D&D 4th WotC Karakter yapma programı.

FRP-RPG ile ilgili her türlü bilgi paylaşımını buradan yapabilirsiniz (Wod, dnd, GURPS, Cthulhu, Fallout ...). Engin bilgilerini paylaşmak ve yeni bilgiler edinmek isteyen herkesi buraya davet ediyoruz.
Post Reply
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

D&D 4th WotC Karakter yapma programı.

Post by devrimk »

WotC bu işi de kimseye bırakmayarak kendi yapmış bu sefer. Beta versiyonu olmasına rağmen gayet güzel ve profesyonel gözüktü gözüme.

D&D Character Builder beta
http://www.wizards.com/default.asp?x=dn ... terbuilder
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Re: D&D 4th WotC Karakter yapma programı.

Post by dwaxer »

devrimk wrote:WotC bu işi de kimseye bırakmayarak kendi yapmış bu sefer. Beta versiyonu olmasına rağmen gayet güzel ve profesyonel gözüktü gözüme.

D&D Character Builder beta
http://www.wizards.com/default.asp?x=dn ... terbuilder
Evet gayet güzel bir program ama ne yazık ki sedece 3.levele kadar çalışıyor, Beta olduğu için.

.
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

güzel program ya, ama ben 4th'a pek ısınamadım, 3.5 hatta 3 daha iyiydi. Hatta bulsam farklı bir tane, 2nd edition oynayacaım ama..
Post Reply