Geçenlerde Level dergisinden çıkan cd'deki oyunlara bakarken karşılaştım, S4 League Stylish Shooter. GunZ oynayıp hackerlar yüzünden sıkılanlar nasıl bir oyun olduğunu tahmin edebilirler. İşin güzel kısmı bu oyunda lag çok büyük bir sorun değil (çok olmadığı sürece) ve GunZ'daki gibi birinin kafasından bin kere vurduğunuzda ölmüyor, çok daha kolay ölüyor. Bu sayede kimse kill steal yapmıyor. Hem eğer birisiyle savaşırken başkası da ona saldırırsa bu sefer ikinci saldıran kişi assist point alıyor, siz tam puan alıyorsunuz. Ve iki kişi birlikte öldürmüş olarak geçiyor. Gerçekten güzel bir sistem. Ve tekrar GunZ'la karşılaştıracak olursam bu oyun çok daha hızlı gelişiyor, sıkmıyor. Anime severlerin damak tadına uygun renkli, ışıklı, cafcaflı, zıplamalı atlamalı bir oyun işte
Anime sevmeyen biri böyle bir reklam yapıyorsa seven napar bilemiyorum