin üzerinde hükmü olmayacak. Kendince bir takım özelliklerin olacak...' umarım yardımcı olmuşumdur
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Tue Jan 15, 2008 5:42 am
Bu arada Melkor dediğin yanlış bilmiyorsam Orta Dünya'daki Morgoth değil mi
Yüzüklerin Efendisi, bakınız Silmarilllion
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
aransayes
Kullanıcı
Posts: 1861 Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir
Post
by aransayes » Tue Jan 15, 2008 7:54 am
Edmond wrote: Bu arada Melkor dediğin yanlış bilmiyorsam Orta Dünya'daki Morgoth değil mi
Yüzüklerin Efendisi, bakınız Silmarilllion
evet öyle =)
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Wed Jan 16, 2008 12:54 am
o konuda bir bilgim yok sadece karşıma çıkan bir metinde görmüştüm önceden
o yüzden cevap verebildim
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726 Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir
Post
by Lugtarias » Wed Jan 16, 2008 2:16 am
Çok sağolun beyler hepiniz
aransayes
Kullanıcı
Posts: 1861 Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir
Post
by aransayes » Wed Jan 16, 2008 2:26 am
Arunt_Khan wrote: Çok sağolun beyler hepiniz
Rica ederizzz.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...