Eberron Campaign 4th edition - İstanbul C.tesi
Eberron Campaign 4th edition - İstanbul C.tesi
Arkadaşlar, şöyle bir eberron oyunu oynatayım diyorum. Var mı gelmek isteyen. Lvl 3 karakterler, 5 kişi istiyorum.
Taktik yönü kuvvetli bir oyun, tabii ki rp olacaktır.
1 leader
1 defender
1 controller
2 striker
olsun grupta.
Mekan Taksim ve ya Kadıköy
Taktik yönü kuvvetli bir oyun, tabii ki rp olacaktır.
1 leader
1 defender
1 controller
2 striker
olsun grupta.
Mekan Taksim ve ya Kadıköy

Eberron D&D'yi pek sevmeyenleri bile d&d ye ilgi duydurabilecek kadar ilginç bir dünya.
Büyünün artık günlük hayatın olağan bir parçası olduğu bir dünya.
Zamanında epey merak salmıştım. Fakat hiç oynama fırsatım olmamıştı. Yazın İstanbulda olsam katılabilirdim vala. Oyun arayan arkadaşlar fırsatı değerlendirsinler bence =)
Büyünün artık günlük hayatın olağan bir parçası olduğu bir dünya.
Zamanında epey merak salmıştım. Fakat hiç oynama fırsatım olmamıştı. Yazın İstanbulda olsam katılabilirdim vala. Oyun arayan arkadaşlar fırsatı değerlendirsinler bence =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
Bir yandan üzülerek hak veriyorum.Ama yazın da çok ciddi olmamak şartıyla oyun oynatılabilir.Bu siteyle frp oynayacağız diye yaşladımAndroner wrote:yazın millet tatil vsvs derken bir yerlere gidiyor.
kışın istanbulda okuyanlar, çalışanlar olduğu için daha uygun genel olarak.
ha oyuncu çıkmayabilir her türlü tabii
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
5 oyuncu istiyordum ama olmadı, şu an itibariyle 3 oyuncumuz var
1- Alentas
2- Mark
3- Illyra
şimdi en başta c.tesi dedim ama ilk oyunumuzu 27 Eylül pazara yapalım. Ondan sonra cumartesileri yaparız.
2 Striker
1 Defender
1 Leader
1 Controller hakkınız var.
Karakterler 7. level Sharndan başlayacaksınız oyuna.
şimdiden roleları kapmaya başlayın yani. Karakter yaratımını gerek burdan gerek özelden detaylıca konuşuruz zaten.
Kalan iki karakter de npc olacak. Savaş dışı ben yöneteceğim, ama savaşta sizler yöneteceksiniz.
1- Alentas
2- Mark
3- Illyra
şimdi en başta c.tesi dedim ama ilk oyunumuzu 27 Eylül pazara yapalım. Ondan sonra cumartesileri yaparız.
2 Striker
1 Defender
1 Leader
1 Controller hakkınız var.
Karakterler 7. level Sharndan başlayacaksınız oyuna.
şimdiden roleları kapmaya başlayın yani. Karakter yaratımını gerek burdan gerek özelden detaylıca konuşuruz zaten.
Kalan iki karakter de npc olacak. Savaş dışı ben yöneteceğim, ama savaşta sizler yöneteceksiniz.

-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:

