Yeni Oyuncu

Sorularınız mı var? O zaman cevapları olan kişileri burada bulabilirsiniz.
Post Reply
Sercan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 30
Joined: Thu May 06, 2010 10:00 am
Location: Bursa

Yeni Oyuncu

Post by Sercan »

Merhaba FRP World sakinleri ben 17 yaşındayım ve Frp'ye ilgi duyuyorum elimden geldiğince Fantastik kitaplar okuyorum ve FRP oyunlarına da katlmak istiyorum fakat daha önce hiç deneyimim yok ne yapmalıyım ?
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

öncelikle hoşgeldin. ben çok kitap okudum ama oyun sistemlerinde yeniyim. hele hele bu siteyi bulduktan sonra çok şey öğrendim. öğrenmeyede devam ediyorum. gerçekten sevdiğim frp ise bu siteye sık sık uğrayacaksın. ortam çok iyi. hemen kaynaşabiliyorsun. ayrıca yardım ederken sana kendini newbie hissettirmiyorlar yani bi aşağılama yok. çok başarılı bir seçim yapmışsın gelmekle akıllıca bir hareket etmişsin. benden sana +5xp :D
iyi eğlenceler... 8)
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Sercan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 30
Joined: Thu May 06, 2010 10:00 am
Location: Bursa

Post by Sercan »

Teşekkür ederim :)
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Burada forumda daha önceden yazılmış şeyleri okuyarak bir şeyler öğrenebilirsin. Merak ettiğin ya da tartışmak istediğin şeylerle ilgili başlık açabilirsin. Bilen herkes yardımcı olmak isteyecektir.

Benim tavsiyem FRP oyunlarını bir kurallar bütünü olarak görme. Kurallar sisteme özeldir. Genel bir doğru olmak zorunda değil. Yani en önemli şey hayal gücünü kısıtlama ve belki de en önemlisi eğlenmene bak =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Merak ettiğin bir şeyler olursa bana özel mesajla ulaşabilirsin

Saygılarımla...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Re: Yeni Oyuncu

Post by lightflarer »

Sercan wrote:Merhaba FRP World sakinleri ben 17 yaşındayım ve Frp'ye ilgi duyuyorum elimden geldiğince Fantastik kitaplar okuyorum ve FRP oyunlarına da katlmak istiyorum fakat daha önce hiç deneyimim yok ne yapmalıyım ?
ya kendi sosyal faaliyetlerini yaptığın zamanı fazla harcamadan yavaştan Baldur's Gate, Fallout gibi serileri bilgisayarında şöyle bir oyna sindir, sonra ilk oyununda biraz yabancılık çekersin ama gerisi güzel gelir. Önemli olan kendi sosyal hayatını ve önceliklerini (ders falan işte) yok etmemek.
Sercan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 30
Joined: Thu May 06, 2010 10:00 am
Location: Bursa

Post by Sercan »

Ben zaten söylediğin oyunları oynadım tabi derslerimi aksatmayarak :D Fallout , Arcanum , Diablo ( ki favorimdir 3'ü bekliyorum ) ve daha birçok RPG oyunu oynadım çünkü bu tarz şeyleri yani Fantastik Kurgu ' yu seviyorum :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Hoşgeldin player30375 :) Sitede bazı oyunlar dönüyor, onlara bakmanı öneririm. Aynı zamanda Cilveli Keçi Hanı'na da bir bak.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Yaşadığın yere yakın oyun oynayan grupları araştır. Özellikle Convertion diyorlar, çeşitli oyun toplantıları oluyor, onlara giderek filan gözlemci olursun. Bir grup bulduğunda ise hemen onların oynadığı oyun sistemi üzerinde 1 haftalık bir çalışma yaparsın ve aralarına katılıp oynamaya başlarsın. İlk seferinde nasıl bir karakter seçeceğini zaten sana oyun yöneticisi arkadaş anlatır.

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

dwaxer wrote:.
Yaşadığın yere yakın oyun oynayan grupları araştır. Özellikle Convertion diyorlar, çeşitli oyun toplantıları oluyor, onlara giderek filan gözlemci olursun. Bir grup bulduğunda ise hemen onların oynadığı oyun sistemi üzerinde 1 haftalık bir çalışma yaparsın ve aralarına katılıp oynamaya başlarsın. İlk seferinde nasıl bir karakter seçeceğini zaten sana oyun yöneticisi arkadaş anlatır.

.
Conventionlardaki oyunlar genellikle one-shot olduğu için o kadar zorlamaya da gereç yok yahu :P Bul bi masa gir direkt aralarına derim ben. Zaten gelmeyenler falan olunca hemen alıyorlar. Erken gitmen gerek tabii.
Image
Sercan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 30
Joined: Thu May 06, 2010 10:00 am
Location: Bursa

Post by Sercan »

Herkese teşekkürlerimi sunarım :D böyle ilgilenenler olduğu sürece ben zaten elbet öğrenirim :D
Post Reply