Ve eger bu sevdigim iki dunya bir araya gelse nasil birsey olurdu diye dusuncelerinizi ogrenmek istedim:))
FANTAZI DUNYASINDA FUTBOL MUSBAKASI OLSA NASIL OLUR?
-
ElessarTelemnar
- Kullanıcı

- Posts: 407
- Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
- Location: Ankara/Bruxelles
FANTAZI DUNYASINDA FUTBOL MUSBAKASI OLSA NASIL OLUR?
Valla sizleri bilmiyorum arkadaslar ama fantazi dunyasi kadar futbol dunyasida hastasiyim FENERBAHCE dersem daha dogru olur
( Takim belirtmemin ozel bir amaci yoktur ama yinede galibiyetimizin sevincini yasayan butun herkese tesekkurler)
Ve eger bu sevdigim iki dunya bir araya gelse nasil birsey olurdu diye dusuncelerinizi ogrenmek istedim:))
Ve eger bu sevdigim iki dunya bir araya gelse nasil birsey olurdu diye dusuncelerinizi ogrenmek istedim:))
Raistlin'in büyülediği top ağları delmek üzere kaleye giderken, Drizzt hileye başvurarak topu o hızına rağmen okla vurarak patlatıyor, hakem olan AO şike yiyor.Maçın seyircileri olan Goblin'ler sahayı istila edince, Elf polisleri devreye giriyor.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Dragon_Knight
- Kullanıcı

- Posts: 165
- Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
- Location: Sivas
- Contact:
Yanlış hatırlamıyorsam eğer Chaos Football gibi bir şeydi. Cd'si var ama bulamadım adına bakacaktımdwaxer wrote:Ya arkadaşlar öyle bir amerikan futbolu oyunu vardı ama bulamıyorum bir türlü. Tanıtımını görmüştüm ama adını hatırlayamıyorum. Goblinler, orklar vs topu kapıp gol atmaya çalışıyor ama karakterler çok komik ve D&Dden hepsi de.
Neden insanlar bu kadar acımasız ?<br>Neden dostum düşmanımdan farksız ?<br>Neden kaybedilince değerler anlaşılır ?<br>Neden güçlü hep duygularla oynaşır?<br>
Dl ile Fr maç yapar..
Zira Drizzt'le Artemis bir türlü sona ermeyen kapışmalarını tekrarlarlar..
Wulfgar önde Bruenor arkada kovalaşırlar..
Regis Caromon'un altında ezilip sakatlanır..
Elminister yorgun düşer yerini bayan oyuncularımızdan Catie-brie ye bırakır..
Maçın son dakikalarında Dl takımı süper oynamasına rağmen bir türlü golü bulamaz top patlar,direklerden döner
0-0 iken Raistlin kaleye şut çeker ve sonunda golü bulur..
O da ne Jarlaxle bir hile yapmış Raistlin'in kendi kalesine atmasına sebebiyet vermiş
1-0 FR

Zira Drizzt'le Artemis bir türlü sona ermeyen kapışmalarını tekrarlarlar..
Wulfgar önde Bruenor arkada kovalaşırlar..
Regis Caromon'un altında ezilip sakatlanır..
Elminister yorgun düşer yerini bayan oyuncularımızdan Catie-brie ye bırakır..
Maçın son dakikalarında Dl takımı süper oynamasına rağmen bir türlü golü bulamaz top patlar,direklerden döner
0-0 iken Raistlin kaleye şut çeker ve sonunda golü bulur..
O da ne Jarlaxle bir hile yapmış Raistlin'in kendi kalesine atmasına sebebiyet vermiş
1-0 FR
-
NocturnaL_Soul
- Kullanıcı

- Posts: 287
- Joined: Fri Aug 04, 2006 10:00 am
- Location: İstanbul
Offf biz bi kere bu geyiği bi oyunda resmen yaptık !! 
Oynamaya çalştığımz oyun güme gitti, boş boş otururken nerden çıktığını hatırlamasamda bi sahada FR karakterlerini kapıştırma fikri geldi xD
Bizimkiler takımları seçiyo falan, yok Khelben, Elminster, Drizzt vs. vs. herkes ordaydı. Maçın ortasında Entreri vs Drizzt oalyı yaşandı. Halaster etrafa çılgınlar gibi büyü atıyodu falan .. ne gündü be o
Firebal'la maç yapıolardı bilmemne tabi 5 dk içinde epic büyüclerimizin meteor yağmuruydu şusuydu busuydu derken maç katliamla sona erdi ama baya gülüp eğlenmiştik
Sonuç böyle bişey olurdu işte heralde
Oynamaya çalştığımz oyun güme gitti, boş boş otururken nerden çıktığını hatırlamasamda bi sahada FR karakterlerini kapıştırma fikri geldi xD
Bizimkiler takımları seçiyo falan, yok Khelben, Elminster, Drizzt vs. vs. herkes ordaydı. Maçın ortasında Entreri vs Drizzt oalyı yaşandı. Halaster etrafa çılgınlar gibi büyü atıyodu falan .. ne gündü be o
Firebal'la maç yapıolardı bilmemne tabi 5 dk içinde epic büyüclerimizin meteor yağmuruydu şusuydu busuydu derken maç katliamla sona erdi ama baya gülüp eğlenmiştik
Sonuç böyle bişey olurdu işte heralde
