2008 yılının en iyi TBS oyunu

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

2008 yılının en iyi TBS oyunu

Post by catboy »

En başta gerçek zamanlı ve sıra tabanlıyı bir arada mı ele alsak diye düşünmüştüm, ama en iyisi ikisini ayrı kategorilerde incelemek. şimdi sıra geldi, sıra tabanlı pc platformuna çıkan strateji oyunlarına!
TBS (Turn-based Strategy - Sıra Tabanlı Strateji) oyunları mı yoksa RTS (Real-time Strategy - Gerçek Zamanlı Strateji) oyunları mı daha çok seviliyor bakalım? :)
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Hadi arkadaşlar, kimse bu yıl hiç strateji oyunu oynamadı mı? 2008 yılını strateji oyunu oynamadan mı geçildiniz yani? :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Valla ben Total War serisini tek geçerim :D
Image
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

AlenthasLeasess wrote:Valla ben Total War serisini tek geçerim :D
evet total war'un tbs haritası ve rts savaş alanları olarak ikiye bölünmesi çok güzel olmuş, ben hala shogun'u versen oynarım yani o derece :D , medieval 2 total war ise aman yani tadından yenmiyor :)
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

lightflarer wrote:
AlenthasLeasess wrote:Valla ben Total War serisini tek geçerim :D
evet total war'un tbs haritası ve rts savaş alanları olarak ikiye bölünmesi çok güzel olmuş, ben hala shogun'u versen oynarım yani o derece :D , medieval 2 total war ise aman yani tadından yenmiyor :)

Herkes gibi bende total war diyenlerdnim :-P
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Total War 2007 yılı oyunu olduğundan seçeneklerde olmamasını doğal karşılıyorsunuzdur umarım :)
zaten ben de sıra tabanlı ve gerçek zamanlı stratejiyi birleştirmeye karar verdim sonradan. Pek sıra tabanlı oynayan yok galiba bu sene çıkan oyunlardan hele.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

lightflarer wrote: evet total war'un tbs haritası ve rts savaş alanları olarak ikiye bölünmesi çok güzel olmuş, ben hala shogun'u versen oynarım yani o derece :D , medieval 2 total war ise aman yani tadından yenmiyor :)
Valla Shogun oynamadım ama Rome: Total war, Barbarian Invasion, Medieval: Total War, Medieval 2: Total War oynadım ve cidden tadından yenmiyor. Özellikle Barbarian Invasion'da en sevdiğim özellik gece savaşlarının olmasıydı.

Genel olarak Total War serisini dediğin gibi TBS haritası ve RTS savaş alanı olduğu içindi. Zaten RTS oyunlarını bu yüzden sevmem, bina yap, asker çıkart, bilmem ne... Bir süre sonra kendini tekrarlamaya başlıyor.

Bu arada Hearts of Iron 3 yakında çıkacakmış. Gerçi HoI2'yi pek anlamamıştım ama, oyunu arkadaşım tavsiye etmişti. Açtığımda "ben kimim, siz kimsiniz, burası neresi, hayatın anlamı ne" gibi sorular sormaya başladığımda bana göre olmadığını, öğrenecek sabrım ve zamanım olmadığını anlayıp silmiştim. Umarım üçüncüsü daha anlaşılabilinir olur :D Aslında HoI3, Total War serisi gibi olursa piyasaya bomba gibi düşer valla, benden söylemesi :P
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

AlenthasLeasess wrote: Valla Shogun oynamadım ama Rome: Total war, Barbarian Invasion, Medieval: Total War, Medieval 2: Total War oynadım ve cidden tadından yenmiyor. Özellikle Barbarian Invasion'da en sevdiğim özellik gece savaşlarının olmasıydı.

Genel olarak Total War serisini dediğin gibi TBS haritası ve RTS savaş alanı olduğu içindi. Zaten RTS oyunlarını bu yüzden sevmem, bina yap, asker çıkart, bilmem ne... Bir süre sonra kendini tekrarlamaya başlıyor.
Sana tamamen katılıyorum ya.

Cidden bir süre sonra insana sims tadı ermye başlıyor. Yok onu oraya yerleştir yok asker çıkar. Bu ne ya. Eskiden oynardım ama artık pek sarmıyor. Basıyorsun asker çıkmasını bekliyorsun felan. :-P
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply