Yoda Hayranları Buraya

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Yoda Hayranları Buraya

Post by Aegron Linwelin »

Image

Yoda hayranlarını bekliyorum. Muhabbet ve tartışma şeklinde Star Wars karakterlerininde burda eleştirebiliriz........
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Yoda'nın en ilginç yanı şimdiye kadar yanıldığına hiç raslamamam.

Yanıldığını zannettiğim noktalarda geriye dönüp sçzlerini tekrar dinlediğimde aslında mevcut durumu da kastettiğini anlıyorum genellikle.

Eğer clone wars'un televizyon sersisini takip ediyorsanız ilk bölümü izlmiş olmalısınız. Çok güzel bir bölümdü ve ana karakteri yodaydı. Yodayı daha önce bu kadar iş başında görmemiştim. Doğrudan droid ordusuna karşı mücadele ediyor. Hem bilgeliğini hem gücünü gösteriyor.

En sevdiğim karakter olmasa da ... evet yodayı seviyoruz.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Yoda'yı ilk kez eski üçlemenin ilk filminde (a new hope) görmüştüm. Çok sevmiştim, tatlı bir yaşlı amcaydı. Hele hatırlarsanız Dagobah'ta R2D2 ile küçük bir tartışması vardı, Yoda eşyaları karıştırıyordu, Luke'u da sinir etmişti :D Hala izlediğimde gülüyorum, "hımm food hım hım!" xD

Ne yazık ki Clone Wars'un animasyon dizisini izleyemedim :( Nerde oynadığını da anlamadım. Zaten yurt televizyonumuzda 15 kanal falan var, bunlardan birinde oynasa denk gelirdim kesin :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Clone wars cartoon network adlı bir kanalda yayınlanan bir animasyon dizisi, şu anda 15 bölümü yayınladı. Tanıtım amaçlı da bir sinema filmi de yapılmıştı hatta.

Bu arada Yoda'nın ilk ortaya çıktığı film Empire strikes back'ti, a new hope değil ve bence de o sahne tüm star wars serisinin en süper sahnelerinden biriydi :D
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Tanrım! Nasıl yaptım o yanlışı :shock:
Hepsini arka arkaya izleyince böyle oluyor işte :D Üzerinden baya zaman geçince karıştırıyorsunuz... Evet Empire Strikes Back'te görünüyordu. Tüm seri içindeki en sevdiğim filmdir beşinci film. Hatta odamda da çerçevelenmiş orjinal posteri asılı. Hele o baştaki Hoth Savaşı'na hayranım. İlk Battlefront çıktığı zaman sapık gibi sürekli Hoth'u oynuyordum :D

Bence Yoda'ya savaşmaktan çok bilge bilge oturmak yakışıyor. Asıl eski üçlemedeki o akıllı-deli halini sevmiştim ben. Yılların deneyimiyle beraber bilgelik fışkıran, ama çocuksu yönü de yaşayan sevimli bir yaşlı amcamız Yoda. :)

Sinemaya gelen Clone Wars animasyonunu izledim, çok da beğendim. Stilleri iyiydi, clonetrooperların tiplerini beğenmiştim :)
Bleh, Cartoon Network yok bizde...
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

catboy wrote:Clone wars cartoon network adlı bir kanalda yayınlanan bir animasyon dizisi, şu anda 15 bölümü yayınladı. Tanıtım amaçlı da bir sinema filmi de yapılmıştı hatta.

Bu arada Yoda'nın ilk ortaya çıktığı film Empire strikes back'ti, a new hope değil ve bence de o sahne tüm star wars serisinin en süper sahnelerinden biriydi :D
:| şaka mı bu ya :D Kardeşim deli gibi izler o kanalı, ben niye hiç rastlamadım, hayır o değil ben de izlerim bazen :D Eğer oynuyor olsaydı görürdüm, şaka mı bu ya nasıl kaçırdım bak ağlayasım geldi :-o :-o :-o :-o :( :( :( :( :( :(
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Hatta bu sezon sonunda 2. sezona başlamadan yazın da bir clone wars filmi daha gelecekmiş, yani star wars'a doyacaz bu sene :)

Ben bir de Windu'yu severim, Yoda'nın eksik yönlerini (ki milimetrik derecede az) kapattığına inanıyorum. Gerçi oyuncu neydi adı nick fury'i de canlandırmıştı hatta neyse hayranlarının yolda giderken windu usta demelerinden artık rahatsız olluyormuş :)
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Windu ne öyle ya mor mor :D Yoda favorim olmasa da Battlefront II'de çok hızlı ve vurulması neredeyse imkansız! Yoda olarak oynamak aşırı eğlenceli :)

edit: Aslında bazen mor lightsaber cidden güzel durabiliyor. En azından en estetik duran o.
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Hangisiydi hatırlamıyorum ama ya 2 ya da 3. filmden spoiler

Code: Select all

Obi-Wan Anakin'in nasıl güce denge getireceğini anlattığında Yoda "bu kehanet yanlış değerlendirilmiş de olabilir" diyordu, yani o zamanlar Sithler fazla güçlü olmadığı için Anakin Sith olarak dengeyi getirmiş oldu. Cidden yanılmıyor adam.
Image
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Windu'yu ve Nick Fury'yi canlandıran aktör Samuel L. Jackson. Bir yerde okumuştum, kendisi istemiş ışın kılıcının mor olmasını. Diğer karakterlerden farklı renkli olsun diye moru seçmiş.

Jackson ilgiden sıkılmış olabilir :D Bir sürü film yapıyorsunuz, sadece birinden hatırlanmak da sinir ediyor olabilir.
Ben asıl eski üçlemede Obi-Wan Kenobi'yi canlandıran aktör Sir Alec Guinness'in kendi rolünden nefret etmesini anlayamamıştım. Lucas'a karakterini öldürtmesini istemiş. Üzerine yapışan Obi-Wan karakterini sevmiyormuş, insanların onu öyle çağırmasından da hoşlanmıyormuş. Ayrıca Star Wars serisinin de tutacağına inanmıyormuş. Gerçi şirketler de dahil çoğu insan inanmıyormuş filmin tutacağına :D Türünün ilk örneği sonuçta, herkesin şüpheleri var.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

catboy wrote:Clone wars cartoon network adlı bir kanalda yayınlanan bir animasyon dizisi, şu anda 15 bölümü yayınladı. Tanıtım amaçlı da bir sinema filmi de yapılmıştı hatta.

Bu arada Yoda'nın ilk ortaya çıktığı film Empire strikes back'ti, a new hope değil ve bence de o sahne tüm star wars serisinin en süper sahnelerinden biriydi :D
Cartoon Network bizde var ama hala çıkıyormu bilmiyorum????

Code: Select all

Kardeşim sağolsun dur bi ona sorum belki o biliyordur Cartoon Network hayranıda xD
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Ya ben cartoon'da şubatın ortasında başlayacak diye biliyordum :-o kaçırdım sanırım yine..

Neyse, evet Yoda! Ã?oook eskiden, ilk üçlemeyi ilk defa izlediğimde çok etkilenmiştim Yoda'dan. Ã?ocukluğumun kahramanlarındandır kendisi. Bilge bilge sözlerine bayılırım. Düşünme, yap! onundu sanırım?? Ama en gözde karakterim Obi-Wan'dır!(Sir Alec Guinness'i sevmediğimi de eklemek isterim) Kenobi'den sonra ya Qui-Gon gelir ya da Yoda...
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

14 şubat Cumartesi günü Türkiye'de yayınlanan Cartoon Network kanalında clone wars başlıyormuş :) Hala kaçırmadınız yani! :)
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Sevindim o zaman ya kaçırmadığıma.........
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

Bende kardeşimle izlicem onu :D :D
Post Reply