bugün sevgililer günü herkesin sevgililer günü mutlu olsun...
ama bir çift sözüm olacak,özellikle flinte
sen nerdesin diye soruyorum flint?tabiki istanbulda olduğunu biliyorum,peki sevgilin nerde ankarada,peki senin bugün istanbulda ne işin var,tabi ki tatil.sen sevgilini o insanı burda bırak git istabullarda tatil yap.ondan sonrada kalk benim sevgilim var de,şimdi ben o ocuğun kanına giripte çapkınlık yaptırmazmıyım
inanmıyorum abi ya,adamın sevgilisi var,ama sevilen insanlar kalkıp tatile başka bir yerlere gidiyorlar,bunu flinte söylüyorum ama diğerleride anlasın
işin şakası bir yana,tüm sevenlerin,sevipte ayrı olanların,sevipte kavuşamayanların,sevipte söyleyemeyenlerin,iki bedende hayat bulan tek ruhların,kısaca kalbinde sevginin bir damlacığı olan herkesin sevgililer günü mutlu olsun....prenses seninki de....
