FRP-RPG ile ilgili her türlü bilgi paylaşımını buradan yapabilirsiniz (Wod, dnd, GURPS, Cthulhu, Fallout ...). Engin bilgilerini paylaşmak ve yeni bilgiler edinmek isteyen herkesi buraya davet ediyoruz.
Okuyorum ve baya gazlandım şahsen. Güzel bir kitap bir ejderhanın dıdısının dıdısına kadar(çok ayrıntılı diyim benim dilde o anlama geliyor) anlatıyor. Aklınızda bir soru bırakmayacak kadar güzel anlatıyor. Daha bitiremedim ama bitirince burada ayrıntılı bir açıklama yazayım diyorum.
3E'dekine biraz göz gezdirmiştim. 4E'de de mi çıkarttlar? Sen 3E okumazsın
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka