Monk severlerin gözü aydın! :)

FRP-RPG ile ilgili her türlü bilgi paylaşımını buradan yapabilirsiniz (Wod, dnd, GURPS, Cthulhu, Fallout ...). Engin bilgilerini paylaşmak ve yeni bilgiler edinmek isteyen herkesi buraya davet ediyoruz.
Post Reply
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Monk severlerin gözü aydın! :)

Post by Androner »

http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/drtoc/375
Monk sever arkadaşlar, gözünüz aydın. Player's Handbook 3'te monk geliyor.

Player's Handbook'ta güç kaynağı (power source) olarak ki (chi)'den bahsediyordu.
PHB3'te güç kaynağı ki olan karakterleri göreceğiz diye düşünüyorum.
tabii monk'un yanına banko, ninja ve samurai'yi koymayı unutmayalım :)

Monk ve ninja striker, samurai ise defender olur diye düşünüyorum.
divine, martial ve primal power'lardaki sınıf sayısına eşitlemek için 4. bir sınıf gerekli.
bu konuda da tahminlerinizi bekliyorum.

Benim tahminim wu-jen. complete arcane de vardı diye hatırlıyorum.
diğer 2 power source da psionic ve shadow olur diye düşünüyorum.
Ordaki classlar da
Psionic : Psion (leader), Wilder (striker), Psionic Warrior (defender), Soulknife (striker)
Shadow : Necromancer (controller), Death Knight (defender) , Hexblade (Striker)

olabilir. bir de hybrid sınıfların geleceğini unutmayalım.
Image
Calengil
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 24
Joined: Thu Feb 21, 2008 10:00 am
Location: Maladomini - Baator

Post by Calengil »

Psionic ve Shadow evet. Power Source olarak gelebilir.

Ki sınıfları olarakta; Monk'un yanına Samurai, Ninja olur büyük ihtimalle. Controller olarak Wu jen, belki Leader olarak Shujenga konulabilir. (Eğer her rolden bir sınıf eklenecekse ki, muhtemelen öyle olur.)
Wolves are always alone..
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

4th editionda multiclass çok yüzüysel olduğu için bunun açığını Hybrid class ile kapmaya çalışacaklarını düşünüyorum. Tabi yine eskisi gibi 4-5 class birbirine karışamayacak. Daha çok 2nd Ed. döneminden kalma Dual class gibi birşey bekliyorum.

Monkun beta halini inceledim ve açıkcası pek beğenmedim. Striker olarak düşünmüşler ama diğerleri kadar fazla hasar vermediği gibi bu açığı kapamak için çok haraket eder hale getirmişler. Fakat bir işe yaradığı da yok bunun, turn içinde istediğim kadar hareket edebileyim, sonuçta bunun bana yararı yoksa neden hareket edeyim ki en başta.
Bana göre şu an classın eksiği diğer striker classlarda olan, Sneak Attack veya Hunter's Querry gibi onları striker yapan bir özelliğe hasip olmaması.
"Lovefull Evil"
Post Reply