
Yoda hayranlarını bekliyorum. Muhabbet ve tartışma şeklinde Star Wars karakterlerininde burda eleştirebiliriz........


catboy wrote:Clone wars cartoon network adlı bir kanalda yayınlanan bir animasyon dizisi, şu anda 15 bölümü yayınladı. Tanıtım amaçlı da bir sinema filmi de yapılmıştı hatta.
Bu arada Yoda'nın ilk ortaya çıktığı film Empire strikes back'ti, a new hope değil ve bence de o sahne tüm star wars serisinin en süper sahnelerinden biriydi
Code: Select all
Obi-Wan Anakin'in nasıl güce denge getireceğini anlattığında Yoda "bu kehanet yanlış değerlendirilmiş de olabilir" diyordu, yani o zamanlar Sithler fazla güçlü olmadığı için Anakin Sith olarak dengeyi getirmiş oldu. Cidden yanılmıyor adam.
Cartoon Network bizde var ama hala çıkıyormu bilmiyorum????catboy wrote:Clone wars cartoon network adlı bir kanalda yayınlanan bir animasyon dizisi, şu anda 15 bölümü yayınladı. Tanıtım amaçlı da bir sinema filmi de yapılmıştı hatta.
Bu arada Yoda'nın ilk ortaya çıktığı film Empire strikes back'ti, a new hope değil ve bence de o sahne tüm star wars serisinin en süper sahnelerinden biriydi
Code: Select all
Kardeşim sağolsun dur bi ona sorum belki o biliyordur Cartoon Network hayranıda xD