Ve BlindGuardian arkadasınızdan bir etkinlik daha :P

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
blindguardian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 45
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: Lorien

Ve BlindGuardian arkadasınızdan bir etkinlik daha :P

Post by blindguardian »

Arkadaslar pek çoğumuz msn kullanıyoruzdur. İsteyenler , FRPWORLD adlı bir arkadas grubu olustursun ve birbirini eklesin. şahsi dusuncem , bu forumdaki insanlarla msn de edilecek sohbet , pek çok gereksiz kişi ile edilen sohbetten çok daha fazla keyifli olacaktır.
Sayglılarımla.
bu sadece bir öneridir.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

arkadaş grubu olarak bak hoş olabilir. zaten msn miz birbirimizde ekli çogu kişinin ama dediğin gibi bir yöntem hoş olur ben varım ekleyen eklesin.

aegron17@hotmail.com
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

güzel bir düşünce, genelde birbirini tanıyanlar ekler ama tanışmamış ya da tanışmak isteyen varsa beni de ekleyebilirsiniz. arkadaşlık da yaparım, siteyi de tanıtırım

sacithan@hotmail.com
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Ekledim Saco seninle konsumadık maksatla konusuruz :D
Post Reply