GTA VİCY CİTY SEVENLERİ...

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

GTA VİCY CİTY SEVENLERİ...

Post by Aegron Linwelin »

Gta Vicy City sevenler içeri. Ne zamn çıktı hala oynuyorum diyen varsa benim gibidir demktir. Geçen alıp ükledim Gta türk cityi cidden komik yapmışlar oyun temel olark aynı ama kartal şahin brodway felen gomek mümkün. Cidden hasret kalmışım ve şu nada dahi oynuyorum :D
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Re: GTA VİCY CİTY SEVENLERİ...

Post by lightflarer »

aegron17 wrote:Gta Vicy City sevenler içeri. Ne zamn çıktı hala oynuyorum diyen varsa benim gibidir demktir. Geçen alıp ükledim Gta türk cityi cidden komik yapmışlar oyun temel olark aynı ama kartal şahin brodway felen gomek mümkün. Cidden hasret kalmışım ve şu nada dahi oynuyorum :D
yuh ya, GTA 4 çıktı bir de o çıkana kadar Rockstar, Bully diye bir oyun çıkardı hatta ikiside şu an bilgisayar için var, Bully'de çok güzel, okulda GTA işte :D bırakın vice city'yi falan.

Vicy değil vice, dalga geçen falan çıkar diye söyleyeyim sana sinirini bozmasınlar, orada ki vice'da terbiyesiz, kuralsız anlamında ;)
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

ya tamam bir yanlışlık olmuş olsun. Bende GTA4 de var. Ama vice city yine zevk veriyor bana. Ne bileyim yaaaa
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

GTA çok küçükken oynamıştım, bir daha da oynamam :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ya ben o Bully oyununu düşünmüştüm! Oyunu daha oynamadım ama 7-8 yıl önce böyle bir oyun olsa diye düşünmüştüm. Vay anasını! :D Birde şimdiye kadar GTA'nın oynamadığım sadece 3 ve 4 var. 3'ü oynamam imkansız gibi (bulma açısından) hem yenisi çıkmışken niye oynayayım ki :P 4'ü alıp paşa paşa oynarım 8)
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bende 4 ü oynuyorum geçen gta türkü buldum olesine oynuyorum işte kafama gore bana zevkli geldi uzun süre sonra ama gta 4 cidden grafikler on numara.. :D
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

aegron17 wrote:Bende 4 ü oynuyorum geçen gta türkü buldum olesine oynuyorum işte kafama gore bana zevkli geldi uzun süre sonra ama gta 4 cidden grafikler on numara.. :D
san andreas kadar kolay bir oynanışı yok ama alışınca zevkli, gerçi ps3'te yine de zor oynaması ama...
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Doğru söylüyorsun benimde arkdaşımda ps3 var onda oynamayı denemdim ama pc deki gibi değil ya:D
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

aegron17 wrote:Doğru söylüyorsun benimde arkdaşımda ps3 var onda oynamayı denemdim ama pc deki gibi değil ya:D
zaten o yüzden önce ps3'e sonra pc'ye çıkardılar ve şu ana kadar ps'te olan tüm GTA'larda (sadece 3'te olmadı galiba, ondan da emin değilim yani) önce ps sonra pc olayını takip etti, açıkçası HD televizyonda bile Ps'de ki San Andreas'ın renkleri çok parlak ve göz yorucu, ayrıca hızlı bir bilgisayar kadar rahat çalışmıyor, yüklemeler falan daha uzun. Bir de mod bonusu var PC'nin, PS3'ü geçin o mod olayı daha PSP'de bile düzgün yerleşmedi (gerçi psp'nin kendi özel gta'ları pc'de ki kadar zevkli ama psp'nin görüntü kalitesi çok güzel zaten, göz yormuyor) Açıkçası GTA 4'ü fazla oynamadım şu sıralar çünkü sosyal hayattan uzaklaştırıyor, sömestr diyordum ama uludağ'ı tercih ederim GTA'ya :D :D
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Doğru söylüyorsun. Cidden insanın sosyal yaşamını büyük ölçüde etkiliyor. :D
Post Reply