Ben 2.Dünya Savaşı hastasıyım ve oynadığım oyunlar genelde bu temadadır. Company of Heroes da gördüğüm en iyi strateji oyunlarından biri. Ama ne yazık ki bilgisayarım çok sağlam olmadığı için coh'u internet kafede arkadaşlarla oynayabiliyorum sadece.
Düşman anti-tank gunları(artillery) göndermeye başlayınca oyun kilitlenmeye başlıyor, çünkü anti-tanklar aynı zamanda piyadelere de çok etkili. Motorları, zırhlı araçları da çok rahat vuruyorlar.
şunu sormak istiyordum, anti-tank gunların antisi var mı? Ya da onları durdurabileceğim bir taktik biliyor musunuz?
Bu olayı kafama taktım ve internette 2. Dünya Savaşı'nın taktiklerini araştırıp bir iki taktik oluşturdum kafamda. Gene de deneyip görme şansım yok, arkadaşlarımla internet kafeye bir dahaki gidişimde deneyebileceğim. Acaba burdaki coh oyuncularının yaptıkları nedir, onu merak ettim.
Company of Heroes - Taktik?
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Company of Heroes - Taktik?
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Aslında benim taktik vermem ne kadar usturuplu olur bilmiyorum. Ã?ünkü oyunu yalnızca bi kere multiplayer olarak oynamıştım aslında iki el oyun atmıştık ilkinde biraz kaptım oyunu ikincisinde oynadım.
Ben sniper yapmıştım antitanklara karşı. Bi güzel antitankı kullanan adamları öldürüyodum sonra da antitankı ele geçiriyodum. Böylece hem tanklara hem piyadelere karşı güçlü bi silahım oluyodu
Ben sniper yapmıştım antitanklara karşı. Bi güzel antitankı kullanan adamları öldürüyodum sonra da antitankı ele geçiriyodum. Böylece hem tanklara hem piyadelere karşı güçlü bi silahım oluyodu
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Sniper kullanmak aklıma gelen bir örnek.. Ama sniper yerine daha iyi taktikler belki vardır diye düşünüyorum. Sniper;
1. Pahalı
2. Uğraşmak gerekiyor, bir sniper birkaç AT'ye yetmeyebilir..
Mortar kullanmak da bir seçenek; ama ne kadar etkili olabileceğini bilemiyorum. Bir dahaki internet kafeye gidişimde öğreneceğim
Panzers'i duymuştum galiba.
1. Pahalı
2. Uğraşmak gerekiyor, bir sniper birkaç AT'ye yetmeyebilir..
Mortar kullanmak da bir seçenek; ama ne kadar etkili olabileceğini bilemiyorum. Bir dahaki internet kafeye gidişimde öğreneceğim
Panzers'i duymuştum galiba.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
Aslında böyle düşününce herşey kendisinin antisi olur. An kadim strateji kuralı sayısı çok olan avantajlıdır 
Ben pahalı olmasına rağmen sniper diyorum. Düzgün hesap etmek lazım. Neticede başka bir ünite kullanırken ünite kaybediyorsunuz ama bunda ele geçiriyorsunuz. Adam kaybetmediğiniz gibi adam da kazanıyorsunuz daha az antitank yaparak parası çıkabilir bence.
Tamam sniperlar kişisel olarak da biraz hoşuma gitmiş olabilir =)
Ben pahalı olmasına rağmen sniper diyorum. Düzgün hesap etmek lazım. Neticede başka bir ünite kullanırken ünite kaybediyorsunuz ama bunda ele geçiriyorsunuz. Adam kaybetmediğiniz gibi adam da kazanıyorsunuz daha az antitank yaparak parası çıkabilir bence.
Tamam sniperlar kişisel olarak da biraz hoşuma gitmiş olabilir =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Yanıtlarınıza teşekkür ediyorum, aramızda oynayanlar varmış baya
Bir süre sonra naptı acaba diye baktım, ölmüş 
Ben Wehrmacht oluyorum, üniteleri daha iyi geliyor bana. Bir Grenadier ya da Stormtrooper bölüğünü alıp anti-tanklara teker teker assault yaptım, uğraştım ama baya yok ettim bu taktikle. Piyadelerle uğraşmak hoşuma gidiyor, baya özellik koymuşlar.
Hadi ya.. Mortar kullanmadım zaten. Mantıken işe yaraması lazım amaAlenthasLeasess wrote:Mortar pek işe yaramıyor yaa... :plotting:
Ben flank yapıyorum direkAllah ne verdiyse
Geçenlerde tekrar gittik oynamaya. Benim müttefikim arkadaş yaptı bu dediğini, anti-tanklara karşı anti-tank yaptı. Gerçekten etkili oluyor, birbirlerini çok oyaladılar.lightflarer wrote:sonra onlara karşı anti-tank'larla saldırdığımı anladım anti-tank'ın antisi anti-tank gibi bişi yani
Sniper yapmıştım oyunun en başında, götürdüm en merkezi yerdeki binaya soktum. Bir saçmalık varmış ya, sniperı bir binaya sokunca resmen "ben burdayııım!" diye bağırıyorEfla wrote:Ben pahalı olmasına rağmen sniper diyorum.
Ben Wehrmacht oluyorum, üniteleri daha iyi geliyor bana. Bir Grenadier ya da Stormtrooper bölüğünü alıp anti-tanklara teker teker assault yaptım, uğraştım ama baya yok ettim bu taktikle. Piyadelerle uğraşmak hoşuma gidiyor, baya özellik koymuşlar.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Yav şimdi, mortarın işe yaraması için baya bi yapmak lazım ve hepsini aynı yere saldırtmak lazım. Mortar zırhlı şeylere karşı işe yaramıyor zaten, o yüzden bana parayı çöpe atmak gibi geliyor. Ama bilmiyorum, belki de at'yi kullanan adamları vurabilirsin.
Aslında aklıma daha iyi bir fikir geliyor gibi... Mortarlarla uzun mesafeli smoke attıktan sonra askerlerle ilerleyip el bombası atabilirsin. Ya da bir tank vardı smoke barrier yapan. Neyse işte.. Ben genellikle tanklarımı yollayıp hallettikten sonra geri çekip tamir ettiriyorum.
Aslında aklıma daha iyi bir fikir geliyor gibi... Mortarlarla uzun mesafeli smoke attıktan sonra askerlerle ilerleyip el bombası atabilirsin. Ya da bir tank vardı smoke barrier yapan. Neyse işte.. Ben genellikle tanklarımı yollayıp hallettikten sonra geri çekip tamir ettiriyorum.

