Point-n-Click Adventure Oyunları (Yorumlar)

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Point-n-Click Adventure Oyunları (Yorumlar)

Post by Alenthas »

Paylaşılan oyunlar için düşüncelerinizi buraya yazabilirsiniz. Diğer başlığı temiz tutmak istiyorum :)
Image
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Ya biliyorum üç boyutlu adventureları sevmiyorsun da, önyargılı yaklaşmadan birini (ceville olabilir mesela) oynayıp, bitirip incelesen hoş olur. hem sen, hem biz kazanmış oluruz :P

bu iş hoşa benziyor yalnız, bu sayede adventure oyunu arşivim genişler şimdi... sen devam et :P
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Monkey Island ve Broken Sword'un 3 boyutlularını oynamayı planlıyorum zaten. Bakalım. Ceville duymamıştım hiç, onu da oynarım.
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

AlenthasLeasess wrote:Monkey Island ve Broken Sword'un 3 boyutlularını oynamayı planlıyorum zaten. Bakalım. Ceville duymamıştım hiç, onu da oynarım.
Ben biliyorum Ceville'i. Son yıllarda çıkan 3 boyutlu en iyi adventure oyunuymuş, peh bil bunları bil... :D (Oyun dergilerini okurum, ama fazla oyun oynamam aga ben) :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Hadi yav. Ayıp etmişim :P

Bu arada söylemeyi unuttum (evet sırf bunun için kalktım) zaten 3 boyutlu bir adventure oyunu oynamaktayım hali hazırda. LucasArts'dan Grim Fandango. Büyük sorunları var ama oyunu bitirmemi alıkoymaktan öteye gitmiyor :roll: Neyse, onu da halledeceğim yakında. Hatta bir dahakine onu tanıtabilirim.
Image
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

benim keyif alarak oynadığım oyun türüdür. çok severim :)
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Bir de Jules Verne'in aya seyahat romanından ilham alınarak yapılmış bir oyun vardı herhalde; onu da tanıtırsanız sevinirim. :mrgreen:

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

dwaxer wrote:.
Bir de Jules Verne'in aya seyahat romanından ilham alınarak yapılmış bir oyun vardı herhalde; onu da tanıtırsanız sevinirim. :mrgreen:

.
Jules Verne ha, bayılırım! Bundan sonra Grim Fandango'yu yapmayı planlıyorum, ondan sonra muhtemelen senin dediğini yaparım. Merak ettim.
Image
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

iyi oldu bu başlık ya paslaşırız. senatoryum da vardı. hakkını yememk lazım hikayenin ;) onuda onuda tanıt :)
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

fmc wrote:iyi oldu bu başlık ya paslaşırız. senatoryum da vardı. hakkını yememk lazım hikayenin ;) onuda onuda tanıt :)
Sanitarium olmadan hiç bir adventure listesi tamamlanamaz! :) Fakat oyun hakkında yaptığım bir tanıtım halihazırda var zaten: http://frpworld.com/modules.php?name=Fo ... 50&start=0

Ama dediğim gibi, Sanitarium olmadan olmaz. Diğer başlık da çok amatörce hazırlanmış olduğundan dolayı bu başlıkta oyunun tanıtımını tekrardan yapacağım.

Adventure oyunlarının bu kadar ilgi toplayacağını ummuyordum açıkçası :)

Edit: Errr...oyunu oynamamış olanların başlıktaki spoilerlara bakmaması önemle rica olunur :) Benim verdiğim spoiler sadece oyunun ilk üç bölümünün özetini geçiyor ama diğer spoilerlar oyunun sonundan bahsediyor :P
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Okudum, eline sağlık. Bu oyunu daha çok merak ediyordum, bu nedenle ilk oyundan daha bir merakla okudum. Hatta bu oyuna sanki daha bir fokuslanmışsın gibi de geldi bana okurken, diğer oyundan biraz daha doyurucu olmuş da yazı ondan. Neyse sırada hangi oyun var bakayım? :)
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

catboy wrote:Okudum, eline sağlık. Bu oyunu daha çok merak ediyordum, bu nedenle ilk oyundan daha bir merakla okudum. Hatta bu oyuna sanki daha bir fokuslanmışsın gibi de geldi bana okurken, diğer oyundan biraz daha doyurucu olmuş da yazı ondan. Neyse sırada hangi oyun var bakayım? :)
Fokus pokus :)

Yazarken daha bir özendim çünkü konuya daha çok hakimdim. The Whispered World'ü çok beğendiğim için hemen onun hakkında yazmak istedim, fakat ondaki olaylara fazla hakim olmadığım için maalesef fazla bir şey yazamadım.

şu an dwaxer'ın tavsiyesi üzerine Jules Verne: Journey to the Moon yüklüyorum. Ondan sonra yoğun istek üzerine Ceville yapacağım.
Image
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

A-ha, Grim Fandango da çok güzel olmuş. Dur şunu bulayım da oynayayım bir ara yine :P

İyi gidiyor ya, bakalım... Bekliyoruz :D
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Bir problemden dolayı Jules Verne'i ertelemem gerekti. Bundan sonra Machinarium'un tanıtımını yapacağım. Ama ondan önce Tom Clancy'den Splinter Cell serisini tanıtacağım için bu başlık biraz bekleyecek.
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Splinter Cell ayrı bir başlık altınca olacak değil mi diye soracaktım ama yanıtını cümle içinde vermişsin, tekrar baktığımda gördüm. :D
Post Reply