TBS (Turn-based Strategy - Sıra Tabanlı Strateji) oyunları mı yoksa RTS (Real-time Strategy - Gerçek Zamanlı Strateji) oyunları mı daha çok seviliyor bakalım?
2008 yılının en iyi TBS oyunu
2008 yılının en iyi TBS oyunu
En başta gerçek zamanlı ve sıra tabanlıyı bir arada mı ele alsak diye düşünmüştüm, ama en iyisi ikisini ayrı kategorilerde incelemek. şimdi sıra geldi, sıra tabanlı pc platformuna çıkan strateji oyunlarına!
TBS (Turn-based Strategy - Sıra Tabanlı Strateji) oyunları mı yoksa RTS (Real-time Strategy - Gerçek Zamanlı Strateji) oyunları mı daha çok seviliyor bakalım?
TBS (Turn-based Strategy - Sıra Tabanlı Strateji) oyunları mı yoksa RTS (Real-time Strategy - Gerçek Zamanlı Strateji) oyunları mı daha çok seviliyor bakalım?
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
lightflarer wrote:evet total war'un tbs haritası ve rts savaş alanları olarak ikiye bölünmesi çok güzel olmuş, ben hala shogun'u versen oynarım yani o dereceAlenthasLeasess wrote:Valla ben Total War serisini tek geçerim, medieval 2 total war ise aman yani tadından yenmiyor
Herkes gibi bende total war diyenlerdnim
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

Valla Shogun oynamadım ama Rome: Total war, Barbarian Invasion, Medieval: Total War, Medieval 2: Total War oynadım ve cidden tadından yenmiyor. Özellikle Barbarian Invasion'da en sevdiğim özellik gece savaşlarının olmasıydı.lightflarer wrote: evet total war'un tbs haritası ve rts savaş alanları olarak ikiye bölünmesi çok güzel olmuş, ben hala shogun'u versen oynarım yani o derece, medieval 2 total war ise aman yani tadından yenmiyor
Genel olarak Total War serisini dediğin gibi TBS haritası ve RTS savaş alanı olduğu içindi. Zaten RTS oyunlarını bu yüzden sevmem, bina yap, asker çıkart, bilmem ne... Bir süre sonra kendini tekrarlamaya başlıyor.
Bu arada Hearts of Iron 3 yakında çıkacakmış. Gerçi HoI2'yi pek anlamamıştım ama, oyunu arkadaşım tavsiye etmişti. Açtığımda "ben kimim, siz kimsiniz, burası neresi, hayatın anlamı ne" gibi sorular sormaya başladığımda bana göre olmadığını, öğrenecek sabrım ve zamanım olmadığını anlayıp silmiştim. Umarım üçüncüsü daha anlaşılabilinir olur
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Sana tamamen katılıyorum ya.AlenthasLeasess wrote: Valla Shogun oynamadım ama Rome: Total war, Barbarian Invasion, Medieval: Total War, Medieval 2: Total War oynadım ve cidden tadından yenmiyor. Özellikle Barbarian Invasion'da en sevdiğim özellik gece savaşlarının olmasıydı.
Genel olarak Total War serisini dediğin gibi TBS haritası ve RTS savaş alanı olduğu içindi. Zaten RTS oyunlarını bu yüzden sevmem, bina yap, asker çıkart, bilmem ne... Bir süre sonra kendini tekrarlamaya başlıyor.
Cidden bir süre sonra insana sims tadı ermye başlıyor. Yok onu oraya yerleştir yok asker çıkar. Bu ne ya. Eskiden oynardım ama artık pek sarmıyor. Basıyorsun asker çıkmasını bekliyorsun felan.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!


