Order Of The Stick

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Order Of The Stick

Post by Lydronk »

Sanırım başlığı açmak farz oldu :D Gelin teorilerinizi(tabi Oots için ne teorisi bulabilirseniz :D ) sevip saydığınız esprileri ve çizimlerinizi paylaşın!(hatta belki Oots forumlarındaki gibi yarışmalar düzenleriz :D )

Basit bi soruyla ortamı açayım ben:
En sevdiğiniz karakter kim? Neden o?

Ben mesela Elan'ı tek geçerim en hoş karakter bence. Gerek şarkıları gerek davranışları. onun dışında bi ara karşı grup Linear Guildin Zz'drit diye drowu vardı. Büyücüydü ama palaları vardı :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Obaa :D

Belkar'ı seviyorum çünkü şerefsizin teki :D "This is the happies moment of my life" -Xykon'un zindanında büyük bir goblin ve zombi ordusuna saldırdıkları sırada.

Ayrıyetten benim photoshopta oots stiliyle çizdiğim resimler vardı ama format yiyince silindi :cry:
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ben Haley'i çok seviyorum, hep hazine peşinde, AND TREASURE :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Bence Belkar'la Haley sınıf olarak birbirlerine yakın oldukları için daha uygunlar ama Belkar öyle aşk peşinde koşacak adam değil :D O daha çok XP adamı "Run my XP RUN!" :schemes:

Sizce Roy birileriyle nasıl kontak kurabilecek? Kılıçla bir alakası olduğunu sanmıyorum ben pek zaten babasının ruhu belirdiğinde kullandığı kılıç moonstonedan yapılmamıştı, ama yinede olma olasılığı var tabii.. Sizce? :???:
Image
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Belki Haley uyumaya çalışırsa görebilir? Babası hep Roy uyumaya çalışırken gözükmüştü. İlk gözüktüğün esniyodu mesela, babası gelmeseydi uyuyabilirdi. İkincisinde zaten yatıyordu.

Royu geçersek, Haley'in aasimer olduğuna dair söylentiler var. Linear guildde tamamen ters herşey. Mesela Roy akıllı bi savaşçıydı(rahmetle anıyoruz) karşısına kafası çalışmayan thog geldi. Elanın karşısında sivri zekalı kardeşi falan. Haleyin karşısına neden Sabine gelsin? Eğer zıtlık varsa Haley de melektir? Asıl bu nolucak onu düşünelim biz :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Hmmm güzel bir noktaya değindin :D Gerçi hepsi öyle değildi, mesela Durkon ile Hilgyra -Linear'ın clerici- arasında bir zıtlık yoktu hatırladığım kadarıyla yanlış hatırlamıyorsam?
Image
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Yanlış hatırlıyosun, çünkü Durkon ve Hilgyra iki kişi ne kadar zıt olabilirse o kadar zıttı. Mesela Durkon evine dönmek isteyen bi cüce. Ama Hilgyra kocasını zehirlemiş ve evden kaçmış bi cüce. Onun dışında Durkon Thor'a taparken Hilgyra'nın tanrısı Loki. Sonra soyadları: Firehelm ve Thundershield :D Gerçekten çok farklı iki karakter :D
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ya Roy öldü mü ya?Ölmemiş olması lazım onun :D Siz kaçlarıncı bölümlerden bahsediyorsunuz :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Spoiler oldu bak şimdi :D neyse oku sen oku ölmedi o :angel:
Image
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Her canlı ölebilir, Roy da ölür bi gün. Hani bi gün ölrse diye diyoruz biz :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Eveet, yaşasın. Bir siteye yüklemiştim yaptığım resimleri arayıp buldum :w00t:

ImageImage

Daha da yapıyorum :D (Büyücünün kafasını özellikle Bobby çizgifilmindeki çocuğa benzettim :D )
Image
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Büyücü çocuk hoşuma gitti benim :D Bi de avatarındakini sen mi çizdin? Çok güzel drow çiziyomuşsun da :D Ben de kendi çizimlerimi yollayayım. Bunları yarışmaya sokuyorum :D

Avatarımdaki Elider. Drider-Elan yani, aşağıda da Elider ve Zz'dtri var...

Bu

Ã?eviri:
Elider:Yardım, yardım, yardım et suçlu drowa/ çıldırtıcı lanetinden kurtulması için...
Zz'dtri: Hayır, ben bunu hak etmedim!

Bu da ettin Elan ve Nale!

Buradan bakın:D

Ã?eviri:
Elan: Nale, neden yolunu kaybetmiş macera grubuna onları öldürecekmiş gibi bakıyorsun?
Nale: Eğer benim de canım gitmeyecek olsaydı seni öldürmüş olurdum...
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Yok keşke ben çizmiş olsaydım ama daha o kadar iyi çizemiyorum :D

Aslında çizim yarışması mı yapsak? Gayet eğlenceli olabilir
Image
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Bence olur. Ama katılımcı azlığı olur belki o yüzden farklı bi sistem gerekebilir. Mesela oy birliğiyle belirlensin kazanan, ama yarışmacı- yarışmayan herkes oy versin. Oy verenler de iki oy versin ki yarışmacılar hem kendilerine hem öbür yarışmacılara versinler sevgili oylarını? Tabi milleti derlemek lazım, haber salmak lazım...

Peki bu grup ikiye bölündü şimdi, birbirlerini bulabilecekler mi?
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

En kısa zamanda bulurlarsa iyi olur çünkü birinden diğerine geçerken baya uzun zaman geçiyor, diğerlerini özlüyorum bu arada.

İlk önce bir başlık açıp katılımcıları koyabiliriz. Sonra katılımcılar birine resimleri atar. Yeni bir başlıkta anket tarzında yaparız bizde mesela.
Image
Post Reply