GTA VİCY CİTY SEVENLERİ...
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
GTA VİCY CİTY SEVENLERİ...
Gta Vicy City sevenler içeri. Ne zamn çıktı hala oynuyorum diyen varsa benim gibidir demktir. Geçen alıp ükledim Gta türk cityi cidden komik yapmışlar oyun temel olark aynı ama kartal şahin brodway felen gomek mümkün. Cidden hasret kalmışım ve şu nada dahi oynuyorum 
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
Re: GTA VİCY CİTY SEVENLERİ...
yuh ya, GTA 4 çıktı bir de o çıkana kadar Rockstar, Bully diye bir oyun çıkardı hatta ikiside şu an bilgisayar için var, Bully'de çok güzel, okulda GTA işteaegron17 wrote:Gta Vicy City sevenler içeri. Ne zamn çıktı hala oynuyorum diyen varsa benim gibidir demktir. Geçen alıp ükledim Gta türk cityi cidden komik yapmışlar oyun temel olark aynı ama kartal şahin brodway felen gomek mümkün. Cidden hasret kalmışım ve şu nada dahi oynuyorum
Vicy değil vice, dalga geçen falan çıkar diye söyleyeyim sana sinirini bozmasınlar, orada ki vice'da terbiyesiz, kuralsız anlamında
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
zaten o yüzden önce ps3'e sonra pc'ye çıkardılar ve şu ana kadar ps'te olan tüm GTA'larda (sadece 3'te olmadı galiba, ondan da emin değilim yani) önce ps sonra pc olayını takip etti, açıkçası HD televizyonda bile Ps'de ki San Andreas'ın renkleri çok parlak ve göz yorucu, ayrıca hızlı bir bilgisayar kadar rahat çalışmıyor, yüklemeler falan daha uzun. Bir de mod bonusu var PC'nin, PS3'ü geçin o mod olayı daha PSP'de bile düzgün yerleşmedi (gerçi psp'nin kendi özel gta'ları pc'de ki kadar zevkli ama psp'nin görüntü kalitesi çok güzel zaten, göz yormuyor) Açıkçası GTA 4'ü fazla oynamadım şu sıralar çünkü sosyal hayattan uzaklaştırıyor, sömestr diyordum ama uludağ'ı tercih ederim GTA'yaaegron17 wrote:Doğru söylüyorsun benimde arkdaşımda ps3 var onda oynamayı denemdim ama pc deki gibi değil ya:D
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
