Page 1 of 1

Diyelim ki ben bir masaüstü strateji oyunu arıyorum

Posted: Sat Aug 08, 2009 5:01 am
by Lydronk
Başlığı okumadan girmediğinizi varsayıp, devam ediyorum. şimdi, masaüstü strateji türüne yabancı olduğumdan, hangi oyun hangisine göre tercih edilesi, hangisi bana göre, tür bana uygun bir tür mü gibi sorular var kafamda.

Warhammer'ı kaçınılmaz olarak duydum; ama başlangıç için nasıldır, güzel strateji yapılır mı, mekanik nasıl işliyor, falan, filan, bir bilgi verirseniz, ya da Warhammer kötü, Warhammer zor, onla başlanmaz gibi düşünceleriniz varsa, sıkı bir alternatif sunup, sunmayıp fikrinizi söyleyin de, şu masaüstü stratejilere de giriş yapmış olayım diyorum.

Posted: Sat Aug 08, 2009 10:01 am
by SacoKhan
Herhalde mechanic olarak Warhammer'lar en iyileri. Açıkçası çok da bilgim yok, eskiden bir süre ilgilenmiştim warhammerla ama 7-8 sene oldu