sevgililer günü

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

sevgililer günü

Post by ketchup »

364 gün bizimde bir günüde sizlere verelim dedik :D
bugün sevgililer günü herkesin sevgililer günü mutlu olsun...
ama bir çift sözüm olacak,özellikle flinte :D
sen nerdesin diye soruyorum flint?tabiki istanbulda olduğunu biliyorum,peki sevgilin nerde ankarada,peki senin bugün istanbulda ne işin var,tabi ki tatil.sen sevgilini o insanı burda bırak git istabullarda tatil yap.ondan sonrada kalk benim sevgilim var de,şimdi ben o ocuğun kanına giripte çapkınlık yaptırmazmıyım :D
inanmıyorum abi ya,adamın sevgilisi var,ama sevilen insanlar kalkıp tatile başka bir yerlere gidiyorlar,bunu flinte söylüyorum ama diğerleride anlasın :wink: flint burda konu mankeni olarak kullanılıyor ama bu laf sadece flinte değil haaaa :wink:
işin şakası bir yana,tüm sevenlerin,sevipte ayrı olanların,sevipte kavuşamayanların,sevipte söyleyemeyenlerin,iki bedende hayat bulan tek ruhların,kısaca kalbinde sevginin bir damlacığı olan herkesin sevgililer günü mutlu olsun....prenses seninki de....
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

sen "sevgili" konseptinden ne annarsın ki beceriksiz çapkın Ketchup :P

anca sen laf et kıskandıın çiftlere..
walla gandalfla flinti AO tamamına erdirsin...
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

ah ketçap ah
allah sana öyle bir kara sevda versin ki
gözün dünyayı görmesin!

o zaman anlarsın aşıklarla dalga geçmek neymiş!
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

arkadaslar ben öncelikle sevgililer gününe karsiyim su nedenle:
valentine's day diye aniliyor valentine de bir hristiyan rahipidir bunu anmak ve sevgililerin kutlamsi saçma

ama sevgililer gününü herkes gibi sevgilimle kutluyorum pardon kutlamak zorunda birakiliyorum baska :lol: :lol:
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

Ben cok severım sevgılıler gununu ozellıkle hedıye almayı ve vermeyı.
Bence her sene dıyıl ayda bır apılması gerekıyor. :P :P
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

ah ketçap ah
allah sana öyle bir kara sevda versin ki
gözün dünyayı görmesin!

o zaman anlarsın aşıklarla dalga geçmek neymiş!
bu bir hayır duasımıydı pyros,yoksa sende benden intikamını bu yollamı almaya çalışıyorsun :D
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

KiNg_Of_DaMnEd wrote:arkadaslar ben öncelikle sevgililer gününe karsiyim su nedenle:
valentine's day diye aniliyor valentine de bir hristiyan rahipidir bunu anmak ve sevgililerin kutlamsi saçma

ama sevgililer gününü herkes gibi sevgilimle kutluyorum pardon kutlamak zorunda birakiliyorum baska :lol: :lol:
abi olayın hristiyanlıkla rahiplikle falan alakası yok. Kapitalist düzen tarafından uydurulmuş tamamen ticari amaçlı bir gün işte... Nasıl deliye her gün bayramsa; aşığa da her gün sevgililer günüdür bence. Darısı başımıza :)
Kral cesurdu ve öfkesiyle kudretli,
Gümüştendi parıldayan miğferi.
Ringil'di kadim kılıcının adı,
Kristallerle donanmıştı mavi kalkanı.
Norticus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2009
Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am

Post by Norticus »

abi bu konudan muzdarip olmayan ve tarafsız gözle olayı seyredebn biri olarak şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki:

bu gün genelde erkekler değil kızlar tarafından büyük önemle yüklenmektedir
bir yığın erkek bu günü ucuza kurtarmaya çalışırken
ucuz bir hediye , ya da direk bu gün güsel geçmediği için erkek arkadaşlarından ayrılan kızlar görmek mümkün
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

ah kapitalist günler ah :lol:
walla kisa ve öz gereksiz bir gün :lol:
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

ama şuda bir gerçekki insan sevdiğini sevdiğine söylemek için bir günü beklememeli ve ona her zaman bunu söylemeli,bu biraz lightlık olarak algılansa da(özellikle benim tarafımdan :D) bunu her fırsatta dile getirmeli...
tüketim çılgınlığı için bir bahane olsa dahi insanın bu günleri en azından güzel bir cümle kullanarak bile sevdiğinin yüzünü güldürebilir....
kapitalist toplumun ürünü diyede herşeylerinede yok demek fazla doğru değil,bozu saat bile günde iki defa doğruyu gösterir....
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

ketchup wrote:ama şuda bir gerçekki insan sevdiğini sevdiğine söylemek için bir günü beklememeli ve ona her zaman bunu söylemeli,bu biraz lightlık olarak algılansa da(özellikle benim tarafımdan :D) bunu her fırsatta dile getirmeli...
tüketim çılgınlığı için bir bahane olsa dahi insanın bu günleri en azından güzel bir cümle kullanarak bile sevdiğinin yüzünü güldürebilir....
sana tamamen katiliyorum ammaaa.....kiz kismini fazla simartmayacaksin tepene çikar :lol:
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

benim sevmediğim şey
sevgililer gününde sevgilinle el ele sokakta dolaşırken kendimi
"bugün sevgililer günü biz de sevgiliyiz ve mutlu mesut dolaşıyoruz" diye bas bas bağırıyor gibi hissetmektir

buyüzden sevgililer gününde buluşmayı dahi istemiyorum
allahtan anlayışlı birisiyle beraberim,
yani kısacası bu günün ikimiz için de bir önemi yok,

ayrıca hediye alıp vermek gibi mutlu eden bir eylemin böyle günlerin ardına sıkıştırılması dürtüsünü de komik buluyorum

öyle alelade bir günde, sevgilinize bir hediye alıp verin, doğumgününde aldığı, sevgililer gününde veya yılbaşında aldığı tüm hediyelerden daha çok beğenecek ve sevinecektir. Bundan eminim!

ama biz ne yapıyoruz, "ula ille de hediye alacaz ya, bekle şimdi bi ay sonra doomgünü var o zamana sıkıştırırım diyoruz."

hatta bu bir mekanizma olmuş, mesela bana fotoraf makinası lazım, babama söylüyorum, annem oradan atlıyor hemen, doğum günün gelsin alırız! La madem alacan şimdi alsana, doğumgünümde hiçbir şey almazsın
yok abi! öyle oturup maldefer gibi bekleyeceksin doğumgünün gelsin diye
bu arada kaçsın pozlar, bozulsun büyü . . .
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

pyros wrote:benim sevmediğim şey
sevgililer gününde sevgilinle el ele sokakta dolaşırken kendimi
"bugün sevgililer günü biz de sevgiliyiz ve mutlu mesut dolaşıyoruz" diye bas bas bağırıyor gibi hissetmektir

buyüzden sevgililer gününde buluşmayı dahi istemiyorum
allahtan anlayışlı birisiyle beraberim,
yani kısacası bu günün ikimiz için de bir önemi yok,

ayrıca hediye alıp vermek gibi mutlu eden bir eylemin böyle günlerin ardına sıkıştırılması dürtüsünü de komik buluyorum

öyle alelade bir günde, sevgilinize bir hediye alıp verin, doğumgününde aldığı, sevgililer gününde veya yılbaşında aldığı tüm hediyelerden daha çok beğenecek ve sevinecektir. Bundan eminim!

ama biz ne yapıyoruz, "ula ille de hediye alacaz ya, bekle şimdi bi ay sonra doomgünü var o zamana sıkıştırırım diyoruz."

hatta bu bir mekanizma olmuş, mesela bana fotoraf makinası lazım, babama söylüyorum, annem oradan atlıyor hemen, doğum günün gelsin alırız! La madem alacan şimdi alsana, doğumgünümde hiçbir şey almazsın
yok abi! öyle oturup maldefer gibi bekleyeceksin doğumgünün gelsin diye
bu arada kaçsın pozlar, bozulsun büyü . . .
pyos kardeşimi çok doğru bir noktaya parmak basmış , kutluyoruz :lol:
o dogum gününde alırız geyiğini herkes gibi yaşadık onun tek amacı bişey almayi geciktirmek ne kadar geç alırsam okadar iyi hesabı :)
walla benim konuştuğum herkes sevginin 1 güne sıkıştırılmasina karşi ama hepside bugun yapilmasi gerekenlerini eksiksiz yapiyor
insan 5 dak dediğinin arkasinda olur be kardeşim :lol:
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

kiz kismini fazla simartmayacaksin tepene çikar
olay budur abi :D
allahtan anlayışlı birisiyle beraberim,
yani kısacası bu günün ikimiz için de bir önemi yok,
aynı zamanda da çok iyi anlatıyor ve öğretiyor di mi pyros :wink:

ayrıca şunuda belirteyim ki pyros yazdıklarında sonuna kadar haklı ve bende onun bu fikirlerini destekliyorum.insan sevdiğini bir günde mutlu etmek için hediye almamalı ve onu her gün mutlu etmek için birşeyler yapmalı!!!!
ben doğum gününüde sevgililer gününden ayırmıyorum ve yılbaşınıda :D
benim için önemli değiller,kendi doğum günümde dahil :D
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

bence en iyisi senede belli günlerde hediye almak yılbaşı sevgililer günü doğum günü gibi
çünkü....................
ölşe her dakka hediye mi alınır kıza alcan bi hediye içinden geldiği için
sonra alışcak öle hediye beklicek arada
kardeşimmmmmmmmmmmm buna para mı dayanır
kız kısmı istedikçe ister yetişemzsin .............:lol:
Post Reply