FANTAZI DUNYASINDA FUTBOL MUSBAKASI OLSA NASIL OLUR?

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

FANTAZI DUNYASINDA FUTBOL MUSBAKASI OLSA NASIL OLUR?

Post by ElessarTelemnar »

Valla sizleri bilmiyorum arkadaslar ama fantazi dunyasi kadar futbol dunyasida hastasiyim FENERBAHCE dersem daha dogru olur :) ( Takim belirtmemin ozel bir amaci yoktur ama yinede galibiyetimizin sevincini yasayan butun herkese tesekkurler)
Ve eger bu sevdigim iki dunya bir araya gelse nasil birsey olurdu diye dusuncelerinizi ogrenmek istedim:))
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Raistlin'in büyülediği top ağları delmek üzere kaleye giderken, Drizzt hileye başvurarak topu o hızına rağmen okla vurarak patlatıyor, hakem olan AO şike yiyor.Maçın seyircileri olan Goblin'ler sahayı istila edince, Elf polisleri devreye giriyor.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Eğer hikaye underdark da geçiyorsa ve eğer Drizzt daha yer yüzüne çıkmamış bir vaziyetteyse uçar kaçar atlar zıplar Drizzt bu maçı alır :D
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Ya arkadaşlar öyle bir amerikan futbolu oyunu vardı ama bulamıyorum bir türlü. Tanıtımını görmüştüm ama adını hatırlayamıyorum. Goblinler, orklar vs topu kapıp gol atmaya çalışıyor ama karakterler çok komik ve D&Dden hepsi de.
Dragon_Knight
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 165
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Sivas
Contact:

Post by Dragon_Knight »

dwaxer wrote:Ya arkadaşlar öyle bir amerikan futbolu oyunu vardı ama bulamıyorum bir türlü. Tanıtımını görmüştüm ama adını hatırlayamıyorum. Goblinler, orklar vs topu kapıp gol atmaya çalışıyor ama karakterler çok komik ve D&Dden hepsi de.
Yanlış hatırlamıyorsam eğer Chaos Football gibi bir şeydi. Cd'si var ama bulamadım adına bakacaktım :D Çok güzel bir oyun. Fazla amerikan futbolu bilmenize gerek yok. Eğer döve döve adam öldürmeyi biliyorsanız başka bir şey bilmenize gerek yok :D
Neden insanlar bu kadar acımasız ?<br>Neden dostum düşmanımdan farksız ?<br>Neden kaybedilince değerler anlaşılır ?<br>Neden güçlü hep duygularla oynaşır?<br>
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Çok merak ettim ya :D bende istiyorummm :)
Image
entreri2
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 156
Joined: Fri Apr 21, 2006 10:00 am

Post by entreri2 »

Dl ile Fr maç yapar..

Zira Drizzt'le Artemis bir türlü sona ermeyen kapışmalarını tekrarlarlar..

Wulfgar önde Bruenor arkada kovalaşırlar..

Regis Caromon'un altında ezilip sakatlanır..

Elminister yorgun düşer yerini bayan oyuncularımızdan Catie-brie ye bırakır..

Maçın son dakikalarında Dl takımı süper oynamasına rağmen bir türlü golü bulamaz top patlar,direklerden döner

0-0 iken Raistlin kaleye şut çeker ve sonunda golü bulur..

O da ne Jarlaxle bir hile yapmış Raistlin'in kendi kalesine atmasına sebebiyet vermiş
:D

1-0 FR

:clap:
NocturnaL_Soul
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 287
Joined: Fri Aug 04, 2006 10:00 am
Location: İstanbul

Post by NocturnaL_Soul »

Offf biz bi kere bu geyiği bi oyunda resmen yaptık !! :D

Oynamaya çalştığımz oyun güme gitti, boş boş otururken nerden çıktığını hatırlamasamda bi sahada FR karakterlerini kapıştırma fikri geldi xD

Bizimkiler takımları seçiyo falan, yok Khelben, Elminster, Drizzt vs. vs. herkes ordaydı. Maçın ortasında Entreri vs Drizzt oalyı yaşandı. Halaster etrafa çılgınlar gibi büyü atıyodu falan .. ne gündü be o :D

Firebal'la maç yapıolardı bilmemne tabi 5 dk içinde epic büyüclerimizin meteor yağmuruydu şusuydu busuydu derken maç katliamla sona erdi ama baya gülüp eğlenmiştik :D

Sonuç böyle bişey olurdu işte heralde :evil:
Post Reply