Zamanda Yolculuk
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
Zamanda Yolculuk
siz tartışın ben geliyorum 
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Zamanda ileriye gitmek olabilir ama geriye gitmek imkansız bence. Geçmiş zaten yaşanmış, bitmiştir. Onu geriye getiremezsin.
Zamanda ileriye gitmek de pratik olarak kendini dondurmakla açıklayabilirim. Sonuçta zamanda ileriye gitmiş oluyorsun. Onun dışında teorik olarak eğer belirli bir hızı geçersen zamanın çok daha hızlı akacağını da söyleyebilirim. Yani, sanırım.
Zamanda ileriye gitmek de pratik olarak kendini dondurmakla açıklayabilirim. Sonuçta zamanda ileriye gitmiş oluyorsun. Onun dışında teorik olarak eğer belirli bir hızı geçersen zamanın çok daha hızlı akacağını da söyleyebilirim. Yani, sanırım.
-
WizardOfQuarks
- Kullanıcı

- Posts: 757
- Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
Yine mi bunu tartışıyoruz? 
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=6629
şu başlığa bakmanızı öneririm. Orada zaten tartışılmıştı, yeni başlık açmaya gerek yoktu bence. Oradan devam edebiliriz.
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=6629
şu başlığa bakmanızı öneririm. Orada zaten tartışılmıştı, yeni başlık açmaya gerek yoktu bence. Oradan devam edebiliriz.
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..." Einstein
