Başlığı okumadan girmediğinizi varsayıp, devam ediyorum. şimdi, masaüstü strateji türüne yabancı olduğumdan, hangi oyun hangisine göre tercih edilesi, hangisi bana göre, tür bana uygun bir tür mü gibi sorular var kafamda.
Warhammer'ı kaçınılmaz olarak duydum; ama başlangıç için nasıldır, güzel strateji yapılır mı, mekanik nasıl işliyor, falan, filan, bir bilgi verirseniz, ya da Warhammer kötü, Warhammer zor, onla başlanmaz gibi düşünceleriniz varsa, sıkı bir alternatif sunup, sunmayıp fikrinizi söyleyin de, şu masaüstü stratejilere de giriş yapmış olayım diyorum.