WotC bu işi de kimseye bırakmayarak kendi yapmış bu sefer. Beta versiyonu olmasına rağmen gayet güzel ve profesyonel gözüktü gözüme.
D&D Character Builder beta
http://www.wizards.com/default.asp?x=dn ... terbuilder
D&D 4th WotC Karakter yapma programı.
Re: D&D 4th WotC Karakter yapma programı.
Evet gayet güzel bir program ama ne yazık ki sedece 3.levele kadar çalışıyor, Beta olduğu için.devrimk wrote:WotC bu işi de kimseye bırakmayarak kendi yapmış bu sefer. Beta versiyonu olmasına rağmen gayet güzel ve profesyonel gözüktü gözüme.
D&D Character Builder beta
http://www.wizards.com/default.asp?x=dn ... terbuilder
.
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am