Yeni Oyuncu
Yeni Oyuncu
Merhaba FRP World sakinleri ben 17 yaşındayım ve Frp'ye ilgi duyuyorum elimden geldiğince Fantastik kitaplar okuyorum ve FRP oyunlarına da katlmak istiyorum fakat daha önce hiç deneyimim yok ne yapmalıyım ?
öncelikle hoşgeldin. ben çok kitap okudum ama oyun sistemlerinde yeniyim. hele hele bu siteyi bulduktan sonra çok şey öğrendim. öğrenmeyede devam ediyorum. gerçekten sevdiğim frp ise bu siteye sık sık uğrayacaksın. ortam çok iyi. hemen kaynaşabiliyorsun. ayrıca yardım ederken sana kendini newbie hissettirmiyorlar yani bi aşağılama yok. çok başarılı bir seçim yapmışsın gelmekle akıllıca bir hareket etmişsin. benden sana +5xp 
iyi eğlenceler...
iyi eğlenceler...
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Burada forumda daha önceden yazılmış şeyleri okuyarak bir şeyler öğrenebilirsin. Merak ettiğin ya da tartışmak istediğin şeylerle ilgili başlık açabilirsin. Bilen herkes yardımcı olmak isteyecektir.
Benim tavsiyem FRP oyunlarını bir kurallar bütünü olarak görme. Kurallar sisteme özeldir. Genel bir doğru olmak zorunda değil. Yani en önemli şey hayal gücünü kısıtlama ve belki de en önemlisi eğlenmene bak =)
Benim tavsiyem FRP oyunlarını bir kurallar bütünü olarak görme. Kurallar sisteme özeldir. Genel bir doğru olmak zorunda değil. Yani en önemli şey hayal gücünü kısıtlama ve belki de en önemlisi eğlenmene bak =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
Re: Yeni Oyuncu
ya kendi sosyal faaliyetlerini yaptığın zamanı fazla harcamadan yavaştan Baldur's Gate, Fallout gibi serileri bilgisayarında şöyle bir oyna sindir, sonra ilk oyununda biraz yabancılık çekersin ama gerisi güzel gelir. Önemli olan kendi sosyal hayatını ve önceliklerini (ders falan işte) yok etmemek.Sercan wrote:Merhaba FRP World sakinleri ben 17 yaşındayım ve Frp'ye ilgi duyuyorum elimden geldiğince Fantastik kitaplar okuyorum ve FRP oyunlarına da katlmak istiyorum fakat daha önce hiç deneyimim yok ne yapmalıyım ?
.
Yaşadığın yere yakın oyun oynayan grupları araştır. Özellikle Convertion diyorlar, çeşitli oyun toplantıları oluyor, onlara giderek filan gözlemci olursun. Bir grup bulduğunda ise hemen onların oynadığı oyun sistemi üzerinde 1 haftalık bir çalışma yaparsın ve aralarına katılıp oynamaya başlarsın. İlk seferinde nasıl bir karakter seçeceğini zaten sana oyun yöneticisi arkadaş anlatır.
.
Yaşadığın yere yakın oyun oynayan grupları araştır. Özellikle Convertion diyorlar, çeşitli oyun toplantıları oluyor, onlara giderek filan gözlemci olursun. Bir grup bulduğunda ise hemen onların oynadığı oyun sistemi üzerinde 1 haftalık bir çalışma yaparsın ve aralarına katılıp oynamaya başlarsın. İlk seferinde nasıl bir karakter seçeceğini zaten sana oyun yöneticisi arkadaş anlatır.
.
Conventionlardaki oyunlar genellikle one-shot olduğu için o kadar zorlamaya da gereç yok yahudwaxer wrote:.
Yaşadığın yere yakın oyun oynayan grupları araştır. Özellikle Convertion diyorlar, çeşitli oyun toplantıları oluyor, onlara giderek filan gözlemci olursun. Bir grup bulduğunda ise hemen onların oynadığı oyun sistemi üzerinde 1 haftalık bir çalışma yaparsın ve aralarına katılıp oynamaya başlarsın. İlk seferinde nasıl bir karakter seçeceğini zaten sana oyun yöneticisi arkadaş anlatır.
.

