Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Fri Feb 01, 2008 12:51 am
Herkese hayırlı olsun Metallica 28 temmuzda İstanbul'a geliyor hastası olanlar için şok etkisi yaratacağı kesin
middle-earth
Kullanıcı
Posts: 73 Joined: Sun Jan 20, 2008 10:00 am
Location: Bursa
Post
by middle-earth » Fri Feb 01, 2008 12:59 am
olm o haber daha resmi sitede yayınlanmadı yamulmuyosam tam olarak kesin değil.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585 Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
Post
by SacoKhan » Fri Feb 01, 2008 1:16 am
Ne yazıkki sizi az sonra söyleyeceklerimle üzeceğim arkadaşlar. Gelen Metallica'nın kendisi değil tribute grubu, yani onlara ithafen başka bir grup çıkacak.
Saygılarımla...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Fri Feb 01, 2008 2:16 am
yazık olmuş herkes ne hevesle gidicek ama bilemem profesyonel bir grup olsada aynı etkiyi bırakmaz tribute grubu.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585 Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
Post
by SacoKhan » Fri Feb 01, 2008 9:48 pm
Tabiki aynı etkiyi bırakamaz, ayrıca tribute grubu dinleyeceğime arkadaşlarımı dinlerim en azından daha sıcak ve samimi bir ortam oluşur
And i still wonder if you ever wonder the same!...
NocturnaL_Soul
Kullanıcı
Posts: 287 Joined: Fri Aug 04, 2006 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by NocturnaL_Soul » Sat Feb 02, 2008 8:42 pm
Tribute grubu ayrıca gelicek diye duymuştum ben ya. Tribute grup yaza diilde bu bikaç ay içinde gelicek sanırım, tabi bilmiyorum bu bi duyum sadece..
Metallica gelse gerçekten iyi olur tabi, yemişim tribute grubu
middle-earth
Kullanıcı
Posts: 73 Joined: Sun Jan 20, 2008 10:00 am
Location: Bursa
Post
by middle-earth » Sun Feb 03, 2008 1:50 am
Tribute grubu şubat ayının sonuna doğru geliyor.
Ama temmuzdaki konser Metallica sitesinde yayınlanmadığı için geleceği yada gelmeyeceği konusunda resmi bir bilgi yok.
WeS_DeX
Kullanıcı
Posts: 736 Joined: Wed Jan 03, 2007 10:00 am
Location: Grand Line
Post
by WeS_DeX » Sun Feb 03, 2008 2:35 am
Sanırım gelceklermis ya.
Oguz diye bir arkadasım metallicanın resmi sitesine paralı üye ve ona mail gelmis sanırım...
Temmuz da Metallica gelcek diye biliorum
Just because you were born a noble, you can act like God? - Griffith (the White Hawk)
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585 Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
Post
by SacoKhan » Sun Feb 03, 2008 3:48 am
Eğer gelmeyi düşünselerdi bile şimdiden bir çok sitede ve dergide olay olurdu dikkatinizi çekerim. Metallica'nın en son ne zaman geldiğini ve onları bekleyenlerin sayısının ne kadar fazla olduğunu hepimiz biliyoruz.
Saygılarımla...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Mon Feb 04, 2008 1:34 am
Konser alanında çıkacak izdihamı düşününce kaç ambulans gerekir bilemiyorum (tabi gerçekten geliceklerse)
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Mon Feb 04, 2008 1:47 am
Metallica sevmem, sanırım o izdihamda ben olmayacağım
Tabi geleceklerini zannetmiyorum o ayrı mesele
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585 Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
Post
by SacoKhan » Mon Feb 04, 2008 6:47 am
Gelmiyorlar zaten...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
lightflarer
Kullanıcı
Posts: 639 Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
Post
by lightflarer » Wed Feb 06, 2008 2:38 am
metallica bitti zaten yaşlandılar artık, hepsi çoluk çocuğa karışmış, bırakın adamcağızları
Lord_Feanor
Kullanıcı
Posts: 628 Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard
Post
by Lord_Feanor » Sat Feb 09, 2008 2:48 am
o dönemde wacken da bulunacağım için ne benim için fazla bir anlamı yok
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm