Fairy Tail

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Post Reply
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Fairy Tail

Post by Darkgnome »

Sözünü ettiğim manga, manga severelerin pek çoğunun kalbinde krallarını tahtından etmiştir ve animesi de aynı başarıyı elde edebilir.

Hikayenin oturumu tamamen büyü dolu bir dünya. Kendine has büyülerini yapabilen pek çok büyücünün bulunduğu bu dünyada insanlar pek sorunlarında büyücülerden yardım istiyor. Tabi bu hizmetler karşılığında belli paralar (Ziynet) alan büyücülerin kurdukları loncalar bu işleri en çok alanlar. İçlerinde en ünlü olanlarından biri de "Fairy tail" (Peri Kuyruğu).

Hikayenin ana karakteri olan 17 yaşındaki Lucy'nin en büyük hayali Fairy tale adındaki bu loncaya kabul edilmek. Kendisi amatör ama büyüye aşık bir stellar spirits (Yıldız ruhları) büyücüsü. Ancak ne kadar ana karakter o desek dahi asıl ana karakter her mangada olduğu gibi, insanların en saf duygularını dışa vuran deli dolu Natsu oluyor. Daha ilk mangasından itibaren yolları kesişen bu iki büyücünün yolları bir daha ayrılmamacasına birleşiyor. Ha bir de Happy vardı. (Bu esprinin anlamını mangasını okuduktan sonra daha iyi anlayacaksınız :D )

Tür: Fantastik, hareket, eichi,

Image

Image

Animesi 2009, 12 Ağustosta başlamıştır. Türkiye'ye gelişine daha çok var. Mangası 170 küsuruncu bölümlerinde yolunuzu gözlüyor :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Animesinin ilk üç bölümünü izlemiştim, fena değildi. Tabii mangasını bilemem, animeyle farklı olabiliyorlar.

Yalnız türüne "ecchi" demişsin de, ecchi değil yahu.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Animesinde olayları dha yumuşatmış ve çizimleri daha keskinleştirmişler sanki. O sebeple hem o taraftan hem de bu taraftan biraz kaybediyor... Ne iğrenç yazmışım tanıtımı...

Çizgiromanı kesinlikle çok daha zevkli.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Post Reply